آموزش دوخت پیراهن

آموزش دوخت پیراهن مجلسی فانتزی

آموزش دوخت پیراهن مجلسی فانتزی | شیک و پیک

ویدیوی آموزش دوخت پیراهن مجلسی

در این فیلم می توانید آموزش دوخت پیراهن مجلسی را مشاهده نمایید.

یقه قایقی که بر روی شانه ­های این پیراهن مجلسی قرار می­گیرد در لباس حس راحتی نداشته به همین دلیل بیشتر برای لباس­های مجلسی استفاده می­شود.  برش پرنسسی در این مدل نمایی بلندقد به فرد می­دهد. دامن فون یکی از دامن­ های پرطرفدار برای لباس­های مجلسی است. والان پیلی­دار قرار گرفته بر روی دامن نمایی بزرگتر به قسمت پایین تنه می­دهد لذا برای افرادی با پایین­تنه درشت مناسب نمی­باشد.

ویدیوی آموزش دوخت پیراهن مجلسی فانتزی

در این فیلم میتوانید آموزش دوخت پیراهن مجلسی فانتزی را مشاهده نمایید.

پیراهنی مجلسی مناسب برای مهمانی ها که آستین کلوش آن یکی از ترندهای این روزهاست. برای این لباس از پارچه ساتن می توان استفاده نمود. و برای آستین ها حریر های آهاردار بهترین گزینه هستند.

ویدیوی آموزش دوخت پیراهن مجلسی یقه کاپ آستین پفی

در این فیلم می توانید آموزش دوخت پیراهن مجلسی یقه کاپ آستین پفی را مشاهده نمایید.

این پیراهن در دسته لباس شب طبقه­ بندی می ­شود. این مدل یقه هماهنگ برای لباس­ های راحت نیست. آستین پفی نمایی عروسکی به ظاهر لباس می­ دهد. پارچه مناسب برای این لباس انواع گیپور یا دانتل است که در این صورت باید از آستر استفاده شود. این نوع یقه کمی تحرک در سرشانه را سخت می ­کند.

  آموزش دوخت پیراهن رسمی

با تماشای فیلم‌های آموزش خیاطی، به اطمینان خواهید رسید که مهارت خیاطی یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها است که می‌توانید به آن بپردازید. برای شروع یادگیری، اقدام کنید و همین الان فیلم‌های آموزشی خیاطی را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *