استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

تغییر لباس یعنی تغییر شکل بدن !

تغییر لباس یعنی تغییر شکل بدن

بله درست است. لباس پوشیدن می تواند ظاهر شما را به کلی دگرگون کند. شما با لباس پوشیدن می توانید لاغر تر دیده شوید، چاق تر دیده شوید و یا حتی بلندتر دیده شوید. در این مقاله به شما می گوییم که تغییر لباس یعنی تغییر شکل بدن! با ما همراه باشید.

برای بلندتر دیده شدن اینگونه لباس بپوشید

آیتم های صامت و در رنگ های تیره شما را بلندتر نشان می دهند. راه راه های عمودی لباس‌تان این کار را حتی آسان تر هم می کنند. آن ها چشم را گول می زنند. وقتی چشم ها در امتداد خطوط حرکت می کنند شما را بلندتر نشان می دهند. وقتی کت اسپرت تان را انتخاب می کنید اندازه ی آن در حدی باشد که باسن شما را تا نیمه بپوشاند. کت های کوتاه پای شما را بلندتر و کشیده تر نشان می دهند. برعکس کت بلند شما را کوتاه تر نشان می دهد.

برای اندامی تر دیده شدن اینگونه لباس بپوشید

فرض کنید باشگاه رفته اید و می خواهید اندامتان را به رخ دیگران بکشید. لازم نیست جلوی مردم فیگور های خاص بگیرید. کمی مرموزانه عمل کنید. از لباس های طرح دار و مدل داری که انعطاف پذیر باشند و با ماهیچه های شما خودشان را وفق دهند استفاده کنید. اجناسی از قبیل بافت های نخی، کشمیر سبک و اجناس کتان مصری با کیفیت بالا یا پیما برای بالاتنه ی شما مناسبند. جین های تنگ هم برای پایین تنه می توانند مناسب باشند اگر درست انتخاب شوند.

  بهترین و مناسب ترین استایل در مراسم خاستگاری چیست؟

برای کوتاه تر دیده شدن اینگونه لباس بپوشید

آقایان قد بلند با متفاوت کردن رنگ بالاتنه و پایین تنه می توانند کوتاه تر دیده شوند. این کار بدن شما را به دو نیم تقسیم می کند و موجب می شود چشم مخاطب شما را کمی کوتاهتر ببیند. به جای آن می توانید از طرح های راه راه افقی هم استفاده کنید. سعی کنید حتی الامکان دکمه ی بالای پیراهن را نبندید.

برای لاغرتر دیده شدن اینگونه لباس بپوشید

ترکیب سیاه و سفید در تیپتان چشم ها را به سمت صورت شما می کشاند و آن را لاغر تر نشان می دهد. پوشیدن یک پیراهن سفید از زیر یک کت یا بلیزر مشکی به همراه شلوار مشکی همین تاثیر را عملی می کند. پوشیدن یک آیتم مشکی به صورت تکی در بالاتنه هم همین کار را انجام می دهد. اگر صورت چاقی دارید از لباس های یقه باز یا یقه هفتی استفاده کنید که به صورت شما ظاهری زاویه دار بدهند.

برای بزرگ تر دیده شدن اینگونه لباس بپوشید

برای بزرگ تر دیده شدن شما باید در قسمت بالاتنه لایه های بیشتری را به تن کنید. از زیر یک پیراهن یقه باز یا یقه هفتی باید یک تیشرت بپوشید. در زمستان ها پوشیدن بافت و سپس از روی آن یک ژاکت نیز کار خوبی است. افراد لاغر اندام و نحیف معمولا در قسمت شانه، شانه ی پهنی ندارند و پوشیدن یک بلیزر یا کت می تواند توهم داشتن شانه ی پهن را برای مخاطب در آن ها ایجاد کند. از لباس های گشاد و بگی برحذر باشید. فکر نکنید این لباس ها شما را بزرگتر نشان می دهند. این لباس ها تنها موجب مسخره شدن شما می شوند.

  10 مدل پانچو که می‌توانید کمد لباس پاییزی خود را با آن‌ها زیباتر کنید.

منبع سایت چی بپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *