اخبار مد

هفته های مد سال ۲۰۲۱ در چه تاریخی برگزار می شوند؟

هفته های مد 2021

با توجه با همه گیری ویروس کرونا صنعت مد در سال پیش بسیار و آرام و کم هیجان بود. با آغاز سال جدید  همه امیدوارند رویکرد جدید طراحان لباس بتواند ما را با دنیای جدید کرونایی سازگارتر کند.  باتوجه به منع رفت و آمد و تجمعات،بسیاری از برند ها کالکشن های خود را بصورت مجازی ارائه می دهند. این یک اتفاق بزرگ است که امکان دارد در آینده نیز باعث تغییر روند نمایشی کت واک ها شود. برخی از برندها  ترکیبی از رانوی آنلاین زنده و یافیلم های از قبل آماده شده را ارئه می دهند. آنچه که ما بیش از هر چیزی منتظر آن هستیم یک آینده ی زیباتر و سرشار از شادی است. در ادامه تاریخ های ارائه شده برای هفته های مد پیشرو در سال   ۲۰۲۱ را می خوانیم. بدون شک با گذشت یک سال سخت هنرمندان نگاهی نو و متفاوت خواهند داشت.

 

هفته های مد 2021

ژانویه ۲۰۲۱ ( دی ماه – بهمن) 

۱۸ تا ۲۱ ژانویه: هفته مد برلین

هفته ی مد برلین آلمان بخش متفاوتی در بر داشته است . یکی از آن ها جشنواره فیلم است که از سال ۲۰۱۲ جزئی جدانشدنی ازاین رویداد بین الملی محسب می شود.  در طول آن، آژانس ها، شرکت های تولید کننده، کارگردانان و طراحان مد در کنار هم قرار می گیرند. آن ها آخرین ترندها و اتفاق  ها را مورد بحث قرار می دهند. یکی دیگر از اتفاق های هفته ی مد برلین امسال، برگذاری آنلاین کالکشن ها و جلسات بوده است. آن ها تاکید زیادی بر آینده ی مد دیجیتال و منسوجات هوشمند داشته اند .

  9 آیتم از ترند های 2021 که از مد نمی روند !

 

 

۲۵ تا ۲۸ ژانویه : هفته مد اوت کوتوغ پاریس

هفته ی مد اوت کوتور امسال پاریس در پشت در های بسته اجرا شد. فقط عده بسیار کمی توانستند از نزدیک شاهد ارائه کالکشن های جدید برند های مطرح دنیا باشند. طراح برند شانل در خلق کالکشن خود از مهمانی های خانوادگی و دورهمی ها کوچک الهام گرفت. این ایده کاملا با شرایط امسال همخوانی دارد زیرا دیگر مهمانی های تجملاتی برگزار نمی شود و همه چیز در سادگی و جمع های خانوادگی خلاصه می شود. برند دیور نیز از کارت های تاروت ایده گرفته بود. به گفته طراح آن یکی از دلایل انتخاب آن علاقه کریستین دیور به پیشگوئی بوده است.

هفته مد اوت کوتوغ پاریس

 

فوریه ۲۰۲۱ ( بهمن –اسفند )

۲ تا ۵ فوریه: هفته مد کپنهاگ

هفته ی مد کپهناگ استایل های خیابانی به نمایش گذاشته است. اما آن چه باعث تفاوت آن می شود نگاهی متفاوت و جدید به موضوعات معمولی و عادی است. این طرز تفکر بر پایه اصول مد پایدار است تا دیگران را به خود مجذوب کند. در یکی از طراحی ها یک چادر مسافرتی تبدیل به دامن یک پیراهن شده است. این تلاش ها می تواند آینده مد پایدار، را پایدار تر کند.

هفته مد کپنهاگ

 

۱۳ تا ۱۸ فوریه: هفته مد زنان نیویورک پاییز / زمستان

هفته مد نیویورک سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو شد. بسیاری از طراحان استعفا دادند یا ارائه و نمایش های خود را به هفته مد پاریس منتقل کردند. اگرچه بسیاری به آینده ی هفته مد نیویورک شک دارند.

  تاریخچه شلوار مردانه

۱۹ تا ۲۳ فوریه: هفته مد زنان لندن پاییز / زمستان

هفته مد لندن میزبان برخی طراحان مد سرکش و عصیانگر است که دوست دارند کارها را متفاوت انجام دهند. آن ها هرگز از قوانین مد پیوی نمی کنند!

۱۹ تا ۲۴ فوریه: هفته مد زنان میلان پاییز / زمستان

 

مارس ۲۰۲۱ (اسفند- فروردین )

 

۱ تا ۹ مارس : هفته مد زنان پاریس

هفته مد پاریس بسیاری از طراحان مد را از سراسر جهان به خود می کند. اگرچه بسیاری از طراحان در هفته مد درسال۲۰۲۰شرکت نکردند اما امید زیادی به هفته مد پاریس ۲۰۲۱ وجود دارد.

هفته مد توکیو ( تاریخ آن اعلام می شود )

هفته مد توکیو  هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می کند. به گفته هیروشی کومودا، مدیر هفته مد، هفته مد راکوتن توکیو گامی مهم به سمت رویدادهای ایمن، جدید وپیشرفته است.

هفته مد شانگهای( تاریخ آن اعلام می شود )

در سال ۲۰۲۰ ، شانگهای میزبان اولین هفته مد کاملاً دیجیتالی بود. هفته مد شانگهای میزبان طراحان آینده است و گفته می شود که یک پیش بینی کننده واقعی ترندها است. برای بروز بودن، این رویداد را زیر نظر داشته باشید تا از ترندهای اصلی فصل آینده آگاه شوید.

آوریل ۲۰۲۱ ( فروردین-اردیبهشت )

 

۱۳ تا ۱۸ آوریل: هفته مد عروس نیویورک

علی رغم اینکه بسیاری از عروسی ها در سال ۲۰۲۰ لغو شدند؛ اما به هفته مد عروس نیویورک توجه زیادی را به خود جلب می کند. انتظار می رود آن ها ترند برتر لباس عروس در  سال ۲۰۲۱ باشند.

  چگونه فشن بلاگر شویم ؟ نکات مهم برای انفلوئنسر فشن

ژوئن ۲۰۲۱ ( اردیبهشت- خرداد )

 

هفته مد نیویورک بین فصلی و بهار / تابستان( تاریخ آن اعلام می شود )

سال گذشته، بسیاری از طراحان شناخته شده ای اعلام کردندکه از مجموعه های بین فصلی خود صرف نظر می کنند. هدف آن ها این است بود که در فصل های اصلی تمرکز بیشتری روی تولیدات اندک خود داشته باشند.

 

ژوئیه ۲۰۲۱ ( خرداد – تیر )

 

۴ تا ۸ ژوئیه: هفته های اوت کوتور پاریس

پاریس دو بار در سال میزبان مشهورترین برند های های مد است. لباس های اوت کوتوغ و لوکس چشم های بسیاری را به خود خیره می کند.

 

آگوست ۲۰۲۱ ( تیر – مرداد )

 

۱۰ تا ۱۳ آگوست: هفته مد کپنهاگ

هفته مد کپنهاگ تمرکز خود را  بر مدپایدار گذاشته است. اطلاعات بیشتر  را می توانید در وب سایت آنها پیدا کنید و از  برنامه هفته های مد کپنهاگ آگاه شوید.

سپتامبر ۲۰۲۱ ( مرداد – شهریور )

 

هفته مد نیویورک بهار / تابستان( تاریخ آن اعلام می شود )

در پایان تابستان، هفته مد نیویورک بهار / تابستان احساسات دوباره ما را دلتنگ احساسات گرم تابستانی می کند.

۱۷ تا ۲۱ سپتامبر: هفته مد لندن بهار / تابستان

هفته مد میلان بهار / تابستان( تاریخ آن اعلام می شود )

در طول سالهای گذشته ، هفته مد میلان میزبان بسیاری از استعدادهای مد آینده بوده است. آن ها در کنار برند های مطرحی مانند گوچی ، فندی و ورساچه به رقابت پرداخته اند.

  لوگو برند های لباس معروف از کجا آمده اند؟

۲۷ سپتامبر – ۵ اکتبر: هفته مد پاریس بهار / تابستان

در آستانه شروع پاییز هفته مد پاریس نگاهی به تابستان سال آینده می اندازد.

اکتبر ۲۰۲۱ ( شهریور – مهر )

 

هفته مد شانگهای( تاریخ آن اعلام می شود )

طبق گفته مجله ووگ هفته های مد شانگهای می توان تاثیر زیادی بر روی ترند ها داشته باشند. آن ها در سال گذشته کاملا آنلاین برگزار شدند . اما اکنون پس از کرونا ، زندگی عادی در چین بازگشته است. ولی توصیه بسیاری می کنند که از مراسم های فیزیکی خودداری کنند.

هفته مد سئول( تاریخ آن اعلام می شود )

 

دسامبر ۲۰۲۱ ( آذر –  دی )

 

هفته مد پیش از پاییز نیویورک ( تاریخ آن اعلام می شود )

 و در پایان هفته مد پیش از پاییز نیویورک آخرین نمایش سال است.  امیدوارم با اطلاع ازتاریخ هفته های مد از ترند و اخبار مد آگاه شوید و در جهت پیشرفت گام بردارید.

 

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *