آموزش دوخت سرویس آشپزخانه

آموزش دوخت ماسک پارچه ای

ماسک پارچه ای

برای دوخت ماسک پارچه ای مستطیلی به ابعاد۲۵ در ۱۸.۵ سانتی متر رسم بکنید.طول مستطیل را به ترتیب به اندازه های ۶.۵-۱۲-۶.۵ تقسیم بندی بکنید.

عرض مستطیل را به ترتیب به ابعاد ۶-۶.۵-۶  سانتی متر تقسیم بندی بکنید. قطر مستطیل های چهار گوشه را با خط وصل بکنید. و برش بزنید.

روی پارچه دوبار از این الگو برش بزنید.

مستطیل دیگری با ابعاد ۱۴ در ۱۶ سانتی متر رسم بکنید.

مستطیل های  بزرگ تر را روی هم قرار دهید و با سوزن به هم متصل بکنید.

قسمت هایی که داخل فیلم مشخص است را بدوزید و ماسک را به رو برگردانید و اتو بزنید. از بالا و پایین ماسک به اندازه ۶ سانتی متر علامت بزنید و خط کشی بکنید.

ماسک را از روی ۶ سانتی متر تا بزنید و با سوزن ثابت نگه دارید این دو قسمت تا شده را نیش چرخ بزنید سپس قسمت های دوخته شده را باز کنید و اتو بزنید .

قسمت داخل ماسک را دو بار برش بزنید و ۲.۵ سانتی متر با مداد علامت بزنید.۲.۵  سانتی متر را تا بزند و با سوزن ثابت نکه دارید. سپس با ۰.۲ سانتی متر زاپاس دوخت بروید.  مستطیل ها را از وسط تا بزنید و با مداد علامت بزنید از وسط ماسک به اندازه ۳.۵ سانتی متر به راست و ۳.۵ سانتی متر به چپ علامت بزنید که در کل می شود ۷ سانتی متر.

  آموزش دوخت لباس برای حیوانات خانگی

مستطیل داخل را بدوزید .اتو بزنید.از رو نیش چرخ بروید.قسمتی که قرار است کش دوخته شود را تا بزنید.

کش را به ماسک بوزید.

بیشتر بخوانیم : ۱۰ آیتم برتر ترند ۲۰۲۱ برای تابستان

ماسک پارچه ای

ویدئوی آموزش دوخت ماسک پارچه ای

فیلم‌های آموزشی خیاطی، با گام به گام و با دقت بیشتر، به شما در یادگیری مهارت خیاطی کمک می‌کنند. این فیلم‌ها جزئیات مراحل مختلف خیاطی را از طراحی الگو و برش قطعات تا دوخت، درپوش و تزئینات به شما آموزش می‌دهند. با تماشای این فیلم‌ها می‌توانید پروژه‌های خیاطی خود را با کیفیت بالاتری انجام داده و نکات مهمی درباره انتخاب پارچه، استفاده از ابزار خیاطی و فنون تزئینی را یاد بگیرید.

گردآوری هانیه

دوخت روسری مربع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *