دسته‌بندی نشده

“راهنمای تشخیص کفش‌های آدیداس: نکات کلیدی برای جلوگیری از خرید تقلبی!”

نکات کلیدی برای شناسایی کتانی آدیداس اورجینال

شناسایی کتانی اصل آدیداس از محصولات تقلیدی، این روزها برای خریداران به یک چالش تبدیل شده است. در بازار پر از کالاهای تقلبی، شناسایی محصولات اصلی و باکیفیت کار ساده‌ای نیست. برند آدیداس، به عنوان یکی از معتبرترین نام‌ها در دنیای پوشاک ورزشی، همواره مورد سوءاستفاده سودجویان قرار می‌گیرد. به همین منظور، برخی نشانه‌ها و ویژگی‌هایی وجود دارد که با دقت به آن‌ها می‌توانید از خرید یک کتانی تقلبی جلوگیری کنید.

تشخیص آدیداس اصل از تقلبی کتونی آدیداس اصل

نحوه شناسایی کتانی آدیداس اورجینال در نگاه اول

برچسب‌های پشت کتانی‌های آدیداس از سال ۲۰۰۴ میلادی برداشته شده‌اند. در صورت مشاهده این برچسب‌ ها باید نسبت به اصل بودن آنها شک کرد.

مدل پاشنه کفش های آدیداس کتونی آدیداس اصل

لژ کفش آدیداس کتونی آدیداس اصل

بندهای کفش و بسته‌بندی

آدیداس همراه کتانی‌های خود بندهای اضافی با بسته‌بندی‌های مرتب و خاص ارائه می‌دهد، در حالی که نمونه‌های تقلبی اغلب فاقد این بندها هستند یا از مواد نامرغوب برای ساخت آنها استفاده شده است.

بند های کفش آدیداس کتونی آدیداس اصل

توجه به جزئیات سوراخ‌های بند

استفاده از سوراخ‌های پلاستیکی برای کتانی‌های اورجینال در مقابل سوراخ‌های فلزی که در کپی‌ها به کار می‌رود، یکی دیگر از نشانه‌های مهم است.

سوراخ های کفش آدیداس

کیفیت دوخت در کتانی‌های آدیداس

دوخت‌های بی‌نقص و کیفیت برتر، از ویژگی‌های بارز کفش‌های اصلی آدیداس است. اگر دوخت‌های ناهموار و نخ‌های بیرون زده مشاهده کردید، این یک علامت هشدار است.

  خرید لباس زنانه

کوک های کتونی آدیداس اصل

شماره سریال یکتا برای هر جفت کفش

بررسی شماره سریال یکسان زیر زبانه کفش‌های آدیداس، راهی مطمئن برای تأیید اصالت کتانی‌های شما است.

بررسی لوگو و نشانه‌های تجاری

کفش‌های اصلی آدیداس دارای لوگوهای دوخته شده یا حکاکی شده‌اند، در حالی که کفش‌های تقلبی ممکن است از استیکر یا چاپ‌های کم‌کیفیت استفاده کنند.

لوگو و مارک کفش آدیداس اصل

پیشنهادات شیک و پیک برای شما
همچنین برای خرید کت و شلوار مردانه میتوانید به از وبلاگ شیک و پیک استفاده کنید تا شما را برای خرید محصولات مورد نیازتان راهنمایی کند و با راهنماییهای انجام شده بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *