استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

رازهای شیک پوشی و ست کردن با مانتو زرد

اگر شما هم در ست کردن مانتو رنگ زرد مشکل دارید و نمی‌دانید با چه رنگی برای شال، روسری، کیف و کفش ست کنید! تا آخر مقاله همراه ما باشید.

رنگ زرد در روانشناسی نمادی از سرگرمی، خیرخواهی، خلاقیت، خرد و منطق، اصالت، اعتماد به نفس، شادی، خوش بینی و شور و اشتیاق می باشد.

شخصیت شناسی رنگ زرد

قبل از این به سراغ رنگ زرد و ست کردن آن برویم، بیاید در مورد کسانی که به رنگ زرد علاقه دارند و یا تاثیرات این رنگ صحبت کنیم.

  • زرد نمادی از اعتماد به نفس و شور و هیجان در زندگی است.
  • افرادی که به رنگ زرد علاقه دارند زندگی را سخت نمی گیرند و ارتباطشان با دیگران بسیار گرم و صمیمانه است.
  • افراد علاقمند به رنگ زرد حسابداران خوبی خواهند بود.
  • رنگ زرد نشان دهنده این است که فرد می تواند به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کند، افراد علاقه مند به رنگ زرد دارای روابط اجتماعی بالایی در جامعه هستند.
  • رنگ زرد می تواند نشانگر خلاقیت نیز باشد زیرا افرادی که به این رنگ علاقه مند هستند همواره به دنبال راه های جدیدی برای انجام هر چه بهتر کارها هستند.
چی بپوشم
چی بپوشم

تاثیرات استفاده از رنگ زرد

رنگ زرد با شادی، نشاط، انرژی مثبت و هیجان همراه است. اگر احساس ناراحتی یا کسالت می کنید، این انرژی های منفی را به راحتی با استفاده از رنگ زرد، از خود دور کنید. قرار گرفتن در معرض رنگ زرد، احساس خوشبینی و نشاط در شما ایجاد می کند. دیگر مزایای رنگ زرد عبارتند از:

  • افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت
  • تحریک نیمکره چپ مغز
  • ارسال ارتعاشات گرم و دوستانه
  • تقویت انرژی

شناخت طیف‌های رنگ زرد

 رنگ زرد بسیار پرانرژی است و بلافاصله توجه همه را به سمت خود جلب می کند. یافتن رنگ های مناسب لباس برای ست کردن کاری دشوار به نظر می رسد. اما رنگ زرد طیف های مختلفی مانند لیمویی، زعفرانی، طلایی، شنی، وانیلی، نخودی، کهربایی، هلویی، خاکی، شیری، شیر شکری و… دارد که می توانید آنها را با رنگ های متنوع ست کنید.

ست کردن مانتو زرد عروسکی

پوشیدن مانتو زرد عروسکی سن را پایین‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد. مانتوهای عروسکی به دلیل داشتن چین و حجم برای افراد لاغر اندام گزینه مناسب تری است. اما به طور کلی اگر چین و حجم در ناحیه پایین تنه قرار گیرد، برای فرم اندام مثلث وارونه و ساعت شنی و اگر چین، حجم و یا تمرکز لباس در قسمت بالاتنه باشد، برای خانم‌هایی با فرم اندام گلابی و ساعت شنی مناسب است.

مانتو زرد عروسکی را می‌توان با شلوار مام استایل، مام فیت، اسکینی و شلوار قد ۹۰ پوشید.

مانتوکتی و کت زرد

مانتو کتی وکت ها از دسته ترندهای اخیر هستند. پوشیدن کت رنگ زرد جسارت می‌خواد. چراکه کت زرد به شدت درخشان و چشم نواز است. کت‌ها را می‌توان با همه نوع شلواری ست کرد. در ادامه چندین ست مانتو کتی و کت زرد رنگ را خواهیم دید.

مانتو زرد با چه شلواری ست کنیم؟

پوشیدن مانتو زرد و شلوارمشکی

برای ست کردن مانتو زرد با شلوار، رنگ مشکی اولین رنگی است که به ذهن می‌رسد. مشکی جزو رنگ‌های خنثی است و وقتی در کنار مانتو زرد قرار می‌گیرد، جلوه آن را چند برابر می‌کند. اما حواستان باشد اگر همه لوک را مشکی و زرد انتخاب کنید، ممکن است شبیه زنبور عسل شوید. ترکیب زرد و مشکی را به کسانی که به دنبال ست کم ریسکی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

  مهمترین ویژگی های ست کردن مانتو سرخابی

پوشیدن مانتو زرد و شلوارطوسی

طوسی یا خاکستری رنگی است که درست بین دو انتهای مطلق (سیاه و سفید) در طیف رنگ قرار می‌گیرد. این رنگ پرزرق‌وبرق نیست، توجهات را به خود جلب نمی‌کند و می‌تواند کسل‌کننده، دلگیر و حتی الهام‌بخش باشد. طوسی کمی مبهم و پیچیده به نظر می‌آید. مانند رنگ مشکی می‌توان از این رنگ برای تأکید رنگ‌های دیگر استفاده کرد.

طوسی رنگی کاملا خنثی است و نماد عقل، سازش، بلوغ و مسئولیت است. معمولاً آن را رنگی محافظه‌کار، زیبا و جذاب می‌دانند.از ترکیب مانتو زرد و شلوار طوسی برای داشتن استایلی مطمئن و ملایم استفاده کنید.همچنین برای خرید مانتو می توانید به فروشگاه آنلاین شیک و پیک مراجعه بفرمایید.

پوشیدن مانتو زرد و شلوار جین

شلوار جین آبی از دسته آیتم‌هایی است که در کمد لباس هر خانمی قرار دارد. قرار گرفتن مانتو زرد در کنار شلوار جین به شدت استایل شما را به استایلی دخترانه و شاداب تبدیل می‌کند. از این ترکیب برای قرارهای دوستانه، طبیعت گردی، کافه گردی استفاده کنید.

پوشیدن مانتو زرد و شلوار سفید

رنگ سفید نماد کمال، خلوص، بی گناهی، پاکیزگی، برابری، سادگی، خودکفایی و شروع جدید است. رنگ سفید نماد تمیزی و پاکیزگی است، استرس را از فرد دور می کند و او را برای حرکت به سوی آینده آماده می کند. از شلوار سفید در کنار مانتو زرد استفاده کنید و ترکیبی شاد و سرزنده را ایجاد کنید.

ست کردن مانتو زرد با شال

برای ست کردن مانتو زرد با شال؛ همانطور که بالاتر اشاره شد، زرد طیف رنگی متفاوتی دارد و با هر کدام از این طیف‌ها می‌توان ست های متنوعی ایجاد کرد. در ادامه با رنگ‌هایی که برای ست کردن مانتو زرد پیشنهاد می‌شود، آشنا می‌شوید.

ست کردن مانتو زرد با سرمه ای

سرمه ای رنگی خنثی است که در کنار انواع طیف رنگی زرد به شدت جذاب و دلنشین است.

ست کردن مانتو زرد با سرخابی

رنگ سرخابی ترکیب دو رنگ بنفش و قرمز است. رنگ سرخابی نماد هماهنگی، تعادل، عشق جهانی، شفقت، همکاری، مهربانی وعزت نفس می‌باشد. اگر در لباس پوشیدن فردی جسور هستید، در ست کردن مانتو زرد از رنگ سرخابی استفاده کنید.

مانتو زرد با سبز

انواع طیف‌های سبز در کنار زرد هارمونی بسیار خوبی دارند. اگر استایلی ملایم، آرامش بخش و دلپذیر می‌خواهید، از ست کردن مانتو زرد با سبز استفاده کنید.

مانتو زرد با قرمز نارنجی

قرمز نارنجی از ترکیب قرمز و نارنجی ایجاد می‌شود. این رنگ هیجان را از قرمز و انرژی و نشاط را از نارنجی می‌گیرد. حال تصور کنید زرد و قرمز نارنجی وقتی کنار هم قرار بگیرند، چه انرژی و گرمایی را به مخاطب انتقال می‌دهند. پس اگر فرد برون گرا و پر تحرکی هستید، حتماً این ست کردن مانتو زرد با قرمز نارنجی را امتحان کنید.

مانتو زرد با بنفش

بنفش مکمل رنگ زرد است. در نتیجه ست کردن مانتو زرد با بنفش بسیار جذاب خواهد بود. اما حواستان باشد که از بنفش خالص در کنارزرد خالص استفاده نکنید. چراکه موجب اذییت شدن چشم بیننده می‌شود. شما می‌توانید از انواع طیف رنگی بنفش و یا حتی ترکیب بنفش با دیگر رنگ ها مثل بادمجونی، آبی بنفش، قرمز بنفش، یاسی و… برای ست کردن مانتو زرد استفاده کنید.

همچنین برای راهنمای خرید مانتو میتوانید به از وبلاگ شیک و پیک استفاده کنید تا شما را برای خرید محصولات مورد نیازتان راهنمایی کند و با راهنماییهای انجام شده بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.ر

نویسنده : مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *