استایل آقایان, کیف و کفش مردانه, مد و استایل

راهنمای انتخاب کیف مردانه

 انتخاب و خرید کیف دستی همانطور که برای بانوان اهمیت دارد، برای آقایان هم از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. کیف جز اکسسوری­های بزرگ محسوب می­شود و باید در انتخاب آن دقت کرد. چون انتخاب غلط آن، گاهی موجب اشتباه در بیان هدف شما از استایل­تان می­شود. هر نوع استایلی کیف مخصوص به خود را می­طلبد. پس لازم است تا با انواع کیف و کاربرد آن­ها در هر استایل آشنا شویم، تا توانایی خرید درست کیف را  داشته باشیم. ما با همراه باشید تا در راهنمای خرید کیف مردانه نکات ضروری را بیاموزید.

انواع مختلف کیف مردانه

همانطور که در بالا اشاره شد هر نوع کیفی مناسب هر استایل نیست. به عنوان یک مثال ساده اگر شما استایل رسمی (کت و شلوار) دارید، کدام کیف را برای این استایل انتخاب می­کنید؟کیف دستی یا کوله پشتی؟! یقینا تصور کت و شلوار با کوله پشتی در ذهن ما مسخره بنظر می­رسد.

کیف چون ظاهر بزرگی دارد بیشتر از اکسسوری­های کوچک نظیر زیورآلات در استایل شما تاثیر خواهد گذاشت. پس با شناخت کیف­ مناسب برای استایل­تان در انتخاب درست و خرید آن قطعا موفق می­شوید.

۱.کوله پشتی

کوله پشتی مناسب استایل اسپرت است. بطور کلی به آقایانی که به کوهنوری، دانشگاه و… می­روند، خرید کوله پشتی مردانه پیشنهاد می­شود. جنس این نوع کیف معمولا از پنبه، پلی­استر، چرم و…است.

  در پاییز و زمستان چه جنس پالتویی بپوشیم ؟

انواع کوله پشتی ها با توجه به جنس خود دارای قیمت­های متفاوتی می­باشد. اگر جوانی دانشجو هستید ما به شما کوله­پشتی کلاسیک را پیشنهاد می­کنیم. از بزرگترین مزیت­ها در خرید کوله پشتی مردانه، راحتی فوق العاده بواسطه داشتن دو بند و حمل آسان آن است.

۲.کیف مسافرتی آقایان / ساک دستی

این مدل کیف­ها بسیار جادار هستند. خرید این نوع کیف را به افرادی که باشگاه می­روند، پیشنهاد می­کنیم. از نوع بزرگتر ساک دستی به ­راحتی می­توان برای سفر استفاده کرد. مدل­های اورجینال آن در بلژیک یافت می­شود.

۳.کیف مسنجر یا پست­چی

کیف­های مدل پست­چی دارای یک بند بلند هستند و بدنه کیف روی باسن شما قرار می­گیرد. این مدل کیف معمولا ابعاد بزرگی دارد و برای حمل لپ­تاپ یا کتاب مناسب است. از لحاظ دسترسی به وسایل راحت­تر از کیف­های کوله پشتی هستند( چون زمانی که وسیله ای را می­خواهید، مثل کوله پشتی لازم نیست آن را از دوش خود پایین بیاورید). اما کوله پشتی­ها برای حمل بسیار آسان­تر بوده و دوش را کمتر اذیت می­کنند. اگر برای فصل تابستان بین خرید کوله پشتی و کیف مسنجر دو به شک هستید، پیشنهاد ما کیف مسنجر( به دلیل تماس کمتر با بدن) است.

  راهنمای جامع خرید مانتو ارزان و 6 نکته ای که نمی دانستید!

کیف­های مسنجر از کتان، کرباس و چرم درست می­شوند. بسته به جنس برای استایل­های مختلف استفاده می­شوند. مثلا ما خرید نوع چرمی آن را برای استایل رسمی مردانه پیشنهاد می­کنیم.

کیف مسنجر به راحتی با پیراهن، شلوار رنگی و بوت ست می­شود.

اما ست کردن آن با کت بلیزر و معمولی پیشنهاد نمی­شود.

۴.کیف مناسب برای استایل کاری

پرطرفدارترین نوع این کیف­ها، جنس چرمی ­آن­هاست. در گذشته بیشتر وکلا از این نوع کیف استفاده می­کردند ما حالا همه آقایان استفاده می­کنند. خرید این کیف را به کسانی شغلی در رابطه با حمل اسناد و مدارک دارند، پیشنهاد می­کنیم. علت آن است که این کیف ها برای حمل بار سنگین تر مناسب نیستند و باید با آن ها با ظرافت و ملایمت رفتار کرد.

با استفاده از این کیف­ها به راحتی استایل خود را ارتقا دهید.

 اگر شما از چرم مرغوب استفاده کنید، می­توانید آن را با یک کت و شلوار ست کنید و خوش استایل­تر دیده شوید.

۵.کیف پول

کیف پول را اکثر آقایان برای نگهداری کارت ها و پول­های نقد خود استفاده می­کنند. پس خرید این نوع کیف بخاطر کاربرد زیاد آن به همه آقایان پیشنهاد می­شود. معمولا جنس چرمی و ظاهری مربعی یا مستطیلی دارند. می­توانید آن را با کفش و کمربندتان ست کنید.

شما از کدام مدل استفاده می­کنید؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

  روسری قرمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *