استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, مد و استایل

بررسی زیباترین عینک‌های آفتابی و طبی ترند ۲۰۲۲ + پیشنهاد خرید

ترند عینک ۲۰۲۲ | تا چند سال پیش عینک آفتابی به عنوان اکسسوری برای روزهای گرم بهار و تابستان کاربرد داشت.

اما امروزه عینک مانند زیورآلات، جزو اکسسوری به حساب می‌آید که به استایل شما روح و تازگی می‌بخشد. عینک به عنوان یک اکسسوری تکمیل کننده استایل است که باید به تناسب موقعیت‌های پوششی تغییر کند. شما با انتخاب درست عینک به تقویت زیبایی‌های صورت خود کمک می‌کنید. ترند عینک ۲۰۲۲ به ما خبر از عینک‌های متنوع، برای هر سلیقه‌ای را می‌دهد. با ما همراه باشید تا با زیباترین عینک‌های ترندی ۲۰۲۲ آشنا شویم.

قاب چشم گربه ای

عینک های گربه‌ای شکل چهره را به زیبایی نشان می‌دهد. ابروها را برجسته و توجه را به نقاط بلند صورت شما جلب می‌کند. این مدل عینک در رنگ‌های مشکی، آبی کمرنگ، قرمز و رنگ‌های کلاسیک موجود است. از این ترند عینک ۲۰۲۲ برای برجسته سازی نقاط قوت صورت خود حتماً استفاده کنید.

لبه ضخیم قاب عینک

این مدل عینک‌ها به تازگی به دلیل کرونا و قرنطینگی بین سلبریتی‌ها محبوب شده و ظاهری بچه مثبت و درسخوان به شما می‌دهد. عینک با لبه ضخیم به دلیل داشتن زاویه برای صورت‌های گرد انتخاب مناسبی است. پیشنهاد می‌کنم این ترند عینک ۲۰۲۲ را برای رفتن به جلسات مهم و کاری که نیاز به اعتماد بنفس بیشتری دارید، انتخاب کنید.

ترند عینک ۲۰۲۲ : فریم فلزی

یکی دیگر از ترند عینک ۲۰۲۲، عینک با فریم فلزی است. این مدل عینک فریم نازکی دارد و برای کسانی که لنز نازک دارند، کاربرد بیشتری دارد. نازکی فریم فلزی تا حدی است که از راه دور مخاطب متوجه آن نمی‌شود. خوشبختانه این طرح مورد استقبال طراحان بوده و در شکل‌های مختلفی مثل شش ضلعی، چهار گوش و زاویه دار طراحی می‌شود. اگر عینک‌های فریم دار مورد پسند شما نیست، انتخاب فریم فلزی را در اولویت قرار دهید.

عینک هوانوردان دهه ۷۰

فریم عینک هوانوردی از دهه ۷۰ میلادی الهام گرفته و وارد چرخه ترند عینک‌ها شده است. تغییرات و تنوع در فریم این مدل عینک به شکل‌های پهن، باریک، چوبی و رنگی وجود دارد. شما می‌توانید عینک هوانوردان دهه ۷۰ را برای روزهای گرم تابستان و کنار ساحل استفاده کنید.

قاب های گرد

عینک با قاب‌های گرد ظاهری متفاوت به چهره شما می‌بخشد و برای هر سنی مورد استفاده و زیبا هستند. فریم‌های گرد برای صورت‌های مربعی و کشیده انتخاب مناسبی است؛ چراکه حالت زاویه دار صورت با گرد بودن قاب عینک تلفیق می‌شود و باعث نرم‌تر دیده شدن صورت می‌شود.

ترند عینک ۲۰۲۲ : قاب‌های رنگارنگ

با قرارگیری جهان در کرونا و قرنطینه، طراحان شعار آمدن روزهای خوب و بازگشت مهمانی را سر دادند و به همین ترتیب، رنگ‌ها به عنوان یکی از موارد شادی آور و امید بخش، وارد چرخه ترندها شدند. امسال بیشتر از هر سالی شاهد حضور رنگ‌های شاد، درخشان و شارپ هستیم. حالا رنگ‌ها در ترند عینک ۲۰۲۲ نیز حضور دارند.

رنگ‌های رنگین کمانی از طیف‌های مختلف برای قاب‌ عینک وجود دارد. اگر در لباس پوشیدن جسور هستید و به استایل کالربلاک علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم یک عینک رنگی داشته باشید.

فریم‌های بزرگ ترند عینک ۲۰۲۲

فریم‌ها در ترند عینک ۲۰۲۲ هر چه بزرگ‌تر باشند، بهتر است. انتخاب فریم بزرگ برای هر چهره‌ای زیبا نیست. قاب‌های بزرگ مربعی برای فرم صورت گرد و کشیده و فرم‌های زاویه دار برای صورت‌های گرد مناسب‌تر است. پیشنهاد می‌کنم عینک با فریم‌های بزرگ را برای استفاده روزمره، مهمانی و دورهمی دوستانه انتخاب کنید.

لاکِ لاک پشت ترندی کلاسیک

لاک لاک پشت اولین بار توسط یونانیان باستان برای ساخت جعبه صوتی یک گیتار ابتدایی به نام چلیس استفاده شد. شکل گنبدی و نقش پرآذین آن برای چشم و گوش به یک اندازه دلپذیر بود و اما سالهاست که لاک لاک پشت به عنوان طرحی کلاسیک بین طرفداران عینک محبوب است. در ترند عینک ۲۰۲۲ این طرح بیشتر از قبل مورد استقبال سلبریتی و بازیگران مشهور جهان قرار گرفته است.

عینک با قاب چوبی

اگر به دنبال داشتن استایلی خاص و منحصر به فرد هستید، پیشنهاد می‌کنم از جالب ترین ترند عینک ۲۰۲۲، یعنی عینک با قاب چوبی استقبال کنید. اینکه چوب از چه درختی باشد و یا چه رنگی داشته باشد، کاملاً انتخابی است. این عینک‌ها با چوب گردو، رز برزیلی، بوبینگا و … طراحی و درست می‌شوند. عینک‌های چوبی به دلیل دستساز بودن، بسیار با ارزش هستند و برای هدیه دادن گزینه خیلی خوبی محسوب می‌‎شوند.

  بررسی ترند لباس عروس ۲۰۲۲

عینک‌آفتابی ترند ۲۰۲۲

بعد از بررسی عینک‌های طبی، نوبت به عینک‌ آفتابی ترند ۲۰۲۲ می‌رسد. با آمدن فصل بهار و تابستان و تابش مستقیم خورشید، باید از چشم‌ها مراقبت کرد تا از پیری زود رس و آسیب‌های احتمالی جلوگیری کرد. پس داشتن یک عینک آفتابی برای کمد هر خانمی ضروری است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین عینک‌ها آشنا شوید.

رنگ پاستلی برای فریم

در فصل تابستان هیچ رنگی مانند رنگ‌های پاستلی جذاب به نظر نمی‌رسد. استفاده از عینک با فریم رنگ پاستلی جایگزین خوبی برای عینک‌های ساده و رنگ تیره است و هم چنین ست کردن لباس با این رنگ‌ها راحت‌تر از ست کردن با رنگ‌های شاد است. چراکه رنگ‌های پاستلی از مقدار کمی رنگ مایه تشکیل شده اند و بیشترین ترکیب در آنها رنگ سفید است.

اورسایز از دهه ۷۰ میلادی

در سال‌های اخیر دهه ۷۰ جزو دهه‌هایی بود که مورد الهام بسیاری از طراحان قرار گرفته است. اورسیاز بودن عینک‌ها به طوری که حالت پروانه ای و یا شکلی متفاوت از خود داشته باشند، چیزی است که ترند عینک ۲۰۲۲ به ما ارائه می‌کند. سعی کنید برای خرید این مدل عینک، رنگ‌های کلاسیک را انتخاب کنید تا بتوایند مدت زمان طولانی از آن استفاده و لذت ببرید.

رنگ سفید برای فریم عینک

بعد از گذر از رنگ پاستلی برای عینک، رنگ سفید را به شما پیشنهاد می‌کنم. سفید یک رنگ جسور برای انتخاب فریم عینک است و با همه استایل‌ها ست می‌شود. از این رنگ برای داشتن یک استایل دراماتیک و تابستانی استفاده کنید.

مدل گربه ای

زاویه ای چشم‌های گربه دارد همواره مورد الهام برای آرایش چشم و طراحی عینک بوده است. بار دیگر در ترند عینک ۲۰۲۲ مدل گربه‌ای در طرح و رنگ متفاوت حضور پر رنگی دارد و باز هم برای داشتن استایلی خاص پیشنهاد می‌کنم از یک عینک مدل گربه ای استفاده کنید.

نویسنده : مائده

منبع :

Womanandhome

چه عینک و فریم هایی امسال ترند است؟

عینک با فریم‌های مدل گربه ای، طرح لاکِ لاک پشت، فریم‌های رنگی، قاب‌های بزرگ و چوبی جزو ترندهای پرطرفدار عینک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *