استایل خانم‌ها, استایل شناسی, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

بهترین راهنما برای خرید شال تیره و خنثی برای رنگ پوست روشن

خرید شال تیره | همان طور که می­دانید همه­ی ما از نظر ظاهری و شخصیتی متفاوت هستیم. سلیقه و علایق ما در کنار آگاهی از ویژگی­های جسمی مثل سیلوئت اندام ورنگ پوست به انتخاب­های استایل ما جهت می­دهد.

Estimated reading time: ۷ دقیقه

رنگ پوست ما تحت عوامل بسیاری از جمله ژنتیک و محیط شکل می­گیرد. پوست تنها پوششی است که در تمام طول زندگی­تان همراه ماست. به همین علت شناخت، مراقبت و ایجاد هماهنگی آن با لباس­هایمان بهترین کاری است که برای آراستگی خود انجام می­دهیم. برای شناخت پوست ابتدا باید گرمی، سردی یا خنثی بودن آن را تشخیص دهید.

با این کار می­توانید حتی در خرید لوازم آرایش نیز سریع­ با دقت بیشتری تصمیم بگیرید. هر رنگ خواص منحصر به خود را دارد به همین علت باید با شناخت کافی، آن­ها را با هم ترکیب کرد. در این مقاله برای خرید شال تیره و خنثی که مناسب افرادی با پوست روشن است، پیشنهاداتی ارائه شده است. مطمئن باشید توجه به نکاتی ساده، شما جذابیت شما را چندین برابر می­کند.

شال متناسب با رنگ پوست

شال یکی از اصلی ­ترین آیتم­های استایل خانم­های ایرانی است. زیرا علاوه برایجاد پوشیدگی که مطابق با عرف و عقیده­ ی هرکس است، رنگ و نقش آن­ها زیبایی شما را دوچندان می­کند. هم چنین شال­ها دخترانه­ تر و کژوال هستند در حالی که بهترست در موقعیت­های رسمی روسری پوشید. قیمت شال نسبت به سایر آیتم­ها ارزان­ تر نیز است. به همین علت بسیاری از خانم­های خوش­پوش فقط با تعویض شال ست­های متفاوت و شیکی می­سازند.

همان طور که می­دانید پوشش­هایی که به پوست ما بیشترین نزدیکی را را دارند، در ظاهر ما بیشترین تاثیر را می­گذارند. روسری و شال­ها می­توانند به راحتی جذابیت چهره  شما بیشتر کنند. بنابراین انتخاب صحیح آن­ها بسیار اهمیت دارد. بسیاری از ما ترجیح می­دهیم با توجه سلیقه یا موقعیتی که قرار می­گیریم از شال­های تیره استفاده کنیم. ممکن است تصور کنید که رنگ­های تیره و خنثی به هر طیف رنگی می­ آیند .

اما باید بگویم این موضوع کاملا صحیح نیست. زیرا در طراحی شال­ها از طیف مختلف رنگ­هایی استفاده شده که گاهی تشخیص آن­ها دشوار است. با این وجود هر کدام از این پالت رنگی ­های مناسب یک تن پوستی است که بهترست آن را بشناسید.

  راهنمای خرید شال رنگی و روشن برای پوست های سفید

سفید، خاکستری و سیاه خنثی محسوب می­شوند و به هر پوستی می­ آیند. این سه رنگ در کنار یکدیگر و هم در ترکیب با سایر رنگ­ها زیبایی فوق العاده­ای ایجاد می­کنند. علاوه بر این حالتی رسمی دارند و در برای محل­ کار یا جلسات رسمی مناسب ­تر هستند.

 چگونه پوست خود را بشناسیم؟

 اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که رنگ پوست من سرد است یا گرم؟ رنگدانه­های پوست ما جدا از تیرگی یا روشنی به سه دسته­ی خنثی، گرم و سرد تقسیم می­شوند. پوست­های روشن و گرم دارای رنگدانه ­های زرد هستند. برای تشخیص آن یک کاغذ سفید در کنار پوست خود بگذارید. همانطور که گفته شد اگر پوست شما به سمت زرد، قهوه­ای و سبز تمایل داشت، گرم است. هم چنین اگر به سمت صورتی یا آبی تمایل داشت، سرد محسوب می­شود.

استفاده از شال­های توپ توپی و طرح­دار  خیلی جذاب و دخترانه هستند. هم چنین باعث می­شود که شما جوان­تر و شاداب­تر به نظر برسید حتی اگر هیچ رنگی در شال نباشد!

روش دیگری نیز برای تشخیص حرارت رنگ پوست وجود دارد. به رگ­ه ای مچ دست خود نگاه کنید؛ اگر آن­ها متمایل به آبی و بنفش باشند، پوست شما سرد و اگر متمایل به سبز باشند، پوست شما گرم است. گاهی رگ­های سبز و آبی در کنارهم قرار گرفته ­اند، در این صورت پوست شما خنثی است.اگر پوستی روشن و خنثی دارید، هیچ محدودیتی برا انتخاب رنگ­های برای شما وجود ندارد. شما از موهبتی خدادادی برخوردار هستید، پس با پوشیدن زیباترین طرح­ها، جذاب­تر از قبل شوید!

خرید شال تیره و خنثی برای پوست­های روشن و گرم

بهترین انتخاب برای خرید روسری و شال تیره و خنثی برای پوست­ه ای روشن و گرم، خاکستری­ های گرم و رنگ­هایی مانند کرم، قهوه یا شکلاتی است. بهترست که طرح­هایی را انتخاب کنید که زرد متمایل به نارنجی و قرمز بیشتری دارند. هم چنین اگر حتی روسری یا شال شما کاملا مشکی بود، نوارهای طلایی و گرم  باعث می­شود که روسری یا شال بیشتر به شما بیاید!

  شش ترفند ساده برای شستن روسری و شال که عمر آن ها را چند برابر می کند

شال­هایی با  طرح پلنگی یا پوست سایر حیوانات خیلی مجلسی و شیک هستند. این نقش­ها هرساله بخشی از ترند های مد را به خود اختصاص می­دهند. این طرح­ها را می­توانید با مانتو­های مجلسی یا روزمره مشکی، خاکستری، قهوه­ای و کرم خود بپوشید.

خرید شال تیره و خنثی برای پوست­های روشن و سرد

هنگام خرید  شال تیره و خنثی برای پوست­های روشن و سرد خود به این نکته دقت کنید که آبی و سبزهای تیره مانند سورمه­ ای یا یشمی بیشتر با شما همخوانی دارند.  زرد متمایل به سبز و طیف آبی و سبز بهترست در ساخت رنگ روسری و شال حضور داشته باشند. رگه­ های نقره نیز زیبایی شال مشکی شما را دوچندان می­کند. 

شال مناسب پوست های روشن : بنفش

بنفش یکی دیگر از رنگ­ هایی است که به پوست­های سرد و روشن می ­آید. امسال طیف آبی بنفش­ ها ترند هستند. پس اگر می­خواهید در عین سادگی، شیک پوش و بی نظیر دیده شوید، این رنگ را حتما امتحان کنید.

اگر همیشه به دنبال خاص بودن هستید، برای خرید شال تیره ، طرح ­های فانتزی را حتما امتحان کنید. این طرح ها که بر روی شال شما جلوه­ای خیره کننده پیدا می­کنند، استایل شما را منحصر بفرد خواهند کرد. هم چنین شور و شجاعت شما در پوشیدن لباس مورد علاقه­­ تان را نشان می­دهد.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. هم چنین مطالب ذکر شده، راهنمایی مناسب برای خرید شال تیره یا خنثی مناسب پوست شما بوده باشد. در آخر به اصلی­‌ترین سوالات پاسخ می­دهیم.

نویسنده : عاطفه

اگر پوست روشنی داریم چگونه شال تیره یا خنثی مناسب خود را انتخاب کنیم؟

پوست روشن به سه دسته­ ی گرم، سرد و خنثی تقسیم می­شود. اگر پوست گرمی دارید از تونالیته­ های قهوه ­ای، شکلاتی و زرشکی بیشتر استفاده کنید. اگر پوست سردی دارید، سورمه­ ای، بنفش، و یشمی مناسب شما خواهد بود.

برای خرید روسری یا شال تیره کدام پیج­ها معتبرتر هستند؟

 خرید آنلاین مزایای زیادی دارد. از جمله آن که با توجه با تنوع فروشگاه­های آنلاین ، امکان مقایسه راحت قیمت و بهترین مدل­ها فراهم است. فقط قبل از خرید با توجه به نماد اعتماد الکترنیکی و دیدن نظرات دیگران از مورداعتماد فروشگاه، اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *