استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

ترند لباس عروس ۲۰۲۲ که بر تن هر عروسی مانند الماس می درخشد!

ترند لباس عروس ۲۰۲۲ از مینیمال تا وینتیج همه سلیقه ها را پوشش می دهد

هر چه دنیا با اتفاقات ناگوار اش بخواهد کام ما را تلخ کند، نمی‌تواند شادی و شور ازدواج و عروسی را از ما بگیرد. از قرن‌ها پیش تا کنون بیماری و مرگ وجود داشته و در کنار آن ازدواج و متولد شدن نوزاد نوید بخش روزهای خوش بوده است. حال که کرونا بعد از دو سال خوش گذرانی و جولان دادن کنار ما در حال کمرنگ شدن است، باید به فکر اتفاقات شیرینی چون جشن و عروسی باشیم و همان طور که می‌بینیم، ترند جهانی با رنگ و زرق و برق به ما می‌خواهد روزهای شاد و پر از مهمانی را یاد آور شود.

خوب پس چرا ما از آن استقبال نکنیم؟ برای هر دختری پوشیدن لباس عروس یک آرزو است؛ لباس عروسی که هم مد روز باشد و هم بتواند زیبایی او را چند برابر کند تا خاطره شیرینی را برای سال‌ها در ذهن او بسازد. همراه ما باشید تا با ترند لباس عروس ۲۰۲۲ آشنا شوید.

لباس‌های کرستی

اگر شما هم با شنیدن کرست به یاد قرن ۱۷ ام و دوره ویکتوریایی افتاده اید، باید بگویم کاملاً درست فکر کرده اید. کرست‌ها در لباس‌های روزمره کاربرد خود را از دست داده اند. اما ترند لباس عروس ۲۰۲۲ بار دیگر به لباس‌های کرستی باز می‌گردد؛ این بار کرست‌ها با پارچه‌های لطیف و ریزش داری همچون حریر و ابریشم طراحی می‌شوند تا کرست مشخص و نمایان باشد.

تصور کنید یک پارچه ارگانزا با چند رنگ اکلیک در خود به همراه کرستی دکلته دوخته شود، این همان ترکیب بی نظیری است که ترند لباس عروس ۲۰۲۲ به ما می‌دهد.

ترند لباس عروس ۲۰۲۲  چاک لباس بالای ران

گاهی اوقات می‌توان به جای پوشیدن دامن کلوش و پر حجم از لباس عروس بدون ژپونی استفاده کرد که با یک چاک در قسمت ران پا طراحی شده باشد. خود را درون پیراهنی با پارچه ساده تصور کنید که در قسمت بالاتنه یقه آف شولدر یا افتاده بر روی شانه دارد و در قسمت پایین تنه یک چاک بلند، این یک ترکیب فوق العاده است تا پاهای لاغر و کشیده شما را به زیبایی نمایش دهد. از این ترند لباس عروس ۲۰۲۲ استفاده و لذت ببرید.

  همه چیز در مورد ترندهای آرایشی ۲۰۲۲

لباس عروس قد کوتاه

انتخاب لباس عروس کوتاه شاید کمی غیر رسمی باشد، اما ترندی است که وارد فصل جدید لباس عروس شده و می‌تواند زیبایی یک عروس را چند برابر کند. شما با پوشیدن کفش پاشنه بلند و تزئینات روی لباس همچون پاپیون، گل و حجم سازی‌ها می‌توانید لباس عروسی برای یک مهمانی کوچک و دوستانه داشته باشید.

لباسی تزئین شده از گل

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ترند لباس عروس ۲۰۲۲، لباس گل دار است. لباسی که با استفاده از تکنیک‌های متفاوت پارچه سازی مثل اپلیکه، نقاشی روی پارچه و گل دوزی اجرا شود.اجازه دهید گل‌ها در لباس شما رمانتیکی باشند که از زبان شما سخن می‌گویند. این ترند لباس عروس ۲۰۲۲ با هر تزئینی می‌تواند مناسب سلایق متفاوت مثل مینیمال، ماکسیمال و نئوکلاسیک باشد.

سیلوئت شفاف و بدن نما

از دیگر لباس‌هایی که وارد چرخه ترند لباس عروس ۲۰۲۲ شده است، باید به لباس‌هایی اشاره کرد که یا از لحاظ بازی یقه در پشت و جلو برهنه است و یا با پارچه‌های حریر و تور باعث ایجاد بدن نمایی و شفاف دیده شدن می‌شود. این ترند برای کسانی که دوست دارند اندام‌شان بیشتر دیده شود بسیار مناسب است. از مدل ماهی گرفته تا سیلوئت‌های بدن نما در این گروه از ترند لباس مجلسی ۲۰۲۲ جای دارد.

آستین پفی وارد ترند لباس عروس ۲۰۲۲ می شود!

مدت‌هاست که آستین پفی در لباس‌های روزمره و مهمانی حضور دارد. این بار آستین پفی در کنار لباس عروس ساده و شفاف طراحی می‌شود. برای عروسی که می‌خواهد در کنار سادگی کمی درام و حجم را چاشنی لباس اش کند، آستین پفی بهترین انتخاب است.

یقه هفت یا v عمیق

یکی دیگر از ترندهای لباس عروس بهار و تابستان امسال، یقه هفت یا v عمیق است که در فش شوهای عروس به زیبایی دیده می‌شود. اگر شما هم دوست دارید جذابیت زنانه خود را بیشتر به نمایش بگذارید، از این یقه استفاده کنید و موهای خود را فر بر روی کناره لباس‌تان رها کنید. در ضمن این مدل یقه اندام شما را ظریف و باریک‌تر نشان می‌دهد؛ پس می‌تواند انتخاب خوبی برای عروس‌هایی با قد کوتاه و یا سینه‌های پر باشد.

سیلوئت ballgown مدرن شده

آری ترند لباس عروس ۲۰۲۲ تنها به لباس مینی و چاک دار خلاصه نمی‌شود؛ اگر شما هم دوست دارید خود را در لباسی پر از حجم و چین ببینید، طوری که با هر چرخش لباس عروس دور شما برقصد، این ترند زیبا را از دست ندهید که برای شماست. سیلوئت ballgown تا قسمت کمر جذب و از کمر به پایین با ژپون و لایه اس شده پارچه‌ها، حجیم می‌شود.

یقه خشتی طرحی جدید در ترند لباس عروس ۲۰۲۲

بعد از حضور یقه عمیق هفت و دکلته در ترند لباس عروس ۲۰۲۲، یقه خشتی در هفته‌های مد عروس دیده می‌شود. یقه خشتی از دهه ۰ میلادی الهام گرفته است و به لباس عروس سادگی و حس مینیمال می‌بخشد. یقه خشتی یا مربعی به کسانی که بالاتنه ظریف، صورت کشیده و گردن بلندی دارند، پیشنهاد می‌شود. چراکه طراحی یقه خشتی زیبایی صورت و اندام‌شان را چند برابر می‌کند.

یقه آف شولدر و یا تور روی دست

یکی دیگر از ترندهای ۲۰۲۲، خبر از لباس عروس‌هایی می‌دهد که یقه آف شولدر یا تور روی دست دارند. تصور کنید دختری ظریف با موهای مشکی حالت دار در یک لباس عروس ساده با یقه آف شولدر چقدر می‌تواند ساده، مینیمال و در عین حال زنانه و رمانتیک باشد. این ترند را به کسانی که بالاته لاغری دارند، پیشنهاد می‌شود.

لباس‌عروس به رنگ پاستل

برای عروس‌هایی که دوست دارند متفاوت باشند و نمی‌خواهند رنگ سفید را برای لباس عروس انتخاب کنند، ترند لباس عروس به رنگ پاستل آمده تا با تنوع رنگ‌های روشنی همچون آبی آسمانی، هلویی، صورتی پاستلی و نعنایی کام عروس‌های ۲۰۲۲ را شیرین‌تر کند.

نویسنده : مائده

امسال چه رنگ هایی برای فرمالیته و لباس عروس انتخاب کنیم؟

رنگ‌هایی همچون برنز، بژ، آبی آسمانی، صورتی پاستلی و هلویی جایگزین خوبی برای رنگ سفید لباس عروس در ترند ۲۰۲۲ هستند.

چه یقه هایی برای لباس عروس مد شده است؟

یقه خشتی، آف شولدر، یقه های عمیق هفتی شکل در کنار یقه قلبی و دکلته لباس عروس امسال بیشتر دیده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *