استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

شناخت انواع مانتو براساس سبک و موقعیت پوشش + پیشنهاد خرید مانتو

انواع مانتو زنانه | می‌دانید که مانتو جزو آیتم‌های جدایی ناپذیر در کمد لباس یک خانم ایرانی است.

Estimated reading time: ۴ دقیقه

این آیتم تنوع بسیار زیادی دارد و شاید این تنوع خرید را برای هر کدام از شما سخت کرده باشد. در ادامه این مطلب به شناخت و معرفی انواع مانتو زنانه پرداخته و در مورد سبک آن صحبت خواهیم کرد و علاوه بر پیشنهاد خرید مانتو از بهترین مزون‌های ایران را برای شما خواهیم داشت.

انواع مانتو جلو باز

مانتوهایی مثل مانتو با الگو آزاد، پانچوها، انواع کیمونو و یا مانتو با سیلوئت مستطیل را جزو زیر مجموعه مانتوهای جلو باز قرار داد. مانتو جلو باز عموماً جزو مانتوهای کژوال محسوب می‌شوند و برای استفاده روزمره بسیار کاربردی هستند. این مانتوها برای رفتن به قرار کاری، سرکار، محیط اداری مناسب نیستند.مانتوهای جلو باز را می‌توان در طرح و رنگ‌های متفاوت دید.

هر یقه مناسب یک فرم اندامی است. به طور مثال مانتو جلوباز یقه آبشاری برای افرادی که بالاتنه لاغری دارند، گزینه بسیار مناسبی است.

مانتو سبک فلورال

مانتو فلورال همان طور که از نام اش پیداست، مانتویی است که در آن گل را مشاهده می‌کنیم. حالا این گل می‌تواند چاپ روی پارچه، سنگ دوزی، گل دوزی، اپلیکه باشد. این مانتوها اغلب انتخاب خانم با روحیات رمانتیک است. انواع مانتو زنانه سبک فلورال را بنا به جنس، طرح و رنگ می‌توان در موقعیت‌های مختلف پوشید.به طور مثال مانتو فلورال سنگ دوزی شده برای موقعیتی مثل رفتن به عروسی یا عقد محضری گزینه مناسبی است.

  راهکارهای ضروری برای خرید مانتو تابستانی

معرفی انواع مانتو : مانتو کلاسیک

انواع مانتو به سبک کلاسیک بسیار کاربردی است. این مانتوها دارای برش خاص و عجیب و غریب نیستند. مانتوهای کلاسیک را می‌توان برای قرارهای کاری، محل کار و رفتن به اداره استفاده کرد. هم چنین برای موقعیت‌های اسمارت کژوال نیز مناسب است. مثل ایام عید، مهمانی و دورهمی و…

شلوار و مانتو زنانه مینیمال

از دیگر انواع مانتو زنانه می‌تاون به مانتو مینیمال اشاره کرد. مینیمال از سبک‌های پر طرفدار بین خانم‌هاست. مانتوهای مینیمال دارای پالت رنگی محدود و برش‌های ساده است. این سبک مانتو به دلیل سادگی برای بیشتر موقعیت‌های پوششی کاربردی است.

معرفی انواع مانتو زنانه : مانتو با الیاف طبیعی

از زمانی که کرونا مهمان ما شد، رفتار و عادات ما در لباس پوشیدن نیز تغییر کرد. خیلی از ما به دلیل خانه نشینی، تمایل بیشتری به پوشیدن لباس‌های راحت و آزاد داریم. مانتو با الیاف طبیعی می‌تواند پاسخ خوبی به این نیاز ما باشد. این مانتوها در تنوع رنگی زیادی موجود هستند. مانتو الیاف طبیعی گزینه بسیار خوبی برای استفاده روزمره در فصل گرما است.

مانتو مجلسی

از اصلی ترین انواع مانتو زنانه می‌توان به مانتو مجلسی اشاره کرد. این مانتو همان طور که از نام اش پیداست، برای مجلس و موقعیت‌های رسمی مناسب است. مانتو مجلسی را برای ایونت ها، همایش ها و جشن‌هایی که دعوت می‌شوید، انتخاب کنید.

مانتو عروسکی

یکی دیگر از انواع مانتو زنانه، مانتو عروسکی است. مانتوهای عروسکی دارای چین، پاپیون، پیلی، پلیسه و … است. اغلب این مانتوها در اندازه کوتاه است. انواع مانتو عروسکی را می‌توان برای جشن تولد، دورهمی و روزمره استفاده کرد.

همچنین برای راهنمای خرید مانتو میتوانید به از وبلاگ شیک و پیک استفاده کنید تا شما را برای خرید محصولات مورد نیازتان راهنمایی کند و با راهنماییهای انجام شده بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

نویسنده : مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *