دسته‌بندی نشده

# چگونه کیف های لویی ویتون اصل را تشخیص دهیم؟

نحوه تشخیص کیف‌های اورجینال لوئی ویتون

آموزش تشخیص کیف اورجینال از لوئی ویتون

مارک لوئی ویتون، که در بازه زمانی ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ به عنوان گران‌قیمت‌ترین برند دنیا معرفی شده، با کیف‌های خود جهان مد را تسخیر کرده است. با افزایش محبوبیت هر محصولی، تقلید از آن حتمی است، و لوئی ویتون نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. برند تاکید دارد که خریدهایتان را از بوتیک‌های رسمی یا وب‌سایت آن‌ها انجام دهید تا از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

کیف لوئی ویتون

( محبوب‌ترین مدل‌های کیف لوئی ویتون )

برای بسیاری از علاقه‌مندان به کیف‌های لوئی ویتون، این پرسش مطرح است که چگونه می‌توان میان کپی‌ها و محصولات اصل تفاوت قائل شد. خوشبختانه، روش‌های متفاوتی برای تمیز دادن کیف‌های اصل از نمونه‌های جعلی وجود دارد.

قیمت؛ شاخص مهم در تشخیص اصالت کیف لوئی ویتون

برای تشخیص اصل بودن یک کیف لوئی ویتون، اولین نکته‌ای که باید مد نظر قرار دهید، قیمت آن است. این کار را می‌توانید به راحتی از طریق اینترنت انجام دهید. در صورت مشاهده تفاوت قابل توجهی میان قیمت کیف و قیمت‌های رسمی که برند اعلام کرده، می‌توانید نسبت به اصالت محصول مشکوک شوید. علاوه بر این، می‌توانید با مقایسه محصولات مندرج بر روی وب‌سایت رسمی لوئی ویتون در دوره زمانی مورد نظر، از اصل بودن کیف‌ها اطمینان حاصل کنید.

  "۷ فیلم سینمایی برای آرامش و خوشبختی: داستان‌هایی که روح شما را دلگرم می‌کنند!"

دوخت و پارچه داخل کیف لوئی ویتون

( دقت در رنگ، طرح، مدل و قرارگیری لوگوی کیف‌های لوئی ویتون اصل )

اعتبارسنجی فروشگاه‌های آنلاین عرضه‌کننده کیف لوئی ویتون

در صورت خرید از سایت‌های غیررسمی، حتما اعتبار فروشگاه آنلاین را بررسی کنید. بسیاری از کیف‌های جعلی لوئی ویتون از طریق سایت‌هایی با اعتبار پایین به فروش می‌رسند.

ضمناً، توجه داشته باشید که بیشتر کیف‌های این برند از چرم ساخته شده‌اند و دارای دوخت‌های بسیار مرتب و بی‌عیب و نقصی هستند.

دوخن و سگک کیف لوئی ویتون اصل

( دقت به کیفیت دوخت در کیف‌های لوئی ویتون اصل )

برخی از نظرهای غلط در مورد نشانه‌های تقلبی بودن مانند حک برعکس لوگوی “LV” وجود دارد در حالی‌ که این مورد نه تنها نشانه تقلبی نیست بلکه در کیف‌های اصلی اتفاق می‌افتد.

همچنین، داشتن عبارت ‘Made in USA’ بر روی کیف دلیلی بر جعلی بودن نیست، چرا که لوئی ویتون در کشورهای مختلفی از جمله اسپانیا و آلمان نیز تولید می‌شود.

تشخیص کیف لوئی ویتون اصل Made in USA

( کشورهای تولیدکننده کیف‌های اصل لوئی ویتون )

مشخصه‌های فونت در کیف‌های اصل لوئی ویتون

توجه به نوع فونت به کار رفته در کیف‌های لوئی ویتون نیز می‌تواند راهنمایی برای تشخیص اصل بودن آن‌ها باشد. این برند از یک فونت خاص استفاده می‌کند.

فونت حک شده روی کیف لویی ویتون

( فونت منحصربه‌فرد کیف لوئی ویتون )

بررسی تاریخ و کد سریال در کیف‌های لوئی ویتون

در کیف‌های اورجینال لوئی ویتون، باید کد تاریخ و شماره سریال مشخص باشد؛ شماره‌ای شش کاراکتری که دو حرف ابتدایی و چهار عدد بعدی است.

  "راهنمای انتخاب صحیح: انواع مدل خط چشم برای چشم‌های ریز و درشت!"

شماره سریال و کد و تاریخ روی کیف لویی ویتون اصل

( کد تاریخ و شماره سریال کیف‌های لوئی ویتون )

از لوازم و هدایای اضافی که در کنار کیف‌ها عرضه می‌شوند، فریب نخورید. کیف‌های اصل معمولاً با یک بند چرمی و یک کیف کوچکتر عرضه می‌شوند.

همچنین برای خرید لباس مجلسی میتوانید به از وبلاگ شیک و پیک استفاده کنید تا شما را برای خرید محصولات مورد نیازتان راهنمایی کند و با راهنماییهای انجام شده بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

پیشنهادات شیک و پیک برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *