استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

لباس راحتی آقایان

خوشتیپ

در دوران قرنطینه که همه ما باید در خانه بمانیم، باید به پوشش خود توجه داشته باشیم.

ارزشمندترین افراد زندگی ما،اعضای خانواده ما هستند پس ما موظفیم تا برای نگاهشان ارزش قائل باشیم و در خانه نیز مانند بیرون، خوشتیپ باشیم.

در این مقاله راه های خوشتیپ بودن  و راحتی در خانه رو باهم میخوانیم.

۱.تی شرت ها و شلوارک ها

پوشیدن شلوارک در خانه برای بسیاری از آقایان در فصول گرم رایج است و برای جوان ها بسیار راحت است.اما برای کسانی که سن و سالی از آن ها گذشته و به این پوشش عادت ندارند، سخت است اما شلوارک هایی که تا زیر زانو هستند، میتوانند انتخاب مناسبی برای کسانی که هم میخواهند لباس راحتی در خانه داشته باشند و هم بیش از حد تیپ جوانانه نزنند، باشد.

اگر پاهای شما پر مو است بهتر است از شلوارک استفاده نکنید.

۲.بلوز و شلوار همرنگ

برای خوش پوشی در خانه لازم نیست پول زیادی خرج کنید زیرا آیتم های خانگی اکثرا ساده هستند و با هم به خوبی مچ میشوند.

  مدل موی آقایان

میتوانید با خرید یک زیرپوش نخی و شلوار همرنگ با آن، از خود یک مرد مرتب و تمیز بسازید. رنگ های آبی ، طوسی، فیلی، سرمه ای و سبز تیره میتوانند انتخاب های مناسب برای شما باشند تا بتوانید شلوار راحتی هماهنگ با آن را پیدا کنید.

۳.شلوار راه راه، بلوز ساده

ترکیب محبوب آقایان ایرانی پیژامه راه راه با زیرپوش ساده است اما این مورد هم قوانین خاص خود را دارد.

در فروشگاه ها، شلوارهای راه راهی وجود دارد که جنس آنها ترکیبی از نخ و پلاستیک است. این شلوارها به اندازه کافی برای تابستان خنک هستند و اگر جنس مناسبی از آن را انتخاب کنید، دیرتر رنگ عوض میکنند و میتوانید آن ها را با بلوزهای ساده هم جنس خودشان هماهنگ کنید.

۴.لباس ورزشی نخی

شاید بپرسید چرا باید از لباس ورزشی در خانه استفاده کنید. دو دلیل دارد:اول شیک بودن و دوم راحتی! اما نباید لباس خانه و ورزشتان را با یکدیگر یکی کنید. شما میتوانید از لباس ورزشی که دیگر در باشگاه نمیپوشید  در خانه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *