چی بپوشم؟, مد و استایل

آیا در محل کار هم می‌توان لباس غیررسمی پوشید؟

تیپ غیررسمی

در بسیاری از مقاله‌های سایت چی بپوشم اصولی کلی درباره‌ی تیپ محل کار و اینکه اگر بخواهیم در محل کار تیپ غیررسمی بزنیم به چه مواردی نیاز داریم را برایتان شرح دادیم. در این مقاله می‌خواهیم به برخی موارد سلیقه‌ای برای بهتر کردن تیپ شما علاقمندان به مد بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که آیا در محل کار هم می‌توان لباس غیررسمی پوشید؟

موارد سلیقه‌ای

  • پولوشرت‌ها:

پولوشرت‌ها  لباسی با کاربردی  بین تیشرت و پیراهن هستند از اینرو مناسب‌ترین گزینه برای تیپ‌هایی بین رسمی و غیررسمی هستند. پولوشرت‌ها بیشتر با جنسی نخی و سبک عرضه می‌شوند و تنوع رنگ و طرح آن‌ها بسیار بالاست. برای ایجاد حال و هوای تیپ رسمی معمولا دکمه‌ها را تا بالا می‌بندند. البته برای تابستان‌های گرم و مسافرت رفتن می‌توانید دکمه‌ها را باز بگذارید و آن را با یک کت شش دکمه و شلوار رنگی ست کنید و از خوشتیپ بودن خود لذت ببرید.

  • بافت‌ها:

اگر اهل طرح و نقش دادن زیاد به تیپتان هستید، بافت‌ها و سویشرت‌ها بهترین انتخاب شما خواهند بود. البته برای محل کار سعی کنید زیاده روی نکنید. بافت خوب بافتی است که به راحتی بتوان آن را زیر اورکت یا ژاکت پوشید، از طرفی در مواقع نیاز بتواند به تنهایی خودنمایی کند. بهترین بافت‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های بلوکی عرضه می‌شوند و طول آن‌ها تا روی کمربند شماست و فیت اندام‌تان هستند و به نوعی بهترین جایگزین برای بلیزر به شمار می‌آیند و به راحتی با کراوات هم ست می‌شوند.

  همه چیز در مورد کفش های ترندی بهار و تابستان 2023
  • اکسسوری‌ها:

در اکسسوری‌ها زیاده روی نکنید. سعی کنید همان کیف محل کار و ساعت و موارد لازم را در بهترین طرح و رنگ انتخاب کنید. ساعت با بند چرمی به دست کنید و از خرید دستبند و اینگونه موارد برای محیط کار خودداری کنید.

منبع سایت چی بپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *