استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

راهنمای کامل خرید شال رنگی و روشن برای پوست­های سفید

خرید شال رنگی | شال یکی از پرکاربرد­ترین آیتم­ها در در استایل ­های مختلف است. خانم­های ایرانی آن را روی سر می­اندازند و برای پوشش مو استفاده می­کنند؛

Estimated reading time: ۷ دقیقه

 درحالی که در سایر کشورها نوعی اکسسوری محسوب می­شود. در هر صورت جذابیت این پوشش باعث شده است که هرکس با توجه به سلیقه و شرایط خود از آن استفاده کند. اما شاید بپرسید که چگونه بهترین مدل و طرح را برای خودمان انتخاب کنیم است؟ یا کدام رنگ به ما می­آید؟ ما در این مقاله تلاش کرده­ایم که پیشنهادهایی برای خرید شال رنگی و روشن برای افرادی با پوست روشن ارائه دهیم. زیرا همان گونه که می­دانید ویژگی­های ظاهری مانند رنگ پوست یا فرم صورت تاثیر مستقیمی بر انتخاب و نوع بستن روسری یا شال دارد. این گونه هرکس با آگاهی از دانش رنگ­ها و کاربرد آن در انتخاب آیتم­های مختلف جذابیت خود را دوچندان کند.

پوست روشن چه ویژگی هایی دارد؟

پوست علیرغم تیرگی یا روشنی به سه دسته­ی گرم، سرد و خنثی تقسیم می­شود. پوست­های روشن و سرد مایل به صورتی و آبی هستند. که برای تشخیص آن می­توانید از ترفند کاغذ سفید یا نگاه کردن به رگ­های خود استفاده کنیدو اگر رگ ­دست­های شما آبی یا بنفش باشند، پوست شما سرد است. پوست­های گرم متمایل به زرد و قهوه­ای هستند. در این صورت رگ دست­ها سبز است. پوست­های خنثی هر دورنگدانه­ها را دارد و رگ دست­های آن­ها هم آبی و هم سبز است.

اگر قصد خرید شال رنگی شیک و متناسب با رنگ پوست خود دارید، به پیج­های زیر سر بزنید. تنوع رنگ و نقش­ها باعث می­شود که روسری یا شال مد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

چرا باید برای خرید شال رنگی به رنگ پوست خود دقت کنیم؟

  شال و روسری را با چه رنگ مانتویی ست کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از خرید شال رنگی و زیبایی متوجه شدید که اصلا به شما نمی­آید. علت آن نیز این است که رنگ­ها در کنار یکدیگر ظاهری متفاوت پیدا می­کنند. به طور مثال سفید با زرد درخشانی آن را کم می­کند درحالی که اگر در کنار مشکی قرار بگیرد کنتراست بالایی را ایجاد می­کند. ممکن است پوست شما در مجاورت برخی از رنگ­ها تغییر کند؛ به این معنی که زرد، خاکستری یا تیره دیده خواهد شد.

بنابراین انتخاب صحیح رنگ روسری و شال که بیشترین نزدیکی را با پوست شما دارند، حائز اهمیت است. شال­های گل­دار پر رنگ و لعاب هستند و می­توان آن­ها را با لباس­هایی زیادی ست کرد.

پیشنهاد برای خرید شال رنگی و روشن متناسب با رنگ پوست

شال­های رنگی و روشن شما را شاد و پر انرژی نشان می­دهند اما باید دقت کنید که رنگ آن کاملا متناسب با شما باشد. برخی از روسری یا شال­ها تک رنگ و ساده هستند، در این صورت انتخاب رنگ سخت نخواهد بود. طرح­های ساده رسمی­ترهستند و با لباس­های نقش­دار بهتر ست می­شوند. رنگ­های قرمز و کرم مناسب پوست­های روشن و گرم و آبی و بنفش مناسب پوست­های روشن و سر هستند.

گاهی ترکیب طرح شال­ها شلوغ و رنگارنگ است. این مدل­ها برای مهمانی­ها و  دورهمی های دوستانه کاربرد دارند. هم چنین روی مانتوهای بدون نقش بیشتر می­آیند. اگر قصد خرید شال رنگی و طرح­داری را دارید ابتدا به مقدار هر رنگ و حرارت آن دقت کنید.این شال از ترکیب رنگ­های گرم از جمله کرم و قهوه­ای تشکیل شده است که برای پوست­های گرم و روشن ایده­آل است. طرح پروانه­ای آن دخترانه و دلربا است و استایل شما را جذاب­تر از همیشه می­کند!

این شال­ها  ترکیبی از رنگ­های سرد را در خود دارد. بنابراین برای پوست­های سرد مناسب­تر است. طیف رنگ­های بنفش و آبی امسال بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. اگر شما هم به ترندهای روز مد اهمیت می­دهید، داشتن شال بنفش در کمد لباس­تان ضروری است!

  جدید ترین مدل های بستن شال و روسری در هر استایلی

برخی از طرح­ها  ترکیبی از رنگ­های سرد و گرم هستند. در این صورت بهترست آن را روی سر خود بیندازید تا ببینید کدام بخش آن نزدیک پوست شما قرار می­گیرد. این گونه در عین حالی که رنگ موردعلاقه­ی خود را پوشیده­اید، هارمونی میان آن را نیز رعایت کرده­اید. اگر پوستی خنثی دارید دیگر نباید نگران این موضوع باشید، زیرا همه­ی طرح و رنگ­ها به شما می­آید!

به پوست روشن و گرم چه روسری و شالی می‌­آید؟

رنگ­های گرم مانند خردلی، قهوه­ای، کهربایی، قرمز، گوجه­ای، زرشکی، زرد و طلایی بیتشترین همخوانی را با پوست­ها گرم دارند. علاوه بر این رنگ­های سردی مثل بنفش، آبی و سبز که قرمز در ساختن آن­ نیز وجود داشته باشند نیز مناسب شما خواهند بود. به طور مثال ارغوانی یا سبز زیتونی نیز با پوست شما هم­خوانی خواهند داشت.

شال­های سفید خیلی مجلسی و زیبا هستند اما بهترست کاملا ساده نباشند. اضافه شدن طلایی، زرد، کرم و نارنجی به آن­ها جلوه­ای خاص می­بخشد.

رنگ نارنجی که از ترکیب زرد و قرمز تشکیل شده، از پرطرفدارترین رنگ­های گرم است. هوش، خلاقیت، شور و اشتیاق تنها بخشی از خصوصیات آن است. نارنجی با آبی مکمل است و بیشترین کنتراست را ایجاد می­کند، درحالی که هماهنگی زیادی با قرمز و زرد دارد. این رنگ با مشکی آتشین و در کنار سفید متعادل می­شود.

خرید شال رنگی | به پوست روشن و سرد چه شالی می ­آید؟

برخلاف پوست­های گرم، آبی، زرد روشن و سبز بیشترین هماهنگی را با پوست­های روشن و سرد دارند. برای خرید شال رنگی بهترست سراغ آبی آسمانی، سبز پسته­ ای ، صورتی و یاسی بروید. همچنین نقره­ای و سفید بیشتر از طلایی به شما می ­آید. آبی یکی از رنگ­های سرد محبوب است که نمادی از بزرگی اقیانوسی ها و عظمت آسمان است. افرادی که آبی می­پوشند قابل اعتماد، آرام و صلح­ جو به نظر می­رسند.

  مهمترین ویژگی های شال و روسری خوب که باید بدانید

آبی کمرنگ آرامش بخش و ملایم است درحالی آبی پررنگ قدرت و اعتماد به نفس را نشان می­دهد. 

صورتی رنگی رومانتیک و دخترانه است که برخلاف آن چه تصور می­شود به پوست­های سرد بیشتر می­آید. ظرافت، شادابی و آرامش از ویژگی­های آن است.

خرید شال رنگی و روشن : رنگ سبز

سبز دومین رنگ پرطرفدار دنیاست که نمادی از تولد دوباره و طبیعت است. به همین علت پوشیدن آن در بهار و تابستان فوق العاده جذاب است. سبز نماینگر هوش، خلاقیت و سلامتی است. هم چنین احساس اعتماد و اطمینان خاطر را به دیگران منتقل می­کند.

چه رنگ­هایی به پوست روشن می­آیند؟

شما ابتدا باید مشخص کنید که رنگ پوست شما سرد است یا گرم. آبی یخی، یاقوتی، سبز و بنفش به پوس­های سرد و قرمز، نارنجی، کرمی و قهوه­ای به پوست­های روشن گرم می­آیند.

روی هر لباسی چه شالی بپوشیم ؟

با توجه به شرایط خود طرح و رنگ شال خود را انتخاب کنید. شال­هایی با طرح­های هندسی بیشر مجلسی هستند. شال­های گل­دار یا طرح­های شلوغ مناسب دورهمی­های دوستانه، استایل روزمره و مهمانی­های غیر رسمی هستند. یک قانون دیگر نیز وجود دارد؛ اگر مانتو شما طرح­دار است ازشال ساده و اگر ساده است از شال طرح­دار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *