استایل بازیگران, مد و استایل

بیلی آیلیش چه لباس هایی می‌پوشد؟

استایل بیلی آیلیش چگونه است و بیلی چه لباس هایی می‌پوشد؟

در حال حاضر شاید کمتر کسی به اندازه بیلی آیلیش در دنیای موسیقی مطرح شده باشد. این خواننده جوان در جشنواره موسیقی گرمی نامزد و برنده پنج جایزه شد و با این اوصاف استایل بیلی آیلیش برای دختران زیادی تبدیل به یک الگو شده است. محبوبیت بیلی از سال ۲۰۱۶ شروع شد و از آن زمان هم روز به روز محبوب‌تر شد.

آهنگ هایی همانند “Bad Guy” و “Ocean Eyes” نام بیلی آیلیش را در صدر جدول آهنگ های محبوب قرار دادند اما از طرف دیگر هم این استایل بیلی آیلیش بود که او را به یک سلبریتی واقعی تبدیل کرد. طرز پوشش و لباس هایی که بیلی می‌پوشد او را نسبت به دیگران متمایز کرده است و همچنین سبک همیشگی او کاملا منحصر به فرد است.

در ادامه این مطلب ما به این سوال پاسخ می‌دهیم که استایل بیلی آیلیش چگونه است و اینکه چرا این خواننده جوان از چنین سبکی پیروی می‌کند. اول از همه باید دید بهتری نسبت به اوایل زندگی و بیوگرافی آیلیش داشته باشیم:

بیلی آیلیش کیست؟

بیلی آیلیش تنها شخص معروف در خانواده اش نیست. او که در سال ۲۰۰۱ و در لس آنجلس به دنیا آمده است، یک برادر بزرگتر هم دارد که در حوزه خودش محبوبیت خوبی هم دارد. در واقع برادرش یعنی فینیاس اوکانل بود که بیلی را تشویق به خوانندگی می‌کرد. علاوه بر او، پدرش نوازنده پیانو است و مادرش هم ترانه‌سرا بوده است.

  هر شلوار جینی با چه کفش هایی قابل ست شدن است؟

بیلی آیلیش اولین بار با آهنگ “Ocean Eyes” که در ساوند کلاود منتشر کرده بود در دنیای موسیقی مطرح شد. این خواننده برای ساخت موزیک ویدیو آهنگش، از معلم رقص مدرسه‌اش کمک گرفت.

تمامی اعضای خانواده بیلی آیلیش سبک و استایل خودشان را دارند و تمامی اعضای خانواده هم گیاه‌خوار هستند. جای تعجبی ندارد که تحت این شرایط بیلی به خوبی بداند چگونه سبک خاص خودش را بسازد و چه لباس هایی بپوشد. در حال حاضر استایل همیشگی بیلی آیلیش شامل لباس هایی گشاد و سایز بزرگ هستند که عموما هم با اکسسوری های خاص همراه هستند. علاوه بر این بیلی کفش های کلاسیک و به خصوص کفش های نایکی را می‌پسندد. اما دلیل انتخاب این سبک و استایل بیلی آیلیش چیست؟

چرا بیلی آیلیش لباس‌های گشاد و اورسایز می‌پوشد؟

لباس های انتخابی بیلی آیلیش

بیلی آیلیش اکثرا با لباس هایی چند سایز بزرگتر از خودش دیده می‌شود. لباس های گشاد بیلی معمولا رنگ هایی روشن دارند و گاهی اوقات هم با کلاه و عینک های بزرگ و کفش های نایکی دیده می‌شود.

این سبک بیلی از طرف بسیاری از طرفدارانش مقبولیت بسیاری پیدا کرده است و بعضی از طرفدارانش هم سعی می‌کنند دقیقا از سبک او پیروی کنند. اما دلیل اصلی انتخاب شدن این استایل لباس های گشاد و اورسایز از طرف بیلی آیلیش چیست؟

  کت و شلوار کتان استایلی شیک و جذاب برای مردان

در یکی از مصاحبه های اخیر بیلی همین سوال از او پرسیده شد و او در جواب گفت که می‌خواهد بخشی از خودش را مخفی نگه دارد و همیشه بخشی از خودش را از دید عموم دور نگه دارد. با این اوصاف دیگر کسی نمی‌تواند در موردش نظر بدهد و او را نقد کند.

در ادامه بیلی گفت که به نظرش مرد و زن باید بتوانند آزادانه هر سبکی که می‌خواهند را بپوشند. اشاره به این مورد احتمالا به این خاطر است که بسیار معتقدند او همواره لباس هایی پسرانه می‌پوشد.

بخش اصلی استایل بیلی آیلیش هودی هایش است.

در استایل بیلی آیلیش دیگر لباس پسرانه و دخترانه معنی ندارد و بعضی از لباس های انتخابی او در طول روز می‌تواند برای هر دو طرف مناسب باشد.

هودی های بیلی معمولا با یک عینک خاص و کفش های نایکی همراه است. بیلی علاقه ای به کفش های دخترانه ندارد و معمولا رنگ کفش هایش را با بخش دیگری از پوشش هماهنگ می‌کند.

همچنین اکسسوری ها هم معمولا مکمل هودی های این خواننده است.

استایل بیلی آیلیش در کنسرت هایش چگونه است؟

استایل پوششی بیلی آیلیش در کنسرت هایش معمولا تفاوتی با حالت عادی او ندارد و در اینجا هم لباس های اورسایز با رنگ های خاص انتخاب معمول بیلی هستند.بیلی همچنین به کفش هایش هم اهمیت ویژه ای می‌دهد و معمولا با کفش هایی خاص و منحصر به فرد در کنسرت هایش حاضر می‌شود. باز هم ست بودن رنگ ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در اکثر مواقع کفش ها با لباس بالاتنه ست هستند و بین این دو هم شلوار جین حضور دارد.

  تسلط بر هنر استایل گرانچ

منبع: سایت سارابارا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *