استایل بازیگران, مد و استایل

بانوان مشهور دنیا با کت و شلوار مردانه ؛ از پرنسس دایانا تا آنجلینا جولی

در این مطلب نگاهی به استایل بانوان مشهور دنیا با کت و شلوار میاندازیم. اگرچه کت و شلوار در سراسر دنیا به عنوان لباسی مردانه شناخته می‌شود، اما هنرمندان بسیاری در تلاشند که اثبات کنند این پوشش تنها مختص آقایان نیست و بانوان نیز می‌توانند این لباس را بر تن کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به بانوان مشهور دنیا با کت و شلوار مردانه بیندازیم.

جولیا رابرتز با کت و شلوار مردانه

جولیا رابرتز یکی از آن بازیگران زنی است که بارها در جشنواره‌ها و مراسم‌های مختلف با استایل و لباس مردانه دیده شده است. او اولین بار در مراسم گلدن گلوب سال ۱۹۹۰ کت و شلواری مردانه به رنگ طوسی با کراواتی زیبا، که طرح گل داشت، در انظار ظاهر شد.

بانوان مشهور دنیا با کت و شلوار مردانه : وینونا رایدر

اگرچه امروزه پوشیدن کت و شلوار مردانه در میان بانوان بیشتر باب شده است، اما تصاویر نشان می‌دهند که سلبریتی‌ها در دهه ۹۰ میلادی نیز از این پوشش دور نبوده‌اند. وینونا رایدر نیز دیگر بازیگری است که در سال ۱۹۹۱، برای افتتاحیه یک فیلم کت و شلواری مردانه به تن کرد.

پرنسس دایانا با کت و شلوار مردانه

یکی دیگر از شخصیت‌هایی که کت و شلوار مردانه را مورد لطف خود قرار داده است، پرنسس دایاناست. او در تصویری که می‌بینید، جلیقه‌ای سبز رنگ را با کت و شلواری مردانه ست کرده و به جای استفاده از کراوات از یک پاپیون مشکی رنگ استفاده کرده است.

بانوان مشهور دنیا با کت و شلوار مردانه : ریانا

ریانا معمولا جسارت بسیار زیادی در پوشش و لباس های خود به خرج می‌دهد. او در مراسم مت گالای سال ۲۰۰۹ کت و شلوار مشکی رنگ براقی از برند دولچه اند گابانا بر تن کرده بود که آستین‌های پفی بزرگی داشت و مدل موهای او نیز متناسب با مدل لباسش بود.

  قوانین ست کت کرم مردانه با شلوار، پیراهن، کفش و کراوت

حتما بخوانید :بررسی لباس کاراکترهای سریال «میخواهم زنده بمانم»

مدونا با کت و شلوار مردانه

دیگر بانوی مشهور و محبوبی که با کت و شلوار مردانه در انظار ظاهر شده است، مدونا می‌باشد. این خواننده محبوب برای مراسم Grammy Awards سال ۲۰۱۴ کت و شلواری مردانه به تن کرده بود و مردانگی خود را با عصا و کلاه مردانه تکمیل نموده بود.

اما واتسون با کت و شلوار مردانه

اما واتسون نیز از آن دست سلبریتی‌هایی است که چند بار با کت و شلوار مردانه دیده شده است. تصویری که از او می‌بینید، مربوط به یک ایونت در شهر پاریس است که واتسون در آن کت و شلواری مشکی رنگ با یقه باز پوشیده و با کمک کمربند باریکی، استایل خود را کامل کرده است.

بانوان مشهور دنیا با کت و شلوار مردانه : نیکول کیدمن

نیکول کیدمن،بازیگر محبوب هالیوود است. این بازیگر برای مراسمی در سال ۲۰۲۰ کت و جلیقه‌ای شتری رنگ را با پیراهنی آبی و شلواری مشکی ست کرده بود. زیبایی این ست با کراواتی مشکی رنگ تکمیل شده است.

منبع : سایت چی بپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *