استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, مد و استایل

روش استفاده از کمربند برای جذابیت بیشتر استایل

کمربند روی پیراهن

[vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text woodmart_color_scheme=”” woodmart_inline=”” text_larger=””]

کمربندها از اکسسوری هایی هستند که به تازگی ترند شده اند و در استایل مدل های معروف در سال ۲۰۲۰ همه جا شاهد استفاده از آن خواهید بود. کمربند می‌تواند در استایل شما تاثیر زیادی داشته باشید. کمربند به‌حدی تاثیرگذار است که حتی می‌تواند ظاهر یک لباس ساده را به کلی تغییر دهد. با استفاده از کمربند می‌توانید مدل یک پیراهن ساده را عوض کنید.خرید کمربند یک خرید کاربردی است،با خرید یک کمربند، می‌توانید در لباس‌های مختلف تغییر ایجاد کنید. اگر شما چند کمربند و چند پیراهن داشته باشید، چندین استایل متفاوت را می‌توانید داشته باشید.

کمربند کرمی

کمربند روی کت

ترکیب کمربند و کت زنانه یک ترکیب جذاب است. کمربند را روی کت‌های چرم، جین و ….امتحان کنید و متوجه تغییر به سزای آن میشوید.

کمربند مشکی روی کت

کمربند پهن

کمربند پهن چرم ترند سال ۲۰۱۹ است که در بسیاری از فشن شوها دیده شده‌است. این نوع کمربند بسیار زیباست اما باعث می شود قدتان کمی کوتاه تر به نظر برسد. همچنین اگر کمر شما نسبت به مابقی اندام شما پهن است و دوست ندارید کمرتان پهن‌تر به نظر بیاید، در این قسمت کمربند نبندید.

انتخاب کمربند مناسب

کمربند اگر به درستی انتخاب شود می تواند عیوب هیکل شما را بپوشاند. عرض کمربند را درست انتخاب کنید، کمربندهایی که قطر بیشتری دارند و پهن هستند بهترین انتخاب برای خانم‌هایی هستند که بالاتنه کشیده‌ای دارند. با انتخاب چنین کمربندی بالاتنه کوتاه‌تر و پاها بلندتر به نظر خواهد رسید در نتیجه تعادل در اندام شما برقرار خواهد شد.

  جلیقه مردانه را چگونه ست کنیم؟

در مقابل خانم‌هایی که بالاتنه کوتاه‌تری دارند باید از کمربندی باریک استفاده کنند تا کمربند بدن را پوشش ندهد و تعادل اندام را برهم نزند.

اصولا کمربند باید روی باریک‌ترین قسمت کمر قرار بگیرد و آن را بپوشاند.

فراموش نکنید که یک کمربند خوب می تواند شما را لاغر تر، کشیده تر و برجستگی های بدنتان را زیباتر نشان دهد.

استفاده از کمربند روی لباس

گره زدن انتهای کمربند

گره زدن کمربندها از روش‌هایی است که اخیرا باب شده است و برای این کار شما به کمربندی نیاز دارید که به اندازه کافی بلند باشد. زاویه گره را طوری تنظیم کنید که باعث به هم ریختگی و نامنظم شدن ترکیب لباس‌های شما نشود.

گره زدن کمربند

کاربردهای کمربند در استایل زنانه

  • ژاکت پشمی و پلیور بزرگ: این لباس ها اغلب ظاهری شلخته دارند که استفاده از کمربند می تواند این عیب را اصلاح کند.
  •  کت ها: ترکیب کت یا مانتو با کمربند جذاب ترین استایلی است که می توانید داشته باشید.
  • لباس های یکسره و سرهمی: این لباس ها به چیزی برای کامل شدن احتیاج ندارند؛ اما اگر می خواهید بهتر به نظر برسید می توانید از یک کمربند بر روی آن ها استفاده کنید.
  • پیراهن در شلوار: برای اینکه ظاهر شما کمی به روز شده باشد، کافی ست جلوی پیراهن خود را داخل شلوار قرار دهید و بقیه ی آن را بیرون از شلوار باقی بگذارید و با یک کمربند خاص تر شوید.
  • پیراهن ساده زنانه: شما می توانید با بستن یک کمربند خط کمر خود را مشخص و استایل ظریف تری خواهید داشت.
  • دامن: شما می توانید یک کمربند نازک را بر روی دامن و به شکلی که بالای آن هنوز مشخص است، استفاده کنید
  روش های ست کردن شلوار مام استایل

کمربند مشکی

کمربند مردانه

هنگامی که صحبت از کمربندهای مردانه می شود شما باید دو فاکتور را مورد توجه قرار دهید : یکی جنس کمربند و دیگری دوخت آن است.  مناسب ترین عرض برای کمربندها بین یک تا یک و نیم اینچ است. این سایز معمولا سایزی استاندارد و مناسب برای هر شلوار شما به حساب می آید. برای انتخاب سگک کمربند هم باید به استایل خود و موقعیتی که در آن قرار دارید توجه کنید.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *