استایل آقایان, مو

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

مدل‌های موی ساده و شیک و کمی بهم ریخته همچنان یک ترند محبوب در سراسر جهان هستند. اگر از مدل موهای خود خسته شده‌اید، موهای آشفته برای مردها می‌توانند یک ظاهر عادی ایجاد کنند که می‌توانید در هر جایی با آن بدرخشید.

سبک این موی مردان با موهای بلند، متوسط و کوتاه به خوبی هماهنگ می‌شود. فقط موها را با مخروطی جفت کنید و یا از دو طرف و پشت کوتاه کنید. و در حالی که برخی افراد ممکن است فکر کنند که موهای ژولیده به این معنی است که موی شما آشفته و نامرتب باشد، اما واقعیت این است که مدل موی نامرتب و شیک و مد روز به کمی تلاش نیاز دارد؛ این تنها چیزی است که باعث می‌شود موهای آشفته شما ساده و راحت به نظر برسند.

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

مدل مو کوتاه آشفته

موهای کوتاه و آشفته بهترین گزینه برای کسانی است که مدل موی بدون نگهداری ثابت می‌خواهند. علاوه بر این، آن برای مردانی با انواع مو از جمله ضخیم، نازک، موجی و مجعد مناسب است. برای این منظور، شما باید از یک محصول استیلینگ مات برای یک روکش بافت طبیعی استفاده کنید.

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

مردان عاشق مدل‌های موی کوتاه و درهم و برهم هستند چون این مدل‌های موی مدرن مد روز، مردانه و همه‌کاره هستند. چه شما یک حرفه‌ای در کسب‌وکار باشید و چه فقط یک سبک جالب می‌خواهید، این مدل مو عالی است.

مدل موی بلند آشفته

نگه داشتن موهای بلند و آشفته سخت‌تر است، اما وقتی آن را درست انجام دهید، ارزش تلاش کردن را دارد. مردان با موهای بلند و ضخیم این فاصله را به بهترین شکل ممکن از بین می‌برند، بنابراین اگر موهای شما نازک‌تر است، باید یک ترند برنده‌تر و نازک‌تر را انتخاب کنید.

  10 پیشنهاد فوق العاده پیراهن برای آقایان با رنگ پوست سبزه و گندمی

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

برای به حداکثر رساندن مدل موی بلند و آشفته، موهای خود را مرطوب کنید و از یک محصول سبک مانند موس و یا کرم استفاده بکنید. به طور مشابه، اسپری نمک دریا فوق‌العاده خوب عمل می‌کند، چون برای ایجاد یک نگه داشتن نور با یک درخشش سالم بافت‌دار طراحی شده است. بگذارید موهای شما به طور طبیعی خشک شوند و مجبور نخواهید بود با سشوار یا روش‌های کسل‌کننده دست و پنجه نرم کنید.

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

موهای آشفته با طول متوسط

موهای آشفته با طول متوسط، اگر موی کوتاه را دوست ندارید می‌توانید این مدل را انتخاب کنید. برای به دست آوردن این ظاهر، ترفند این است که از یک محصول موی نسبتا قوی استفاده کنید و آن را در میان موهای خود قرار دهید. همچنین لازم است که به آن دست نزنید تا به طور طبیعی خشک شود و از آن لذت ببرید.

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

مدل فید کوتاه و آشفته

فید آشفته محبوب‌ترین نسخه این مدل موی تازه است. این به این دلیل است که موهای آشفته‌ای که بر روی آن‌ها یک تار مو در دو طرف صورت کشیده شده است، راهی عالی برای ایجاد هماهنگی است که به سختی می‌توان آن را نادیده گرفت. انواع مختلفی از کوتاهی مو وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید با مخروطی، نمایش پوست، تاسی، برش و یا برش منقطع مو این کار را انجام دهید. در هر صورت این مدل برای خیلی از آقایان مناسب است.

  شپش موی سر: هر آنچه باید خانواده ها در مورد شپش بدانند.

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

برای موهای بلند و آشفته با کناره‌های کم رنگ خود، اجازه دهید موهای شما برای به دست آوردن حداکثر حجم و حرکت جریان پیدا کنند. برای کوتاه کردن موهای خود، از آرایشگر خود بخواهید تمام تلاش خود را بکند. از یک محصول حالت دهنده سبک در همه جا استفاده کنید و سپس سبک موی شل و براق خود را تعریف کنید.

حتما بخوانید :۶ عامل مهم ریزش مو در آقایان

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

آندرکات آشفته

مدل موی آندرکات آشفته، مدل موی آندرکات را با موهای آشفته ترکیب می‌کند. کوتاه و با تمام طول در دو طرف و پشت، زیر برش ظاهر شما را برجسته می‌کند. برای تمام طول موها و انواع آن‌ها ایده‌آل است، آندرکات شلوغ مردان را می‌توان با یک قسمت جانبی، پشت صاف، برس و یا چتری طراحی کرد.

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

در حال حاضر به عنوان یکی از مدل‌های موی پرطرفدار مردان است، که نمی‌توانید با این ظاهر اشتباه کنید. افراد با موهای کوتاه می‌خواهند از یک محصول مات برای یک روکش بافت‌دار استفاده کنند. برای حالت دادن به موهای متوسط تا بلند، می‌توانید کرم‌ها را به بافت اضافه کنید، تا درخشش طبیعی را افزایش دهد، حجم را افزایش دهد، و فری مو را به حداقل برساند. دقت کنید که همیشه از شامپو و نرم‌کننده با کیفیت برای موهای سالم استفاده بکنید.

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

سبک کوتاهی از زیر برای مدل مو آشفته

مدل موی تخت، مورد علاقه مردانی است که موهای آشفته‌ای دارند، چون نیاز به نگه‌داری کمتری دارد و جذاب است. علاوه بر این، دخترها آن را جذاب و سرگرم‌کننده می‌دانند، که آن را به یک ظاهر باورنکردنی برای اولین برخورد تبدیل می‌کند. برای افزایش حجم و افزایش جریان از پودر مو استفاده کنید. برای کنترل بیشتر، می‌توانید از موم یا پوماد سبک تا متوسط استفاده کنید و آن را بر روی نوک موهای خود به کار ببرید.

  آیا کوتاهی مو باعث رشد بیشتر و رفع موخوره آن می‌شود؟

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

یک مدل موی بافت‌دار نیز باعث می‌شود که موهای شما ضخیم‌تر و کامل‌تر به نظر برسند و این مدل برای افراد با موهای نازک ایده‌آل است. مردانی که موهای صاف و کلفت دارند، می‌توانند این از سبک به خوبی استفاده کنند، اما این سبک موی شما به خصوص با یک مدل موی موجی یا مجعد عالی است، چون این محصول برای به دست آوردن یک ظاهر گرم و بدون زحمت، معرف موها و یا امواج شما خواهد بود.

مدل موی حاشیه‌ای آشفته

مدل موی آشفته حاشیه‌ای همچنان یک ترند برای کوتاهی موی مردان در سراسر جهان است. به عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل کوتاه موهای مردان، یک حاشیه آشفته معمولا با کناره‌های کم‌رنگ و یا کوتاه جفت می‌شود. چتری‌های بلندتر با استفاده از یک محصول حالت دهنده سبک، روی پیشانی جریان می‌یابند و حالت می‌گیرند.

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

برای مردان با موهای مواج یا مجعد معمول است، برش‌های حاشیه‌ای می‌تواند نسبت چهره شما را یکنواخت کند، به خصوص اگر پیشانی بزرگی دارید. با این حال، مدل موهای کوتاه مد روز است. فقط کافی است موم خاک رس یا موم خود را در همه جا پهن کنید و جلوی آن را آشفته بگذارید تا ظاهری معمولی داشته باشید و می‌توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید.

  کت و شلوار مردانه را چگونه به خوبی ست کنم؟

مدل موهای فرفری آشفته

موهای کرلی، آشفته و مدل موی سر تخت بسیار معمول هستند چون هم باید ساده و هم دست‌نخورده به نظر برسند. با این حال، حالت دادن حلقه‌های مو سخت است، که به این معنی است که شما به صبر و حوصله نیاز دارید.

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

برای به دست آوردن بهترین نتیجه، یک ماوس یا فوم به موهای خیس خود اضافه کنید و آن‌ها را با انگشت خود جمع کنید تا حجم اضافه شود. بگذارید به طور طبیعی خشک شوند که جذابیت شما چند برابر شود.

موهای آشفته‌ی صاف

مدل‌های موی صاف پر زرق و برق یک ظاهر کلاسیک برای مردانی هستند که به یک سبک موهای برجسته و شیک نیاز دارند. از مدل موی کوتاه مانند کارمندان تا مدل موی بلند مانند شانه، دسته، موهای صاف و آشفته انعطاف‌پذیر هستند و کار کردن با آن‌ها آسان است. از آرایشگر خود بخواهید که مخروطی را محو کند و یا در دو طرف آن کم و زیاد و کوتاه و بلند شود تا مشخص شود که چقدر هماهنگی می‌خواهید.

۷ فایده ریش برای سلامتی

موهای بافت‌دار آشفته

موهای بافته‌دار آشفته به یکی از بهترین سبک‌هایی تبدیل شده ‌است که در حال حاضر مردان می‌توانند به آن دست یابند. مدل موهای سکسی و دستیابی به آن، درخشش سالمی را برای ظاهری طبیعی به ارمغان می‌آورند. آقایان می‌توانند به موهای بسیار شیک و مد روز خود بافت اضافه کرده و ظاهر کامل‌تری به خود بگیرند. برای ایجاد بافت، باید از یک محصول استیلینگ مات مانند پماد با درخشندگی کم، موم، یا خاک رس استفاده کنید.

سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *