استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

لباس عروس خود را از کجا تهیه کنیم ؟

لباس عروس خود را از کجا تهیه کنیم ؟

مراسم عروسی

زیبایی و شیک پوشی برای هر خانمی اهمیت دارد  به ویژه در مراسم های خاصی که به ندرت در طول زندگی اتفاق می افتد مثل عروسی ؛ فرقی نمی کند که مراسم ازدواج خودتان باشد یا یکی از نزدیکان ، شما می خواهید بهترین خودتان باشید و البته نگرانی زیادی برای آن دارید که هنگامی که خودتان عروس باشید بسیار شدت می گیرد.

برنامه ریزی برای یک  مراسم عروسی هیجان انگیز است ، اما در عین حال می تواند بسیار خسته کننده و استرس زا باشد ،  بسیاری از مردم حتی نمی دانند از کجا شروع کنند! برای بسیاری از خانم ها ، سخت ترین  قسمت برنامه ریزی برای  ازدواج ، تهیه لباس عروس رویایی خود است . داشتن یک لباس رویایی در انمیشین های دیزنی یا فیلم ها ، گاهی  فقط با چرخاندن یک چوب جادویی به دست می آید  اما در دنیای واقعی  به این سادگی نیست!

بیشتر بخوانیم : چطور بهترین لباس مجلسی زنانه را انتخاب کنیم؟

ما در این مقاله سعی کرده ایم که با معرفی روش های مختلف ، خرید لباس عروس را برای شما راحت تر کنیم تا با خیالی آسوده برای بهترین شب زندگی خود آماده شوید.

مزون های  عروس

طیف وسیعی از مزون های لباس عروس با سبک کاری متفاوت وجود دارد که می توانید به صورت حضوری یا بصورت آنلاین از آنها دیدن کنید. بدون شک ، رفتن به بوتیک ها یکی از پر طرفدارترین روش ها برای تهیه یک استایل زیبا است زیرا اکثر آن ها در کنار فروش لباس ، برای انتخاب  میکاپ ، اکسسوری و حتی عکاس شما را راهنمایی می کنند . مزون های  مختلف  قیمت های متفاوتی دارند که با توجه به بودجه ی خود می توانید برای آن برنامه ریزی کنید .

برخی از مزون ها پیراهن های آماده ای برای کرایه یا فروش دارند اما برخی از آن ها از شما می خواهند که از مدت ها قبل رزرو داشته باشید ، شاید این یکی از نکات منفی برای مزون های عروس حضوری باشد زیرا باید وقت خیلی زیادی برای اندازه گیری ، پرو  ، انتخاب پارچه و … بگذارید و اگر بسیار پر مشغله هستید  یا بدجه محدودی دارید شخصی دوزی ، اصلا ایده خوبی برای شما نیست.

  11 پیشنهاد معرکه برای ست کت سرمه‌ای !

بیشتر بخوانیم : بایدها و نبایدهای آرایش عروس

بوتیک های آنلاین ویژگی های منحصر به فردی دارند از طرفی به راحتی  می توانید قیمت ها و مدل های متفاوت را با هم مقایسه کنید و محدودیت زمانی یا مکانی ندارید اما بزرگترین نقطه ضعف آن این است که نمی دانید لباس مورد نظر شما از نزدیک چگونه خواهد بود  یا بر روی اندام شما چگونه ظاهر می شود و  ممکن است دیگر زمان کافی برای تعویض آن نداشته باشید ، به همین دلیل بهترست از ماه ها قبل پیراهن عروس خود را به صورت حضوری یا آنلاین سفارش دهید.

دست دوم فروشی ها

اگرچه شاید این روش  کمی غیرمعمول است اما بهترست بدانید که استفاده از  لباس دست دوم  یک انتخاب عالی و به صرفه برای کسانی است که بنا به چند  دلیل به دنبال تهیه لباس عروس هستند:

  1. قصد دارند خرید پایدار را ترویج می دهد و تا حد توان خود از مصرف گرایی صنعت مد جلوگیری کنند.
  1. شما می توانید با بودجه ای اندک خود ،  پیراهن زیبایی را پیدا کنید که از قیمت اصلی خود بسیار پایین تر است  و اگر دچار حتی دچار عیب کوچکی باشد با ایجاد تغییر ساده ای ، دیگر کسی متوجه دست دوم یا ارزانی آن نمی شود
  1. با صرف هزینه کمتر برای مراسم خود می توانید در آغاز زندگی مقداری قابل توجهی به خیریه ها ، بیمارستان ها و حتی کودکان بی سرپرست ببخشید.
  لباس مناسب مهمانی خانوادگی چیست؟

 

شاید شما فکر می کنید لباس دست دوم از نظر بهداشتی مناسب نیست اما بدانید به صرف هزینه ی اندکی برای شست و شو و ضد عفونی کردن آن و اتو کردن آن ، دیگر نگران این موضوع نیز نخواهید بو د ، همچنین اگر می خواهید لباس های خود را واگذار کنید حتما به این نکته دقت کنید .

نمایشگاه عروسی

نمایشگاه ها و جشنواره ها مکان بسیار مفیدی برای جستجوی لباس عروس مورد نظرتان  است. این رویدادها افراد مختلفی از تامین کنندگان یک مراسم عروسی ایده آل را در کنار هم جمع می کند و در حالی که به دنبال لباس خود می گردید می توانید آرایشگاه ، تالار ، عکاس و فیلمبردار و… را هم پیدا کنید . شرکت در این جشنواره ها ، تخفیف های قابل توجهی  دارد و با صرفه هزینه کمتری می توانید از خدمات گسترده ای بهره مند شوید.

امیدوارم این مقاله  به شما در  اولین قدم را در جهت یافتن لباس خود کمک کند. برای هر شخص ، لباسی زیبا و مناسب وجود دارد . امیدوارم با راهنمایی های بالا بتوانید آن را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *