استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

پیشنهاد ۲۱ مدل کت دخترانه شیک به رنگ تیره و خنثی + لینک خرید کت دخترانه

خرید کت دخترانه | امروزه کت‌ و مانتو کتی‌های دخترانه با تنوع مدل و رنگ بسیار زیادی توسط طراحان لباس طراحی و اجرا می‌شود.

Estimated reading time: ۳ دقیقه

کت‌های دخترانه می‌تواند در دسته کژوال، کت کوتاه، کت مجلسی، کت رسمی و… قرار گیرد. در ادامه این مطلب با انواع کت دخترانه آشنا می‌شوید و هم چنین می‌توانید در صورت تمایل خرید کنید.

۱. کت دخترانه کژوال

کت دخترانه کژوال، کت‌هایی هستند که با پارچه نسبتاً راحت و سبک تهیه شده اند. برش و طرح پیچیده ای ندارد. به طور کلی بعد از پوشیدن این مدل کت دخترانه احساس آزادی و راحتی دارید. در نتیجه خرید کت دخترانه کژوال برای هر خانمی ضروری است. در ادامه چند مدل کت کژوال را به شما  نشان می‌دهیم.

۲. کت دخترانه رسمی

این دسته از کت دخترانه عموماً برای قرارهای کاری، مراسم‌های خاص و ایونت‌ها مناسب هستند. پارچه آهاردار و ساده دارند. معمولاً برای چنین موقعیت‌هایی از رنگ تیره و خنثی و یا پخته استفاده می‌شود. در نتیجه برای رفتن به محل کار و جلسات کاری خرید کت دخترانه رسمی را فراموش نکنید.

  لباس عروس خود را از کجا تهیه کنیم ؟

۳.کت تک دکمه یا بی دکمه

کت با یک دکمه و یا حتی بدون دکمه برای افرادی که ناحیه میانه اندام‌شان توپر است گزینه مناسبی است. به طور مثال اگر دارای شکم برجسته هستید، خرید کت دخترانه تک دکمه و یا حتی بدون دکمه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۴. دو ردیف دکمه

دسته دیگر از کت‌ دخترانه، کت با دو ردیف دکمه است. این مدل کت‌ها به دلیل تمرکز و توجه زیاد در قسمت میانه اندام برای افراد لاغر و یا قد بلند گزینه مناسبی است. پس اگر جزو این دسته هستید، خرید کت‌ دخترانه با دو ردیف دکمه را فراموش نکنید.

۵.خرید کت دخترانه مجلسی

می دانید در مراسم‌های خاصی مثل عروسی، جشن نامزدی، پاتختی، عید، بله برون و عقد محضری، کت جزو آیتم‌های دوست داشتنی است. شاید در گذشته انتخاب کت تنها برای افراد سن بالا مناسب بود. اما در حال حاضر به دلیل تنوع در رنگ، طرح و جنس، کت‌ها برای همه سنین نوجوان تا میانسال طراحی و تولید می‌شود.

  انتخاب‌های عجیب استایل در سریال دراکولا

نویسنده : مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *