استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

شیک‌ترین مدل‌ها برای خرید مانتو بلند و اسلامی

خرید مانتو بلند | خانم‌های ایرانی به پوشش و ظاهر مانتو خود بسیار اهمیت می‌دهند؛

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۴ دقیقه

زیرا بخش جدایی ناپذیری از استایل آن‌ها در بر می‌گیرد. اگر محجبه هستید یا دوست دارید استایلی پوشیده و کامل داشته باشید، خرید مانتو بلند را حتما تجربه کرده‌اید؛ مانتوهای بلند به دو دسته‌ی جلو بسته و جلو باز تقسیم می‌شوند. مانتوهای بلند  جلوبسته مانتو اسلامی یا عبایی نیز نامیده می‌شوند.  این سبک محبوبیت ویژه ای بین خانم‌های شاغل در محل کار یا مهمانی‌ها و مجالس دارد؛زیرا علاوه بر حفظ حجاب و پوشش کامل، راحت و بسیار شیک نیز هستند. مانتوهای بلند جلو باز نیز در سبک‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند.

 خانم‌های شیک پوش و جذاب همیشه قصد دارند بهترین انتخاب‌ها را برای استایل خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید یک تیپ زیبا با هماهنگی همه‌ی اجزا آن میسر می‌شود؛ بنابراین آگاهی از سلیقه، اندام و موقعیتی که دارید باعث می‌شود خریدی آگاهانه تر داشته باشید. معمولا ما بقیه آیتم‌های استایل خود را با مانتو ست می‌کنیم به همین علت انتخاب مدل مناسب اهمیت زیادی دارد.

  انواع گوشواره ها و مدل‌های مختلف آن

خرید مانتو بلند جلو بسته برای خانم‌های محجبه

همان طور که اشاره شد مانتو عبایی و اسلامی بخش بسیار جذابی از استایل خانم‌های مسلمان را تشکیل می‌دهد. فقط کافی است با دقت بیشتری انتخاب کنید. انتخاب صحیح هنگام خرید مانتو بلند جلو بسته برای خانم‌های محجبه، باعث صرفه جویی  در هزینه‌ها می‌شود. بهترست هنگام خرید مانتو عبایی  آن را متناسب با رنگ پوست و فرم بدن خود انتخاب کنید.

مانتوهای عبایی هم ساده و هم پر از تزئینات هستند. برای مهمانی‌ها بهترست از رنگ‌های روشن با زرق و برق بیشتری استفاده کنید.

مانتوهای عبایی معولا دارای حلقه‌ی گشاد یا کیمونو هستند به همین علت اندام را درشت‌تر نشان می‌دهند. اگر قد نسبتا بلندی دارید، سعی کنید از مانتوهایی با برش افقی که دارای رنگ‌های مختلفی هستند، بیشتر استفاده کنید. تزئینات براق و بزرگ نیز از نظر بصری اندام را پر و درشت نشان می‌دهد. نکته‌ی قابل توجه ی بعدی، جنس مانتو عبایی است.

از آن جایی که برای دوخت هر مانتو از متراژ پارچه ی زیادی استفاده می‌شود، نباید از پارچه‌های خیلی سنگین استفاده بشود. بجای آن کرپ‌های نازک و لخت بهترین گزینه هستند.

شما با توجه با سلیقه‌خود می‌توانید هم از  شال و هم روسری استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که از رنگ و نقش‌های متفاوتی در شال و روسری خود استفاده کنید و این گونه استایل شما از یکنواختی  خارج می‌شود.برای خرید مانتو بلند و کژوال بر روی عکس‌های زیر کلیک کنید. این مدل‌ها ظاهری غیر رسمی و راحت دارند و برای رفت و آمدهای روزمره کاملا مناسب هستند.

  بهترین ترکیب و ست کردن با مانتوی پاستلی

مانتوهای عبایی راحتی فوق العاده برای دوران بارداری و پس زایمان فراهم می‌کنند . پس اگر به دنبال مانتویی شیک برای دوران بارداری خود هستید، خرید مانتو بلند و جلو بسته را امتحان کنید.

خرید مانتو پوشیده مناسب نوجوان

مانتوهای اسلامی طرح‌های متنوعی دارند؛ اما رایج ترین ویژگی‌های آن‌ها، اندازه‌ی مناسب، آستین‌های بلند و پارچه‌ی غیر بدن نماست. مانتوهای اسلامی قد نسبتا بلندی دارند و حجاب نسبتا کاملی را برای شما فراهم می‌کنند. اگر قصد خرید مانتو بلند و اسلامی را دارید، پیشنهاد ما مدل‌های زیر است.

معمولا انتخاب مانتو برای نوجوانان سخت است؛ زیرا باید راحتی لباس مدنظر باشد. علاوه بر این جنس پارچه باید سبک، با قابلیت عبور هوا باشد. هم چنین استقاوت و کشسانی مناسب داشته باشد تا با  جنب و جوش دختران جوان، همخوانی ایجاد کند. بهترست برای انتخاب رنگ نیز سراغ مشکی و رنگ‌های تیره نروید. قرمز، صورتی ، نارنجی، سبز و سایر رنگ‌های درخشان بهترین گزینه هستند.

مانتوساحلی

مانتو یا پیراهن‌های ساحلی یکی دیگر از مدل پرطرفدار است که رنگ بندی های دلربا و جذابی دارند. مانتوهای ساحلی رنگ‌های شاد با پترن‌های متنوعی دارند که احساس شادی و سرزندگی زیادی به همراه می‌آورند. چین نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مانتو ساحلی است که در بخش‌های مختلف لباس قرار می‌گیرد. کمر و یقه کش‌دار، نوارهای پرچین در قسمت بالا ، پایین و آستین باعث ایجاد تنوع در مانتو ساحلی می‌شود.

  چه پیراهنی با شلوار جین ست می شود؟

برای ست کردن مانتو ساحلی بهترست از صندل‌های جذاب و کیف‌های غیر رسمی استفاده کنید.مانتوهای ساحلی برای مسافرت به سواحل جنوبی و شمالی بسیار مناسب هستند. پس اگر قصد مسافرت به شهرها یا بنادر آفتابی را را دارید، از مانتو ساحلی استفاده کنید.همچنین برای خرید مانتو جلو بسته می توانید به فروشگاه آنلاین شیک و پیک مراجعه بفرمایید.

مانتو بلند برای چه کسانی مناسب است ؟

مانتو بلند برای اغلب افراد  مناسب است؛ زیرا با پوشیدگی عیوب اندام و کشیده نشان دادن فرد، تناسب و زیبایی زیادی به فرد می‌دهد. اگر قد بلندی دارید، با دقت بیشتری  از مانتوهای بلند استفاده کنید؛ یکی از راه‌حل های اصولی این است که مانتو شما به وسیله‌ی خطوط افقی تقسیم شود و رنگ‌های متفاوتی داشته باشد. این گونه با ایجاد خطای دید، زیباتر دیده می‌شوید.

اگر ریزاندام هستید، از رنگ‌های روشن و پترن‌های درشت مثل چهارخانه‌های درشت با تضاد رنگی زیاد استفاده کنید. اگر درشت اندام هستید، بهترست استایل خود را مونوکروم انتخاب کنید. رنگ‌های تیره نیز تناسب بهتری ایجاد خواهند کرد.

اگر شکم برجسته‌ای دارید، از مدل‌های راسته یا خطوط عمودی بیشتر استفاده کنید. چین و کمربند درشت اصلا مناسب نیست. 

  رازهای ست کردن پیراهن و شلوار مردانه که باعث ستاره دار شدن استایل‌تان می شود!

ست کردن این نوع مانتو

برای ست کردن مانتو بلند و پوشیده می‌توانید از جوراب شلواری، ساپورت و حتی دامن شلواری استفاده کنید. این بستگی به سلیقه‌ی و سبک پوشش‌تان دارد. اگر قصد دارید استایلی خاص و منحصر بفرد داشته باشید، مانتوهایی با هنر کار دست فوق العاده چشمگیر هستند. اگر مانتو شما طرح‌دار و شلوغ است، ترجیحا از شال یا روسری ساده‌تر استفاده کنید. این گونه زیبایی مانتوی شما بیشتر دیده می‌شود.

نویسنده : عاطفه

مانتو بلند به چه کسانی می‌آِید؟

مانتو بلند قد را بلندتر نشان می‌دهد بنابراین برای خانم‌های قدکوتاه مناسب‌ترین گزینه است. علاوه بر این چاقی و عیوب اندام را می‌پوشاند. به همین علت برای خانم‌های باردار نیز مناسب است.

برای خرید مانتو بلند  و اسلامی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

مراجعه به فروشگاه معتبر ضروری‌ترین نکته است که در این مقاله با کلیک بر روی عکس ، به پیج آن‌ها منتقل می‌شوید. مورد بعدی توجه به جنس پارچه و اندازه‌ی آن است. مانتو اسلامی باید باید قد مناسبی نیز داشته باشد. هم چنین پارچه نباید به بدن بچسبد یا بدن نما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *