استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, خرید مانتو, مد و استایل

شال و روسری را با چه رنگ مانتویی ست کنیم؟

شال و روسري را با چه رنگ مانتويي ست كنيم؟

قبل از اینکه رنگ شال و روسری را با مانتو ست کنید، باید به این موضوع توجه کنید که ست رنگ شال و روسری با مانتو ی شما از لحاظ سبک کاملا با یکدیگر، هم‌خوانی داشته باشند؛ مثلا با مانتوهای گشاد و سنتی، روسری‌های کوتاه، ست نشود و …

در این مقاله به نحوه ست کردن رنگ‌ شال و روسری با مانتو پرداخته‌ایم:

مانتوی سفید را با چه رنگ شال و روسری ست کنیم؟

مانتوی سفید را با چه رنگ شال و روسری ست کنیم؟رنگ سفید، یک رنگ خنثی بوده و تقریبا با تمامی رنگ‌ها قابلیت ست شدن دارد، اما توجه کنید که مانتوی سفید رنگ را ترجیحا با روسری و شال مشکی ست نکنید. می‌توانید از رنگ‌های پاستلی استفاده کنید، چرا که یک هارمونی شیک و جذاب ایجاد خواهد شد.

  • به‌طور کلی، رنگ‌های پاستلی، قابلیت هماهنگی بالایی با اکثر رنگ‌ها دارند.همچنین می‌توان برای ست کردن با رنگ سفید، از شال یا روسری‌هایی استفاده کرد که در طرح آن‌ها سفید نیز وجود داشته باشد.بهتر است با رنگ‌ها بازی شود؛ مثلا سفید را با رنگ کرم یا سفید یک‌دست، ست نکنید.
  مانتو نارنجی خود را چگونه ست کنیم ؟

ست رنگ شال و روسری با مانتو سبز

مکمل رنگ سبز، رنگ قرمز است؛ بنابراین می‌توانید از شال یا روسری با این تم رنگی استفاده کنید و بالعکس؛ . به این طریق، با این ست به گونه‌ای از طبیعت الگوبرداری کرده‌اید. البته که در ست کردن سبز و قرمز دقت کنید تا شبیه هندوانه نشوید. به طور مثال سبزکله غازی را با سرخابی یا صورتی ست کنید و میزان استفاده از این دو به یک اندازه نباشد.

هم چنین سبز را می‌توانید با کرم، طلایی، سفید، زرد، قرمزنارنجی، نارنجی و بنفش ست کنید.

  ایده های جذاب ست کردن با مانتو آبی

ست رنگ شال و روسری با مانتو آبی

مکمل رنگ آبی، رنگ نارنجی است؛ پس می‌توانید از این رنگ برای ایجاد یک هارمونی مناسب در استایل استفاده کنید. همچنین ترکیب آبی_زرد نیز یک تضاد رنگی منحصر به‌فرد در این ست رنگی ایجاد می‌کند. هم چنین آبی را می‌توانید با رنگ‌هایی مثل سبز، قرمز، بنفش، سرخابی نیز ست کنید.

مانتوی طوسی را با چه رنگ شال و روسری ست کنیم؟

به طور کلی، رنگ طوسی، ترکیب رنگی زیبایی با صورتی ایجاد می‌کند؛ بنابراین اگر مانتوی شما طوسی است، می‌توانید از شال یا روسری با رنگ صورتی استفاده کنید و بالعکس. رنگ صورتی با ترکیب رنگی بنفش و سرخابی هم قابلیت ست شدن دارد و هارمونی زیبایی ایجاد می‌کند.

  پنج نکته ضروری که برای ست کردن مانتو با روسری و شال باید بدانید !

مانتوی مشکی را با چه رنگ شال و روسری ست کنیم؟

مانتوی مشکی یکی از پرکاربردترین‌ها برای خانم‌های ایرانی محسوب می‌شود؛ فقط باید توجه داشت که مانتوی مشکی با شال و روسری تیره و مشکی ست نشود، چرا که ترکیب جالبی ایجاد نمی‌کند. شال و روسری با رنگ‌های شاد و حتی جیغ می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای ست شدن با مانتوی مشکی باشد.

ست با تم تیره_روشن

یکی دیگر از روش‌های ست کردن رنگ‌ها، استفاده از طیف‌های مختلف از یک رنگ می‌باشد؛ برای مثال می‌توان مانتویی با رنگ آبی کاربنی را با شال یا روسری و نیز جین آبی روشن ست کرد. حال برای اینکه یک تضاد رنگی شیک ایجاد شود، می‌توانید از یک کیف زرد یا نارنجی نیز استفاده کنید تا با این ست جذاب، توجه‌ها را به سوی خود جلب کنید.

  نحوه ست کردن لباس طلایی

ست رنگ شال و روسری با مانتو چهارخونه

مانتوهای چهارخونه، معمولا جزو سبک پوشش غیر رسمی محسوب می‌شوند. به‌طور کلی دو طرح چهارخانه وجود دارد:

چهارخانه درشت: مناسب برای افرادی با جثه‌ ریز و لاغر.

چهارخانه ریز: مناسب برای افرادی با جثه درشت و چاق.

از آنجایی که مانتوهای چهارخانه، طرحدار هستند، بهتر است برای ست کردن، از شال و روسری بدون طرح و تک‌رنگ استفاده کنید. ترجیحا از رنگ‌هایی برای شال و روسری استفاده کنید که الهام‌گرفته از رنگ‌های مانتوی شما باشند.

جنس شال و روسری را با مانتو ست کنید.

افرادی که به سبک مینیمال و ساده علاقه دارند و اهل زرق‌وبرق و تجملات نیستند، می‌توانند جنس شال و روسری را با مانتویشان یکسان در نظر بگیرند؛ برای مثال از مانتو و روسری ست، از جنس نخ استفاده کنند، یا اگر برروی سرآستین مانتو کار شده باشد، می‌توانند برای ایجاد هماهنگی بیشتر، از شال یا روسری کارشده استفاده کنند.

  ست کردن لباس با سبز تیره

شال ست کنیم یا روسری؟

نمی‌توان تفاوتی بین این دو قائل شد و گفت که کدامیک بهتر است. یک بانوی هنرمند باید بداند که هریک از این دو آیتم را در کدام موقعیت  و با چه استایلی ست کند. برای ست کردن رنگ لباس، به رنگ سال و همچنین تنا‍ژ و رنگ فصل‌ها هم دقت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *