استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

از کجا می‌توانیم ایده‌های فشن تام‌بوی را پیدا کنیم؟

ایده‌های فشن تام‌بوی | یکی از بهترین راه‌ها برای کنار هم قرار دادن لباس‌های منسجم، الهام گرفتن از منابع مختلف است. ممکن است از یک آهنگ، هنر و یا حتی یک احساس الهام بگیرید. وقتی نوبت به جستجو برای لباس‌های مد تام‌بوی می‌رسد، کجا می‌روید؟

پیدا کردن الهام برای مد تام‌بوی شما می‌تواند از هر جایی باشد. از کمد لباس خودتان گرفته تا افراد مشهور و دوستان‌تان، مکان‌های زیادی برای دیدن توصیه‌ها و نمونه‌های مد تام‌بوی وجود دارد. ما همه جا را گشته‌ایم تا بهترین مکان‌ها را پیدا کنیم تا در اینترنت به دنبال سایت‌های مد تام‌بوی بگردیم، و ما اینجا هستیم تا آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانیم: ۵ لباس تام‌بوی زیبا که دوست داریم

پینترست-پینترست یک گزینه عالی برای پیدا کردن عکس‌های تقریبا از هر چیزی است. «سبک تام‌بوی» را جستجو کنید و یا حتی آنچه را که به دنبال آن هستید، مانند «سبک تام‌بوی استم» یا «سبک تام‌بوی تابستانی»، مشخص کنید. هنگامی که نتایج خود را به دست آوردید، به سراغ عکس‌های دل‌خواه خود بروید و آن‌ها را در  صفحه استایل پینترست خود ذخیره کنید. شما می‌توانید زمانی که در حال خرید هستید به آن صفحه برگردید تا عناصری را پیدا کنید که به شما کمک کنند تا آن ست لباس و ظاهر را بسازید.

اینستاگرام-اینستاگرام مکانی عالی برای پیدا کردن تاثیرگذاران مد روز است که سبکی که شما به دنبالش هستید را دارند. برخی از آن‌ها حتی ممکن است نکات و پیشنهادات مد را به شما بدهند که از کجا خرید کنید تا سبک ایده‌آل خود را ایجاد کنید. صفحاتی مانندTomboy Model، یا Tomboy Style را بررسی کنید، که در آن چندین استایل تام‌بوی متفاوت خواهند داشت. شما می‌توانید از آنجا کسانی را که می‌خواهید برای سبک تام‌بوی دنبال کنید، انتخاب کنید. در اینجا @wearmnstrm می‌توانید لباس‌های مختلف تام‌بوی، نظرسنجی‌های بعد از مد و غیره را مشاهده کنید. ما همچنین بسیاری از پست‌های وبلاگ مربوط به مد و مصاحبه‌های سبک را در وب سایت خود داریم.

ایده‌های فشن تام‌بوی در تیک تاک و یوتیوب

تیک‌تاک-تیک‌تاک در طی چند سال گذشته با طوفانی دنیای رسانه‌های اجتماعی را فرا گرفته‌است. شما ممکن است فکر کنید که تیک‌تاک فقط برای کودکان است، اما واقعا هر نوع صنف و دسته‌ای در تیک‌تاک وجود دارد و بسیاری از بزرگسالان دانش مفید را گسترش می‌دهند. تیک‌تاک فوق‌العاده است زیرا علایق شما را به یاد خواهد آورد و تنها ویدئوهایی را به شما نشان می‌دهد که با جایگاه ویژه‌ای که به آن علاقه دارید، متناسب هستند.

  در مورد استایل اکو فشن Eco fashion چه می دانید؟

علاوه بر این، تیک‌تاک به شما ویدئوها را نه تنها از طرف سازنده‌هایی که شما دنبال می‌کنید، بلکه از طرف دیگر کاربران نشان می‌دهد که شما ممکن است دوست داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید سبک تام‌بوی را از سراسر دنیا ببینید. حساب‌های زیادی وجود دارد که فیلم‌های مربوط به مد را نشان می‌دهد، مانند لباس‌های تام‌بوی‌، و محل خرید لباس. اگر تیک‌تاک ندارید، من به شدت توصیه می‌کنم که آن را برای یک مد اصیل تام‌بوی چک کنید!

یوتیوب-یوتیوب یکی دیگر از رسانه‌های اجتماعی است که محتوای خوبی در سبک تام‌بوی دارد. همچنین، از آنجا که ویدئوهای یوتیوب طولانی‌تر از تیک‌تاک هستند، زمان بیشتری برای دیدن هر یک از لباس‌ها و شنیدن ترفندها و نکاتی برای استایل کردن هر قطعه وجود دارد. به دنبال فیلم‌های مشابه زیادی بگردید که به شما کمک می‌کند سبک خود را ارتقا دهید!

زندگی واقعی می‌تواند یکی از بهترین مکان‌ها برای پیدا کردن مد تام‌بوی باشد! ببینید دوستان شما و یا افرادی که در خیابان از کنار شما می‌گذرند چه می‌پوشند. برخی مکان‌های خوب برای تماشای مردم، بارها، باشگاه‌ها و در فروشگاه‌های خرده‌فروشی هستند که شما عاشق آن‌ها هستید. شما می‌توانید ایده‌های زیادی را تنها با مشاهده دیگران و دیدن این که چه روندهایی را مکررا در زندگی روزمره خود می‌بینید، پیدا کنید. نگاه کردن به آنچه که آن‌ها در فروشگاه‌ها می‌فروشند نیز می‌تواند ایده‌های خوبی به شما بدهد.

  بررسی استایل فرشته حسینی در جشنواره کن

چه شما سال‌ها به دنبال سبک تام‌بوی بوده‌اید و چه تازه شروع به استفاده از آن کرده‌اید، پیدا کردن ایده سبک جدید تام‌بوی واقعا می‌تواند به شما کمک کند تا بازی مد خود را ارتقا دهید.

منبع سایت wearmnstrm

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *