برای رفتن به کیش چی بپوشم؟, چی بپوشم؟, مد و استایل

لباس مناسب کیش چیست؟

ساحل کیش

لباس مناسب کیش

وقتی اسم کیش می‌آید ناخودآگاه ذهن همه سمت این فکر می‌رود که هر چیزی در آنجا آزاد است و می‌توانند هر لباسی که دوست دارند بپوشند. در واقع پوشش در کیش از موضوعات چالشی محسوب می‌شود. این روزها کیش از پرطرفدارترین مناطق گردشگری ایران است؛ به همین دلیل قصد داریم شما را با نحوه پوشش و لباس مناسب کیش آشنا کنیم.

انتخاب لباس مناسب کیش مانند هر جای دیگری به فصلی که می‌خواهید سفر کنید بستگی دارد. در نظر گرفتن فصل سفر شما را راحت‌تر می‌کند. با توجه به این که اکثراً با تور به کیش می‌روید پس تعداد روزهای کمی در آن جا قرار است بمانید؛ پس این را در نظر بگیرید که وسایل زیادی با خود نبرید و چمدانتان را پر از وسایل ضروری سفر کنید.

  لباس و استایل مناسب سفر به جنوب چیست؟

طبعا این را می‌دانید که گرما آن‌جا تحمل آبرسان را کم می‌کند و خود هوا به خودی خود پوست را آبرسانی می‌کند؛ پس استفاده از آبرسان آنچنان عقلانی به نظر نمی‌رسد همانطور که در شمال کشور آبرسان استفاده‌ای ندارد. پس کرم خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید تا صرفاً از پوستتان در برابر آفتاب سوختگی محافظت کنند.

لوازم ضروری هم در کنار لباس مناسب کیش قاعدتاً می‌دانید که باید همراه داشته باشید مثل مسواک، عینک آفتابی، حوله و…

قبل از هر چیزی واجب می‌دانم که بگویم مهم‌ترین چیزی که برای سفر به کیش باید انتخاب کنید، کفشی است که با خود می‌برید که صندل پیشنهاد ما به شما است.

مگر می‌شود به کیش و سواحل زیبا با آن هوای گرم و لطیف سفر کنید و کتانی به پا داشته باشید؟ صندل انتخابی مناسب برای سفر به کیش است و پایتان هم احساس خنکی می‌کنید. در واقع به هیچ عنوان عقلانی به نظر نمی‌رسد که شما حتی کتانی به پا داشته باشید. اما اگر هم عادت به پوشیدن کتانی دارید، مدل‌های جورابی را انتخاب کنید و لباس مناسب کیش خود را تکمیل کنید.

  بهترین لباس مناسب کویر چیست؟

لباس مناسب سفر به کیش در فصل بهار

اگر سفر به کیش در فصل بهار را انتخاب می‌کنید، سعی کنید لباس‌های رنگارنگ و ساحلی بپوشید. اگر مد نظر شما فصل بهار است، باید این را بدانند که روزهای گرم و شب‌هایش خنک است. بنابراین لباس‌های تابستانه و بهاره که حداقل ضخامت را همراه خود داشته باشد انتخاب خوبی برای لباس مناسب کیش است.

پیشنهاد ما به شما دامن‌های بلند، پیراهن‌های محلی، شلوارهای گشاد، دامن‌ شلواری و مانتو نخی است.

این را هم در نظر بگیرید که در بهار دمای هوای کیش ۲۰ درجه سانتیگراد است و به شدت مناسب شنا کردن است. اگر قصد شنا و تفریحات آبی دارید حتما لوازم شنا و مایو را از در لباس مناسب کیش خود قرار دهید.

  در هواپیما و فرودگاه چی بپوشیم؟

همچنین کلاه‌های آفتابی و کیف‌های حصیری از انتخاب‌های جذابی برای شما هستند.

لباس مناسب آقایان

پیشنهاد ما به آقایان هم شلوارهای کتان روشن و بعد از آن شلوار جین است تا خنکی بیشتری را در بدن خود احساس کنند. از طرفی رنگ روشن باعث می‌شود تا از جذب گرما جلوگیری کند.

لباس مناسب سفر به کیش در فصل تابستان

اگر فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب می کنید به هیچ عنوان لباس‌های تنگ و پلاستیکی با خودتان نبرید. هوا در شرجی‌ترین حالت ممکن قرار گرفته و دمای هوا حداقل ۳۰ درجه سانتیگراد است. بهترین راه برای جلوگیری از گرمازدگی ورزش‌های آبی است. پس همانطور که در بهار توصیه ما داشتن مایو و حوله بود، در تابستان هم بهتر است همراه خود داشته باشید.

تمام لباس‌هایی که برای فصل بهار به شما پیشنهاد کردیم می‌توانید در تابستان و پاییز هم همراه خود داشته باشد. در واقع آیتم‌های مشخصی را شما در هر فصلی می‌توانید همراه خود به کیش ببرید؛ چرا که دما اکثراً به یک حالت در آنجا است.

پس پیشنهاد شیک و پیک به شما در هر سه فصل بهار، تابستان و پاییز داشتن دمپایی، پیراهن ساحلی، دامن، لباس‌های نخی و تیشرت‌های گشاد در چمدان مخصوص لباس مناسب کیش است.

  ۵ راز جذاب استایل سبک ماکسیمال ترند ۲۰۲۲

سفر به کیش در فصل زمستان

بهترین فصل سفر به کیش فصل زمستان است. جزیره در بهترین حالت آب و هوایی قرار دارد. در واقع وقتی می‌گوییم زمستان، منظورمان ماه بهمن است؛ زیرا دست شما در این فصل برای انتخاب لباس مناسب کیش باز تر است .

بخصوص شب‌های بسیار خنکی دارد.در این فصل علاوه بر لباس‌های نخی که پیش‌تر اشاره شد، حتماً یک ژاکت برای شب های سردی که در پیش خواهید داشت  همراه داشته باشید؛  همچنین در طول سفر خود حتما به آن احتیاج پیدا خواهید کرد چرا که دما در زمستان ۱۰ درجه سانتیگراد است.

کتان نازک و نخی از بهترین جنس‌های لباس مناسب سفر به کیش هستند. همچنین رنگ‌های پاستلی مثل صورتی روشن، آبی روشن و رنگ‌های خنثی مانند سفید، از رنگ‌های بسیار خوبی برای سفرتان هستند.

پس حواستان باشد به هیچ عنوان با لباس‌های گرم مانند پالتو، ژاکت پشمی، شال گردن و در کل لباس‌هایی که در زمستان و در شهر خودتان می‌پوشید پیشنهاد خوبی جهت لباس مناسب کیش نمیباشد. مگر آن‌که همراه خود کودکی حساس داشته باشید، می‌توانید برای کودکتان لباس‌های لازم و متناسب با فصل داشته باشید؛ چرا که کودکان بدن ضعیف‌تری نسبت به بزرگسالان دارند.

پس لباس‌هایی که باید در زمستان به کیش همراه خود داشته باشید شامل: کفش سبک، بلوز و پیراهن کتان، شلوار جین و کتان، ژاکت نازک و تو کرک، سویشرت، کاپشن و مایو است.

شلوار مناسب

آقایان هم می‌توانند علاوه بر شلوار اگر عادت به پوشیدن شلوارک دارند همراه خود ببرند. فقط حواستان باشد صددرصد شلوارتان کتان، آن‌هم روشن و یا خنثی باشد.

  مانتو نارنجی خود را چگونه ست کنیم ؟

همچنین پیراهن‌های هاوایی، پلوشرت، تیشرت‌های لانگ قابل استفاده برای لباس مناسب کیش آقایان در سفر هستند. در فصل زمستان شما مجاز به پوشیدن شلوار جین هستید.

با توجه به هوای شرجی جنوب و به خصوص جزیره کیش همانطور که در مقاله (در سفر به جنوب چی بپوشم؟) اشاره شد، بهتر است لباس‌های کاربردی همراه خود داشته باشد. شما کدام مورد را همیشه همراه خود جهت ست کردن لباس مناسب کیش می‌برید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نویسنده : سپیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *