استایل شناسی, خرید مانتو

با مانتو صورتی چگونه یک ست شاد و پر انرژیی زیبا بسازیم ؟

مانتو صورتی

مشخصات کلی محصول

جنس : کرپ

فرم: معمولی

قد: بلند

پارچه : ساده

مورد استفاده : روزمره

ست دخترانه با مانتو صورتی فانتزی دلربا

استفاده از برش های متفاوت در کمر، روی سینه و آستین ها نکته ی ظرافت و زیبایی این کار کژوال خواهد بود.

همچنین گلهای پارچه ای روی آستین ها و به عنوان گل سینه تزییاناتی است که کار را از دم دستی بودن به کلی خارج می کند.

قرار دادن کمربند و برش کمر از نکاتی است که سبب ایجاد خطای دید گودتر شدن کمر و در نتیجه زیباتر شدن اندام خواهد شد. این نکته برای خانم ها با اندام مستطیلی بسیار حائز اهمیت است. وجود دو ساسون در پشت مانتو باعث بیشتر نمایان شدن گودی کمر خواهد شد.

قد این کار تا زیر زانو است و این به وقار کار اضافه خواهد کرد. این ست مناسب افراد آرام، گرم ، دارای خصوصیات زنانه ، رمانتیک، خوش بین، عادل و مهربان است.

 

پالت رنگی صورتی

رنگ صورتی، یکی از رنگ های گرم است که در بسیاری از فرهنگ ها، رنگی دخترانه و ناز به حساب می‌آید. این رنگ به دلیل خاصیت گرمی که دارد رنگ خوبی برای انتخاب پالتو و کاپشن در فصل های سرد سال است و انتخابی عالی برای فصل بهار به حساب می‌آید.

  شیک‌ترین مدل‌ها برای خرید مانتو بلند و اسلامی

برعکس چیزی که به نظر می‌رسد ترکیب کردن این مانتو صورتی در ست های روزانه یا رسمی کار سختی نیست. چرا که تناژ روشن و پاستلی این رنگ، تقریبا با تمام رنگ های تیره هماهنگ می‌شود و صورتی تیره یا سرخابی را می‌توان با رنگ های شاد و روشن ترکیب کرد.

از آنجایی که خود رنگ صورتی در طیف گرم قرار می‌گیرد، ترکیب کردن آن با سایر رنگ های گرمی مثل قرمز، نارنجی، آجری سرخابی و شرابی یا کرمی ایده‌ی خوبی به نظر می‌رسد.

یکی از بهترین ترکیباتی که با صورتی می توان ایجاد کرد ترکیب آبی و صورتی می باشد حتی اگر همه طیف آبی و صورتی را با هم ست کنید باز هم قشنگ ترین ترکیب تشکیل می شود و هر چقدر به سمت روشن و ملایم برود آرامبخش تر خواهد بود . 

پرسش و پاسخ

چگونه کمر را گود تر نشان دهیم ؟ قرار دادن کمربند و برش کمر از نکاتی است که سبب ایجاد خطای دید گودتر شدن کمر و در نتیجه زیباتر شدن اندام خواهد شد

ست های صورتی مناسب چه افرادی است ؟این ست ها مناسب افراد آرام، گرم ، دارای خصوصیات زنانه ، رمانتیک، خوش بین، عادل و مهربان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *