استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

معرفی ۳۰ مدل مانتو دخترانه جذاب + پیشنهاد خرید

معرفی 30 مدل مانتو دخترانه

با وجود تنوع بسیار مدل مانتو دخترانه، خرید کردن برایمان سخت شده است. حال اینکه بدانیم کدام مانتو مناسب چه موقعیتی است؟ با روحیات من سازگار است؟ آیا به استایل شخصی من نزدیک است؟

Estimated reading time: ۴ دقیقه

 باعث می‌شود تا بتوانیم خریدی درست تر و راحت تر داشته باشیم. در ادامه این مطلب به این سوالات پاسخ می‌دهیم و هم چنین برای هر سبک پوشش چندین مدل مانتو دخترانه به شما پیشنهاد می‌دهیم تا در صورت تمایل به راحتی اقدام به خرید کنید.

مدل مانتو دخترانه کژوال

کژوال جزو سبک‌هایی است که در آن راحتی اولویت است. در این استایل مانتوها براساس آزادی و سبکی انتخاب می‌شود. تنوع رنگی زیادی در این استایل وجود دارد. استایل کژوال را می‌توان برای روزمره بسیار کاربردی است.

 مدل مانتو دخترانه رمانتیک و هنری

سبک رمانتیک و هنری بین دختران بسیار پرطرفدار است. در این سبک مانتوها در رنگ‌های ملایم، روشن و پاستلی بیشتر دیده می‌شود. مانتو ودامن در این استایل بسیار زیبا و چشم نواز است. مانتوها اغلب دارای نقوش گل، طبیعت و… است و با دیدن این سبک حس تازگی و طراوت را دریافت می‌کنید.

ویمسیکال

در استایل ویمسیکال که امروزه در بین سلبریتی ها و افراد مشهور بسیار محبوب شده، صرفا رنگ های شاد و طرح های جذاب کاربرد دارند و رنگ های تیره در این استایل جایی ندارند. یکی از آیتم های اصلی استایل ویمسیکال، دامن حریر و گیپور با رنگ های شاد و طرح های شلوغ و گل گلی است. این سبک از لباس پوشیدن به دلیل استفاده از رنگ های شاد و طرح های شلوغ، برای تابستان بسیار مناسب می باشد.

اگر شما هم برون گرا هستید و یا دوست دارید انرژی و هیجان خود را به بیرون منتقل کنید، از مدل مانتو دخترانه ویمسیکال استفاده کنید.

مینیمال

از دیگر مدل مانتو دخترانه سبک مینیمال است. در این سبک همان طور که از شعارشان (less is more) می‌توان دریافت کرد، پیرو زیبایی در سادگی هستند. مینیمال‌ها به دنبال تعداد محدود لباس اما با کیفیت هستند. پالت رنگی این استایل محدود است و بیشتر از طیف رنگی خنثی استفاده می‌کنند. اگر شما هم این خصوصیات را دارید و از آن پیروی می‌کنید، مدل مانتو دخترانه مینیمال را با دقت ببینید.

  استایل مینیمال چیست؟

پنجم : مدل مانتو دخترانه عروسکی

مدل مانتو عروسکی را شاید نتوان در سبک خاصی تعریف کرد. اما می‌توان پوشیدن آن را به دخترانی که ویژگی رمانتیک، عواطف دخترانه زیاد و یا روحیات حساس دارند، نسبت داد. مانتو عروسکی بیشتر از سمت تینیجرها مورد استقبال قرار می‌گیرد. نکته قابل توجه اینکه مانتوهای عروسکی بیشتر برای افراد لاغر و یا اندام ساعت شنی مناسب است. چراکه در این مدل مانتو دخترانه از چین و حجم و آستین پفی زیاد استفاده می‌شود.

ماکسیمال

سبک ماکسیمال نقطه مقابل سبک مینیمال است. به طوری که آنها طرفدار استفاده زیاد از هر چیز هستند. در استفاده از رنگ، طرح کنارهم در مانتو لذت می‌برند و هرچه تعداد اکسسوری بیشتر باشد استایلشان را جذاب‌تر می‌بینند. مدل مانتو دخترانه ماکسیمال دارای چندین طرح و نقش کنارهم است. ممکن است از چندین تکنیک پارچه سازی کنار هم استفاده کنند.

مثلا مانتو دارای سوزن دوزی، چهل تکه و دوخت از رو باشد. اگر طرفدار این استایل و طرز فکر هستید،ماکسیمال را ببینید.

هفتم : اسمارت کژوال

اسمارت کژوال یک موقعیت پوششی یا درس کد است. در این استایل مانتوها مناسب برای رفتن به مهمانی، دورهمی، جشن‌ها و قرارهای مربوط به کافه و رستوران و… است. به طور ساده، موقعیت‌هایی که نه آن قدر معمولی است که بتوان کژوال پوشید و نه آن قدر رسمی که بتوان لباس فاخر پوشید. چیزی بین این دو است.

نویسنده : مائده 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *