استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

راهنمای خرید روسری تیره و خنثی برای پوست­های روشن

خرید روسری تیره | روسری از اصلی­ ترین پوشش­ های سر محسوب می­شود که هرساله طرح و رنگ­های متنوعی از آن طراحی و تولید می­شوند. 

Estimated reading time: ۱۳ دقیقه

خانم شیک پوش و خوش سلیقه دقت زیادی در انتخاب روسری­ های خود دارند. زیرا می­دانند که نزدیک­ ترین آیتم با پوست­شان است و بیشترین توجه را جلب می­کند. علاوه بر این زیبایی چهره ­ی آن­ها را نیز تحت تاثیر قرار می­دهد. روسری بیشتر از شال رسمی است و برای محل کار، جلسات و مهمانی­ های رسمی مناسب­ تر است. در عین حال رنگ­ها نیز ظاهری ویژه به هر روسری می­دهند. استایل خانم ­های ایرانی با روسری تکمیل می­شود بنابراین برای انتخاب بهترین رنگ و مدل باید دقت کرد. اگر پوست روشنی دارید و قصد خرید روسری تیره یا خنثی را دارید، در ادامه همراه ما باشید.

چگونه گرمی یا سردی  پوست خود را تشخیص دهیم؟

جالب است بدانید که پوست­ های روشن و سرد بیشتر دچار کک مک و در هنگام آفتاب سوختگی، قرمز می­شوند؛ درحالی که پوست­های روشن و گرم برنزه می­­شوند. اما چگونه می­توان رنگدانه ­های پوستی را تشخیص داد؟ در روش اول صورت خود را بشورید و صبر کنید تا خشک شود. سپس یک کاغذ سفید  در کنار قرار دهید؛ اگر پوست شما متمایل به زرد یا سبز بود، گرم محسوب می­شود.

هم چنین اگر به صورتی و آبی نزدیک­تر باشد، حرارت رنگ پوست شما سرد است. اگر نیز نتوانستید تشخیص دهید احتمالا پوستی خنثی دارید. در روش دوم به رگ مچ دست­هایتان نگاه کنید. رگ­­ها در پوست­های سرد، آبی یا بنفش و در پوست­ های گرم، سبز دیده می­شوند. اگر هر دو رنگ را دیدید پوستی خنثی دارید. رنگ­های خنثی مثل خاکستری و مشکی به هر همه نوع پوستی می ­آیند. اگر قصد خرید روسری تیره­ای دارید که بتوانید آن را با هر استایلی ست کنید، مدل­ های شیک زیر پیشنهاد ماست. برای دیدن سایر جزئیات بر روی عکس­ها کلیک کنید.

چرا رنگ پوست در خرید روسری تیره اهمیت دارد؟

همان گونه که شما نیز می­دانید رنگ ­ها در مجاورت یکدیگر ویژگی­های متفاوتی پیدا می­کنند. پس علاوه بر آن که باید به ترکیب رنگ طرح پارچه ­ها دقت کنید، هارمونی آن­ها با پوست ­تان هم ضروری است. گاهی به اصطلاح می­گوییم که فلان رنگ صورت­مان را باز یا برعکس تیره و بی روح کرد. این موضوع اهمیت هماهنگی رنگ روسری یا شال با رنگ چهره مان نشان می­دهد.

در علم رنگ­شناسی رنگ­های سمت راست چرخه ­ی رنگ، گرم هستند و شامل زرد­ متمایل به نارنجی، نارنجی، قرمز و قرمز بنفش ها می­شوند. در سمت چپ چرخه­ ی رنگ زرد متمایل به سبز، سبز، آبی و آبی بنفش دیده می­شوند که از نظر حرارت سرد محسوب می­­شوند. رنگ­های مختلف بر روی زمینه ­ی مشکی جلوه­ای متفاوت و دوچندان پیدا می­کند. اگر قصد خرید روسری تیره و در عین حال شادی دارید، به پیج زیر حتما سر بزنید!

به طور کلی رنگ­های گرم به پوست­های گرم و رنگ­های سرد به پوست سرد می­آیند. البته این موضوع به طیف هر رنگ نیز بستگی دارد. به طور مثال صورتی روشن به پوست­های سرد و صورتی کالباسی یا تیره ­تر به پوست­های گرم می ­آید. هم چنین نارنجی­های خیلی کمرنگ و متمایل به زرد به پوست­های سرد و نارنجی متمایل به قهوه ­ای به پوست­ های گرم می­ آید. برای خرید انواع روسری شیک و زیبا در رنگ بندی­های متنوع بر روی عکس زیر کلیک کنید.

  شناخت انواع مانتو براساس سبک و موقعیت پوشش

برای خرید روسری تیره به چه ویژگی­هایی باید دقت کرد؟

رنگ و جنس از ویژگی­ ها اساسی برای خرید روسری تیره است. به طور مثال رنگ مشکی همیشه ثابت است اما در روسری­ های حریر، نخی، ساتن یا تور جلوه­ ای متفاوت پیدا می­کند. بنابراین بهترست که با توجه به موقعیتی که در آن قرار خواهید گرفت جنس و رنگ را انتخاب کنید. این روسری ابریشمی و زیبا را می­توانید با رنگ­ های مختلفی بپوشید زیر طیف خاکستری و مشکی آن را بسیار مجلسی و شیک کرده است.

خرید روسری تیره و خنثی نخی

روسری ­های نخی از پرکاربردترین و محبوب­ترین مدل­هایی است که  در طرح و رنگ­های مختلف طراحی و تولید می­شود.  مهم­ترین مزیت این جنس این است که روی سر سٌر نمی­خورد و خیلی راحت ثابت می­ایستند. ما معمولا در استایل ­های روزمره، دورهمی­ها و گشت وگذار از روسری­ های نخی استفاده می­کنیم البته جنس نخ ­ها خیلی با هم متفاوت است اگر قصد خرید روسری تیره و با دوامی دارید از ­نخ­ های مرغوب را انتخاب کنید.

این روسری شیک با بهترین جنس نخ درست شده و رنگ مشکی آن به راحتی با استایل شما ست می­شود. با کلیک بر روی عکس زیر می­توانید طرح­های مختلف آن را دیده و با خیال راحت خرید کنید.

اگر نمی­خواهید که روسری شما مشکی یا خیلی تیره باشد، طیف تیره سایر رنگ­ها را انتخاب کنید. اگر پوستی سرد دارید برای خرید روسری تیری رنگ­هایی مثل مثل آبی، سورمه ­ای، بنفش و سبز برای شما مناسب ­تر است. بر روی عکس ­های زیر کلیک کنید تا سایر مدل­ها را نیز ببینید.

پیشنهاد ما برای پوست‌­های روشن و گرم،قهوه­ای، زرشکی و ارغوانی است. برای خرید روسری تیره‌­ی رنگی و دیدن سایر مدل‌­ها به پیج­های زیر سر بزنید.

  بهترین راهنما برای خرید شال تیره وخنثی

خرید روسری تیره و خنثی مجلسی

جنس اعلا و دوردوزی­‌های دست­‌دوز و تمیز از ویژگی­‌های روسری­‌های مجلسی این است. ساتن، ابریشم و نخ ابریشم از پرکاربردترین جنس‌­ها هستند. بهترست روسری­های مجلسی خیلی شلوغ و پر نقش نباشند و از طرح­های گل یا حیوانات در آن­ها استفاده نشده باشد. اگر قصد شرکت در یک سوگواری، جشن عروسی، قرارهای مهم کاری را دارید، برای خرید روسری تیره مجلسی درنگ نکنید.

خرید مینی اسکارف

مینی اسکارف‌­ها یکی دیگر از ترندهای روز هستند که با پوشیدن آن­ها درخشان به نظر خواهید رسید. مینی اسکارف‌­ها یا روسری­های کوچک در جنس و طرح‌­های مختلفی طراحی و تولید شده‌­اند. شما می­توانید حتی از مینی اسکارف‌­ها به عنوان اکسسوری نیز استفاده کنید. آن­ها می­توانند استایل شما را خاص و منحصر بفرد کنند.  اگر قصد خرید این روسری­‌های جذاب و دوست داشتنی را دارید، بر روی عکس­ها کلیک کنید.

نویسنده : عاطفه

چه روسری ­های به رنگ پوست روشن می­ آید؟

اگر پوست روشن و سردی دارید، آبی تیره، سورمه­ ای وسبز یاقوتی از جمله رنگ­ های مناسب شماست و به پوست­ های روشن و گرم قهوه ­ای، زرشکی و ارغوانی بیشتر می­ آید.

در هر موقعیت چه روسری باید پوشید؟

روسری­ های نخی کاربرد خیلی زیادی دارند و می­توانید آن­ها در اکثر استایل­ ها ست کنید. روسری ابریشمی، حریر و ساتن مجلسی و رسمی هستند. بنابراین برای خواستگاری، مراسم‌­های رسمی و مهمانی‌­ها گزینه­‌ی بهتری محسوب می­شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *