استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

زیباترین ست ها با مانتو آبی روشن

آبی با طیف وسیعی از رنگ ها ست می شود و این ویژگی سبب شده است که به یکی از پرکاربرد ترین رنگ در استایل روزمره تبدیل شود. در ادامه این مطلب به نحوه ست کردن مانتو آبی روشن خواهیم پرداخت.

 رنگ آبی یکی از سه رنگ اصلی چرخه ی رنگ است که از ترکیب هیچ رنگی بوجود نیامده است، هرچه تنالیته ی این رنگ به سمت سفید برود ، سردتر و آرام تر به نظر می رسد، آبی تیره فرد را قدرتمند، با اعتبار و قابل اعتماد  نشان می دهد و مثل یونیفرم پلیس ها و خلبان ها، نمادی از اطمینان و امنیت را بیان می کند. همچنین ویژگی جنسیتی کمی دارد و هم برای آقایان و هم خانم ها کاربرد دارد.

نحوه ست کردن مانتو آبی روشن

آبی آسمانی نمایانگر معصومیت و پاکی است. برای زمانی که بخواهید امید و سرزندگی خود را نشان دهید کاملاً مناسب است.آبی روشن، آبی آسمانی و آبی یخی از دسته رنگ‌هایی هستند که سفیدی زیادی را در خود جای داده اند. مانتو آبی روشن برای فصل بهار و تابستان انتخاب بسیار خوبی است. در ادامه به نحوه ست کردن مانتو آبی روشن با شال و شلوار آشنا خواهیم شد.

مانتو آبی روشن با سفید

سفید نماد پاکی، معصومیت، کمال و خلوص است. این رنگ می‌تواند در طولانی مدت در کنار احساس آرامش، حس انزوا و سردی ایجاد کند. رنگ سفید کنار هر رنگی می‌تواند قرار بگیرد. سفید در کنار مانتو آبی آسمانی حس لطافت، بهار، خنکی و تمیزی را القا می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم از شلوار سفید در کنار مانتو آبی روشن استفاده کنید. اگر رنگ پوست معمولی دارید، شال سفید را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مانتو آبی روشن با صورتی

در روانشناسی، رنگ صورتی به عنوان نشانه ای از امید شناخته می شود و استفاده از آن در لباس و استایل روزمره می تواند باعث آرامش اعصاب شده و استرس، خشم و عصبانیت را از بین ببرد. اگر به استایل رمانتیک و پاستلی علاقه مند هستید، از ست کردن مانتو آبی روشن با صورتی استفاده کنید.

چی بپوشم
چی بپوشم

مانتو آبی روشن با کرم

طیف رنگی کرم جزو رنگ‌های خنثی است که استایل شما را لوکس و گران قیمت می‌کند. از ست کردن مانتو آبی روشن با کرم برای موقعیت‌های اسمارت کژوال استفاده کنید.

کت آبی روشن با طوسی

یکی از ترندهای ماندگار در سال‌های اخیر کت ها هستند. از کت به عنوان یک آیتم بسیار کاربردی می‌توان نام برد. شما می‌توانید با داشتن تنها یک کت چندین استایل متنوع داشته باشید و برای موقعیت‌های متفاوت حاضر شوید. یکی از رنگ‌های مناسب در کنار کت آبی روشن، رنگ طوسی است. این ترکیب زیبا را هرگز فراموش نکنید.

ست کردن مانتو آبی روشن با سرخابی

سرخابی از ترکیب دورنگ قرمز و بنفش ایجاد شده است. سرخابی پویا و برون گراست و دوستانه است. پیشنهاد می‌کنیم اگر دارای انرژی بالایی هستید از ست کردن مانتو آبی روشن با سرخابی استفاده کنید.

ست آبی روشن با نارنجی

همان طور که می‌دانید در چرخه رنگ نارنجی روبروی رنگ آبی قرار دارد و مکمل آبی محسوب می‌شود.  روانشناسان معتقدند رنگ نارنجی رنگی پر انرژی بوده که موجب حفظ روحیه و نمایان گشتن هوش می شود. افرادی که رنگ نارنجی، رنگ مورد علاقه آن هاست اغلب افرادی خوش بین، گرم ، خوش قلب، جسور هستند که از محبوبیت اجتماعی بالایی برخوردارند و در دورهمی ها و اجتماعات با صدایی رسا صحبت میکنند و دیگران را مجذوب می نمایند.

این افراد اغلب به راحتی از موانع و سختی های زندگی عبور می نمایند. گاهی ممکن است این افراد شخصیتی خودخواه، خودبین و یا بی توجه داشته باشند.از ترکیب رنگ نارنجی در کنار مانتو آبی روشن استفاده کنید و از این ترکیب زیبا  لذت ببرید.

  کامل ترین ترفند های ست کردن مانتو سرخابی

ست مونوکروم با مانتو آبی

ونوکروم از تکنیک‌هایی برای خوش استایلی است که امسال به شدت ترند شده است. مونوکروم به معنی تک رنگ است. شما می‌توانید از طیف رنگی آبی در استایل‌تان استفاده کنید. مثلاً وقتی آبی یخی را در شلوار، سرمه ای را برای شال و آبی آسمانی را در مانتو ست کنید، یعنی از استایل مونوکروم استفاده کرده اید.

ست کردن مانتو آبی روشن با سبز

سبز، رنگ رشد، بهار، تجدید و تولد دوباره است. از دیدگاه روانشناسی رنگ، سبز متعادل کننده‌ی قلب و احساسات است، این رنگ میان عقل و دل تعادل ایجاد می‌کند. همچنین:

  • سبز رنگی عاطفی و مثبت است، به ما توانایی عاشق شدن و پرورش بی قید و شرط خود و دیگران را می‌دهد.
  • یک صلح طلب طبیعی است و از احساسات شدید و فدا شدن اجتناب می‌کند.
  • سبز عاشق این است که مشاهده کند؛ بنابراین یک مشاور، شنونده و مددکار اجتماعی خوب است. عاشق مشارکت در جامعه است، کار در موسسه خیریه را دوست دارد و یک پدر، مادر و همسایه‌ی کمک کننده است.
  • سبز بودن ترکیبی از آبی و زرد بودن است. وضوح ذهنی و خوش بینی زرد را با آرامش عاطفی و بینش ذهنی آبی را یک جا در بر دارد.
  • امید و سخاوت می‌دهد که در رنگ‌های دیگر موجود نیست.

حال که به رنگ سبز و ویژگی‌هایش آگاه شدید، از این رنگ برای ست کردن مانتو آبی روشن استفاده کنید.

ست کردن مانتو آبی روشن با زرد

رنگ زرد یکی از رنگهای گرم و جزو رنگهای اصلی محسوب می‌شود که در طیف های زرد تیره، زرد روشن، زرد طلایی، زرد لیمویی و زرد کرم شناخته شده هستند. انواع طیف‌های رنگ زرد در کنار مانتو آبی روشن ترکیبی بی نظیر را به همراه دارد.

نویسنده : مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *