استایل خانم‌ها, کیف و کفش زنانه, مد و استایل

آیا جذاب ترین ترندهای کیف ۲۰۲۱ را می شناسید ؟

آیا جذاب ترین ترندهای کیف 2021 را می شناسید ؟

کیف، یکی از اصلی­ترین و کاربردی‌ترین اکسسوری­ها برای خانم­هاست. تقریبا همه خانم­ها هنگام بیرون رفتن، از کیف استفاده می­کنند. مدل­های مختلف کیف برای موقعیت­ها، سلیقه­ها و شرایط متفاوت وجود دارد.

 کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ هم در مدل­های مختلفی طراحی شده­اند، اما این طراحی، با توجه به شرایط خاص ما در دنیای امروز صورت گرفته است. در حال حاضر موقعیت کنونی جهان، متفاوت­تر از هر زمان دیگری در قرن ۲۱ است؛ با توجه به شرایط پاندمی و بیماری کرونا، شکل و شمایل کیف­ها هم تغییر کرده و این آیتم‌ها کاربردی­تر و راحت­تر شده­اند. در زمان پاندمی، کمتر کسی به فکر کیف­های پر زرق‌وبرق و مملو از لوازم آرایشی است. مسئله راحتی، درست مثل مدل لباس و کفش، در کیف هم بسیار چشمگیر شده است. امسال، درست مثل سال گذشته، مدل­های لباس (مثل استایل لوکس اسپرت)  و کفش (مثل ترند دمپایی­) حول محور راحتی طراحی شده­اند و قاعدتا کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ هم از این قاعده مستثنی نیستند.

بیشتر بخوانیم: ۴ مدل کیف زنانه که هر خانمی باید داشته باشد

بیایید به سراغ کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ برویم و مدل­های مختلف آن را ببینیم.

کیف مخصوص حمل بطری آب

کیف حمل بطری آب، یکی از کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ به‌شمار می‌آید. از جمله کارهایی که ما می­توانیم برای حفظ محیط‌زیست انجام دهیم، نخریدن بطری­های پلاستیکی آب است. این کیف­ها، به دلایل محیط زیستی و دور بودن از شرایط خرید، طراحی شده­اند.کیف­های مخصوص حمل بطری آب، به ما یادآوری می­کنند که باید خیلی بیشتر مراقب زمین باشیم تا از وقوع شرایطی، مانند موقعیت حال حاضر، جلوگیری کنیم.

  نکات ضروری که پیش از خرید مانتو مجلسی شیک باید بدانید!

برندهایی مثل فندی و الیکس، توانسته­اند کیف‌هایی خلاقانه، مخصوص حمل بطری آب طراحی کنند. این کیف، یکی از کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ است که بسیار مفهومی طراحی شده و ظاهری شیک دارد.

کیف برند فندی

کیف اورسایز چرمی

مدل این کیف­، ایده­ی جدیدی نیست و از ماندگارترین مد­هایی به‌شمار می‌آید که امسال جز کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ شده­است. اورسایز، به‌معنای بسیار بزرگ است. طراحی این کیف­های بسیار بزرگ­ برای تعطیلات آخر هفته و سفرهای کوتاه، فوق العاده است. کیف اورسایز چرمی کاملا مناسب دوران کرونا بوده و از جمله جادارترین کیف­های ترند ۲۰۲۱ است. ماسک، دستکش، ضدعفونی‌کننده و سایر لوازمی که نیاز داریم، به‌راحتی داخل این کیف­ جا می­شوند.

کیف‌های حصیری

کیف­های حصیری، از جذاب‌ترین کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ به‌شمار می‌آیند. این کیف‌ها بسیار سبک هستند و برای گردش و پیک‌نیک در کنار ساحل یا محوطه باز مناسبند. سبدهای حصیری، پیشنیه­ای طولانی دارند، که این کیف­های جذاب، با الهام گرفتن از آن‌ها، ترند سال ۲۰۲۱ شده­اند. حتی می­توان برای نگهداری ظرف غذا نیز از این مدل کیف استفاده کرد.

کیف­های مکرومه و توری شبکه ­ای

علاوه بر کیف ‌های حصیری، کیف­های توری، با بافت شبکه­ ای و مکرومه، هم جز کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ هستند.

کیف‌های دستی چرمی


از جمله راحت­ترین کیف­های ترند سال ۲۰۲۱، کیف­های دستی چرمی هستند. کیف­های دستی چرمی برای استایل­های مختلف، مثل مینیمال، کژوال، مهمانی و حتی استایل خیابانی مناسب هستند. جنس چرمی آن­ها، ظاهر شما را به‌شدت شیک­ نشان می­دهد. حمل این نوع کیف­ نیز آسان است. اگر یک کیف دستی چرمی کلاسیک داشته باشید، تا سال‌ها همراهتان خواهد بود، بدون اینکه نگران از مد افتادن آن باشید. بلندی دسته کیف­های چرمی و طراحی آن‌ها بسیار متنوع است و در مدل‌های مختلفی، مثل رودوشی یا دستی، قابل استفاده می‌باشند. مشکی، قهوه‌ای و عسلی، سه رنگ ماندگار در مقوله کیف­ محسوب می‌شوند. با در دست گرفتن یکی از این کیف‌ها، استایلی پایدار و فارغ از جریان‌های مد خواهید داشت.

  اصول انتخاب پوشت مناسب

بار دیگر تاکید می‌کنیم که از جذاب­ترین ویژگی­های کیف­های ترند سال ۲۰۲۱، جادار بودن و راحتی آن­هاست، علاوه برآن نمی­توان از جذابیت و زیباییشان نیز گذشت. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نظر شما در مورد کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *