استایل شناسی, خرید مانتو

مانتو خردلی رو چه طوری ست کنیم ؟

مانتو خردلی

مشخصات کلی محصول

جنس : نخ

فرم: معمولی

قد: بلند

پارچه ساده

مورد استفاده : روزمره و مجلسی

چرا مانتو های ساده با ارزش هستند؟

وجه تمایز این مانتو خردلی با تمامی مدل هایی که قبل تر ها داشته اید مدل بسته شدن کمر آن است. مدل هایی که ساده هستند و خلاقیت کوچک سبب تفاوت آنها می شود معمولا مورد پسند همگان واقع می شود . این مدل ها ماندگارترند و نسبت به مدل هایی که از طرح و شلوغی زیادی برخوردارند دیر تر  حس تکراری بودن و خستگی ایجاد می کنند. این مانتو به راحتی می تواند یک استایل خاص را برای شما بسازد . به قولی می گویند زیبایی در سادگی است.

یقه ی انگلیسی مناسب چه افرادی است ؟

محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین فرم یقه برگردان یقه انگلیسی است که هم در لباس‌های زنانه و هم در لباس‌های مردانه کاربرد دارد. پایه‌ی یقه انگلیسی یقه هفت است و هر چه یقه بلندتر و نازکتر باشد، بالاتنه را باریک‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهد و گردن را بلندتر و لاغرتر می‌کند. اگر یقه انگلیسی کوتاه و پهن باشد، بالاتنه را پرتر و پهن‌تر می‌نمایاند. که در این مدل چون بازی یقه تا خط کمر می باشد و یقه نازک است سبب کشیده تر شدن اندام خواهد شد.

  اصول ست کردن رنگ سبز

 

اصول ست کردن رنگ خردلی

خردلی علاوه بر ترکیب‌های جذابی که با رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی، خاکی، یشمی، سفید ، آبی کاربنی ، سورمه‌ای و قهوه‌ای می‌سازد، مکمل رنگ بنفش ، آبی و سبز نیز هست. .بنفش یکی از گزینه‌های عالی برای ست کردن با رنگ خردلی است. در چرخه رنگ، بنفش و خردلی روبروی هم هستند، بنابراین کاملا با هم هماهنگ خواهند بود . ست این مانتو خردلی مناسب افراد خوش قلب و محافظه کار است، این افراد معمولا خیلی زود اعتماد می کنند.

نکته ی مهم برای درست کردن یک ست خردلی بی عیب و نقص

اگر آیتمی از استایل شما خردلی است، سعی کنید مابقی اجزای استایل‌تان سیاه یا سفید باشد تا زیبایی رنگ خردلی بیشتر به چشم بیاید.

 

پرسش و پاسخ

بهترین رنگ ها برای ست کردن با خردلی کدام هستند ؟ اگر مانتوی شما خردلی است، سعی کنید مابقی اجزای استایل‌تان سیاه یا سفید باشد تا زیبایی رنگ خردلی بیشتر به چشم بیاید.

یقه انگلیسی چه ویژگی ای دارد ؟ پایه‌ی یقه انگلیسی یقه هفت است و هر چه یقه بلندتر و نازکتر باشد، بالاتنه را باریک‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهد و گردن را بلندتر و لاغرتر می‌کند.

مانتوی خردلی مناسب چه افرادی است؟ مناسب افراد خوش قلب و محافظه کار است، این افراد معمولا خیلی زود اعتماد می کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

  راهنمایی خرید مانتو ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *