استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

اصول ست کردن رنگ سبز

ست کردن رنگ سبز سالهاست که ترند شده و مردم بیشتری را به سمت خود می‌کشاند.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۱ دقیقه

به خصوص در بهار و تابستان امسال که این رنگ در کنار رنگ سرخابی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و استایل‌های زیبایی با آن می‌بینیم پس با ما همراه باشید تا ست کردن رنگ سبز را با هم بررسی کنیم.

رنگ سبز در دو سال به عنوان رنگ سال انتخاب شد یکی در سال ۲۰۱۳ و یکی در سال ۲۰۱۷. رنگ سبز رنگ طبیعت و از ترکیب آبی و زرد به دست آمده است. از نظر روانشناسی این رنگ، آرامش آبی و خوش بینی زرد را همراه خود دارد. این رنگ مانند رنگ‌های دیگر، طیف‌های مختلفی دارد؛ از جمله سبز فسفری، لجنی، زمردی، یشمی، ارتشی، پسته‌ای، پاستلی و…

برای ست کردن رنگ لباس ها به هارمونی رنگ خیلی دقت کنید. یعنی حس نظم و هماهنگی آن را مد نظر قرار دهید.

رنگ سرد طبعی سرد دارد و در کنار آن می‌توانید از رنگ‌های گرم مثل نارنجی استفاده کنید. سبزه ها بهتر است رنگ‌های خنثی استفاده نکنند و یا رنگ غالب لباس‌هایشان خنثی نباشد. اگر مایل به گندمی هستید رنگ سبز برای شما انتخاب مناسبی است زیرا چهره گرمی دارید. اگر سبزه تیره هستید رنگ‌های زیادی به شما می آید که می توان به آبی فیروزه‌ای اشاره کرد و از رنگی که نباید استفاده کندی قهوه ای است.

  کت و شلوار مردانه را چگونه به خوبی ست کنم؟

مکمل رنگ سبز یعنی قرمز بسیار گزینه مناسبی است. گاهی ممکن است استایل مونوکروم بزنید و سراغ طیف مختلف سبز بروید اما می‌توانید پا فراتر از این انتخاب بگذارید.

ترکیب رنگ سبز و آبی

یکی از انتخاب‌های درست برای رنگ سبز آبی است. رنگ آبی یکی از رنگ‌های اصلی چرخه محسوب می‌شود و چون ذات آبی را در درون سبز می بینیم، می‌تواند ترکیب بسیار مناسبی برای هم باشد به خصوص اگر در سبزی که استفاده می‌کنید آبی بیشتری به کار رفته باشد.

ست کردن رنگ سبز و قرمز

در این ترکیب قرمز بیشتر به رنگ‌های تیره مثل سبز یشمی و سبز لجنی می‌آید. به خصوص اگر قرمز را به عنوان شال در استایل خود انتخاب کنید. معروف ترین ترکیب قرمز و سبز در دنیا برند گوچی است که در بافت‌های مردانه، مانتو و پالتوهای زنانه این ترکیب را می‌بینیم.اما اگر کمی از رنگ های روشن در ترکیب خود استفاده کنید مثل رنگ سفید می‌تواند گزینه خوبی در کنار این‌ها باشد.

ترکیب سبز و زرد

رنگ دیگری که با سبز بسیار جذاب می‌شود زرد است. رنگ زرد یا رنگ‌های مشابه مثل کرم بسیار در کنار سبزی زیبا می‌شوند. شما ترکیب این دو رنگ را از طبیعت تا میوه در کنار هم می‌بینید پس بسیار رنگ محبوبی هستند.حتی می‌توانید برای کاهش درخشش رنگ زرد از فرم مات‌تری استفاده کنید. کرم مات و کثیف هم در کنار سبز رنگ خوبی به وجود می‌آورد.

  اصول لایه لایه پوشیدن لباس در فصل های سرد

ترکیب سبز و بنفش

ست کردن رنگ سبز با بنفش پیشنهاد بعدی ماست. بنفش از ترکیب آبی و قرمز ساخته شده و یک ترکیب و استایل بسیار زیبا به خصوص در مهمان‌ ها می‌سازد. به خصوص در کت و شلوار خیلی استفاده می‌شود.

ست کردن رنگ سبز و مشکی

نگ دیگر مشکی است. اگر یک مانتوی بلند سبز، کت سبز و یا یک تاپ سبز دارید، می‌توانید به راحتی با شلوار مشکی و باالعکس از آن استفاده کنید.

اگر هم می‌خواید از یک رنگ سوم در ترکیب این رنگ‌ها و استایل استفاده کنید رنگ سفید انتخاب درستی است.

سبز و قهوه‌ای

ترکیب جذاب دیگری که وجود دارد، ترکیب سبز و قهوه ای است. به خصوص در پاییز و در تناژهای مختلف قهوه‌ای و سبز لجنی بسیار زیبا می‌شود.

ست کردن رنگ سبز و صورتی

چند سالی است که از ترکیب رنگ صورتی با سبز کنارهم استفاده می‌شود. همچنین از ترکیب سرخ‌آبی با سبز که بسیار امسال ترند شده است.

به هر حال صورتی روح سفید و قرمز را در درون خود دارد و با ست کردن رنگ سبز با آن، استایل خود را به روز می‌توانید ‌کنید؛ بخصوص اگه صورتی شما ملایم باشد.

رنگ سبز و طیف نچرال

اگر قصد رفتن به فضای رسمی را دارید و انتخاب شما سبز است، بهتر است برای تکمیل آن سراغ آبی بروید. مثلاً طیف سرمه‌ای در کنار سبز بسیار زیباست و در کنار آن از کفش قهوه‌ای استفاده کنید. حتی اگر فردی سخت پسند باشید هم شما را راضی می‌کند و اعتماد به نفستان را افزایش می‌دهد.

  مانتو مجلسی مشکی را چه طور ست کنیم؟

از طرفی دیگر پیشنهاد بعدی ما برای محافل رسمی انتخاب رنگ سفید و مشکی در کنار سبز است. همچنین رنگ کرم، شکلاتی و نسکافه‌ای در کنار سبز استایل نیمه رسمی برای شما می‌سازد.

رنگ بدن اغلب ما کرم است و به همین دلیل برای این ترکیب مکمل خوبی است. اگه لباس های اصلی شماره رنگ سبز نباشد می‌توانید اکسسوری خود از رنگ سبز انتخاب کنید به خصوص در کیف و اکسسوری‌های این‌چنینی.

طیف های رنگ سبز

یک طیف از سبز که در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است سبز پاستلی است. رنگ شاد و ملایم و زیبا است و در هر فصلی به خصوص بهار و تابستان می‌توان از آن استفاده کرد.

رنگ‌های پاستلی در کنار هم زیبا می‌شود. مثلاً در کنار سبز پاستلی خود از رنگ‌هایی مثل نارنجی پاستلی، آبی پاستیلی و سایر رنگ‌ها استفاده کنید. به این رنگ سبز پاستیلی، سبز آدامسی هم می‌گویند که بسیار با صورتی ملایم و نارنجی ملایم زیبا است.

از دیگر رنگ‌هایی که چند سال اخیر طرفدار پیدا کرده سبز کاهویی است که رنگی شاداب محسوب می‌شود. در ترکیب با این سبزه روشن، سفید بسیار زیباست. همچنین رنگ نارنجی هم بسیار ترکیبی پر انرژی دارد.

از ترکیب‌های پرطرفدار دیگر هم سبز لجنی است. ست کردن این طیف تیره از رنگ سبز کار سختی نیست و به راحتی می‌توانید سراغ رنگ‌های خنثی مثل سیاه و خاکستری بروید.

  آموزش 7 استایل بی نظیر برای ست کردن کتونی مردانه

اگر می‌خواهید استایل روشن‌تری داشته باشید می‌توانید از رنگ نارنجی، خردلی و سدری استفاده کنید. سدری بسیار طیف متنوعی دارد و در صورتی که روشن باشد با رنگ های خنثی و روشن زیباست. سفید، بژ، نارنجی و لیمویی به خوبی با سبز سدری ترکیب می‌شود. اما سدری زیر با آبی و قهوه‌ای استایل خیلی زیبایی به وجود می‌آورد.

رنگ سبز همانطور که می‌دانید همیشه طرفدارهای زیادی دارد اما ست کردن رنگ سبز کمی چالشی است. ما سعی کردیم در این مقاله راه‌های جامعی برایتان به وجود آوریم تا به راحتی بتوانید لباس‌های سبز خود را ست کنید و دیگر استرس داشته باشید. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نویسنده:سپیده

مکمل رنگ سبز کدام رنگ است؟

رنگ قرمز

رنگ سبز از چه ترکیبی به دست آمده است؟

حاصل ترکیب دو رنگ آبی و زرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *