دسته‌بندی نشده

“راهنمای انتخاب صحیح: انواع مدل خط چشم برای چشم‌های ریز و درشت!”

راهنمای انتخاب استایل خط چشم برای چشم‌های متفاوت

انواع مدل خط چشم برای چشم‌های ریز و درشت! | نقش خط چشم در زیبایی و گیرایی نگاه‌ها بی‌بدیل است. خط چشمی دل‌نشین می‌تواند نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کند. اگرچه ممکن است به آرایش سنگین علاقه‌مند نباشید، اما به کارگیری خط چشم، نشاط خاصی به چشمان شما می‌بخشد. قبل از اینکه به سراغ فنون کشیدن خط چشم بروید، مهم است بدانید که هر چشم به استایل خط چشم ویژه‌ای نیاز دارد.
در این مطلب، انواع سبک‌های خط چشم را برای چشم‌های کوچک و بزرگ، گرد و پف‌دار مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما بتوانید زیبایی چشم‌های خود را دوچندان کنید. احتمال دارد دست‌هایتان در ابتدا لرزان باشد و خط چشمی کامل کشیدن، چالش‌برانگیز به نظر برسد، ولی با تمرین مداوم، این هنر در دستان شما جان خواهد گرفت تا آرایش چشم جادویی داشته باشید.

شناخت انواع خط چشم

با توجه به فراوانی بلاگرهای آرایشی و چهره‌های معروف، روزبه‌روز شاهد افزایش تنوع محصولات آرایشی و بهداشتی هستیم که شما بر اساس نوع پوست و سلیقه خود، از این محصولات استفاده خواهید کرد.
یکی از انتخاب‌های محبوب بین آرایشگران، خط چشم ژلی است که با توجه به حجم زیاد و قابلیت استفاده آسان با براش ظریف، انتخابی اقتصادی محسوب می‌شود.
دومین نوع خط چشم، خط چشم مایع بوده که کشیدن آن نظری به هنر نقاشی دارد. این سبک خط چشم به دو دسته خط چشم ماژیکی و مویی تقسیم می‌شود. برای افراد تازه‌کار، خط چشم ماژیکی و برای کسانی که دستشان کمتر می‌لرزد، خط چشم مویی پیشنهاد می‌شود. اگر می‌خواهید خط چشمتان دوام بیشتری داشته باشد، خرید خط چشم با ماندگاری ۲۴ ساعته گزینه مناسبی است.
سومین سبک خط چشم، مداد چشم است. اگر مبتدی هستید و ممکن است دستتان بلرزد، توصیه می‌شود از مداد چشم استفاده کنید چون به راحتی پاک می‌شود. البته این روزها برای آرایش‌های جدید صورت از مدادهای چشم رنگی یا سفید نیز استفاده می‌شود که کاربرد فراوانی دارند.

  خلق لحظات شیرین با دونات‌های خانگی: دستور پختی برای تمام سلیقه‌

پیش‌زمینه‌ای برای خط چشم

پیش از شروع به کشیدن خط چشم، باید موارد آماده‌سازی مثل زیرسازی و استفاده از سایه چشم را انجام دهید. ابتدا، ناحیه اطراف چشم و صورت خود را به وسیله کرم مرطوب کننده نرم و مرطوب نمایید.
سپس، با استفاده از مقداری پرایمر بر روی پلک‌ها، ماندگاری آرایش چشم را افزایش دهید. در ادامه، با کمک مقداری کرم پودر و کانسیلر، تیرگی‌های دور چشم را بپوشانید تا پوستی یکنواخت داشته باشید. سپس بنا به قواعدی که پیشتر در مورد آرایش چشم گفته شد، سایه چشم مناسب فرم چشمتان را به کار بگیرید و نهایتاً خط چشم متناسب با شکل چشم‌هایتان را بکشید.

استایل‌های خط چشم مخصوص انواع چشم‌ها

همانطور که برای رفتن به آرایشگاه، مدل مویی را انتخاب می‌کنید که به چهره‌تان بیاید یا هنگام خرید لباس زنانه لباسی متناسب با اندام خود می‌خرید، انتخاب خط چشم نیز باید متناسب با فرم چشم‌هایتان باشد. در ادامه، به بررسی سبک‌های خط چشم برای انواع چشم‌ها خواهیم پرداخت.

۱٫ خط چشم برای چشم‌های کوچک

مدل خط چشم برای چشم‌های ریز

افرادی که چشم‌های کوچک و بادامی دارند هیچگاه نباید از خط چشم استفاده نکردن را بهانه قرار دهند. آرایش دل‌نواز زمانی کامل می‌شود که شما به درستی و با توجه به فرم صورت و چشم‌هایتان اقدام به آرایش کنید.
برای چشم‌های بادامی و کوچک، پیشنهاد می‌شود از خط چشم ماژیکی باریک استفاده کنید. این استایل خط چشم به شما کمک می‌کند خطی دقیق و باریک روی پلک‌هایتان بکشید. استایل خط چشم ایده‌آل برای چشم‌های کوچک، خط چشمی است که از گوشه داخلی پلک نازک شروع شده و در میانه پلک کمی ضخیم‌تر شود. خط چشم گربه‌ای نیز می‌تواند برای این فرم چشم‌ها مناسب باشد.
مراقب باشید که اگر چشم‌هایتان بادامی و کوچک است، از خط چشم در زیر یا داخل چشم استفاده نکنید، زیرا نتیجه معکوس داده و چشم‌هایتان را کوچک‌تر نشان می‌دهد.| انواع مدل خط چشم برای چشم‌های ریز و درشت!

  # مد پایدار و کالکشن بهار ۲۰۲۱ منگو

۲٫ خط چشم برای پلک‌های پف‌دار

خط چشم برای پلک افتاده

کسانی که دارای چشم‌های پف‌کرده یا پلک‌های افتاده هستند، اغلب خط رویش مژه در چشمان‌شان به خوبی دیده نمی‌شود. با این حال، استفاده از روش‌های صحیح در کشیدن خط چشم می‌تواند به زیبایی این چشم‌ها کمک کند. بهترین استایل خط چشم برای پلک‌های پف‌دار استفاده از خطوط پهن است.
خطوط چشمی بسیار نازک که نزدیک به رویش مژه‌ها کشیده شوند اغلب خود را نشان نمی‌دهند و ممکن است به راحتی پاک شوند. خط چشم مناسب برای پلک‌های پف‌دار باید کمی زاویه‌دار و ضخیم کشیده شود تا چشمانی گرد و بزرگتر به نمایش گذاشته شوند.
علاوه بر این، خط چشم گربه‌ای با دم کشیده به داشتن نگاهی کشیده‌تر و جذاب‌تر کمک می‌کند. توصیه می‌شود اگر چشمانی با پلک‌های پف‌دار دارید، هرگز خط چشم در زیر چشم‌هایتان نکشید. برای یک نتیجه بهتر هنگام کشیدن خط چشم، چشم‌هایتان را باز نگه دارید تا اندازه و ضخامت خط چشم را به خوبی ببینید.

۳٫ خط چشم برای چشم‌های وسیع

مدل خط چشم برای چشم‌های درشت

کسانی که دارای چشم‌های وسیع هستند را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: چشم کشیده و چشم سرپایین. چشم‌های کشیده دارای طول زیادی هستند. در حالی که چشم‌های سرپایین ظاهری خواب‌آلود و گاه خمار دارند.
برای چشم‌های وسیع و کشیده، کشیدن یک خط چشم باریک در نزدیکی رویش مژه‌ها کافی است و نیازی به خطوط پهن یا چشم‌های گربه‌ای نخواهد بود.
اگر چشمتان سرپایین است، پیشنهاد می‌شود خط چشم را نازک کشیده و دم آن را به سمت بالا ادامه دهید تا چشم‌ها خسته و خواب‌آلود به نظر نرسند. همچنین، افرادی که مایل به کشیدن خط چشم برای چشم‌های وسیع هستند می‌توانند از میانه‌ی چشم شروع کرده و خطوط نیمه‌ای بکشند.

  # انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه مجلسی ترند سال 2024

۴٫ خط چشم برای چشم‌های گرد

مدل خط چشم برای چشم‌های گرد

همچنین برای شلوار زنانه میتوانید به از وبلاگ شیک و پیک استفاده کنید تا شما را برای خرید محصولات مورد نیازتان راهنمایی کند و با راهنماییهای انجام شده بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

پیشنهادات شیک و پیک برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *