استایل شناسی

مدل کت و شلوار مخصوص زنان خوش پوش

کت و شلوار زنانه

مشخصات کلی محصول

جنس : مودال / پلی استر

فرم: معمولی

قد: کوتاه

پارچه ساده

مورد استفاده : رسمی مجلسی

 

 چرا هر خانمی باید یک ست کت و شلوار در کمد خود داشته باشد؟

کت و شلوار همانطور که در بین مردان طرفداران زیادی دارد ، مورد استقبال خانم های شیک پوش نیز قرار می گیرد . کت و شلوار زنانه زیبایی و ظرافت خاصی را به افراد می دهند و برای میهمانی هایی که حالت رسمی و کاری دارند بسیار مناسب است.

کت و شلوار برای یک موقعیت رسمی خاص نسبت به مانتوهای رسمی گزینه ی ویژه تری خواهد بود. استایلی که زیبا و با شکوه جلوه کند، همزمان در آن راحت باشید و پوششتان هم حفظ شود. به همین علت این کت از آیتم هایی است که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد. به شما قول می دهیم که موقعیت های بسیاری انتخاب شما خواهد شد.

استایل آزاد و اور سایز آن سبب می شود تا احساس راحتی و آزادی عمل بیشتری داشته باشید. این سبک کت و شلوار با رعایت جزییات اندکی برای تمام اندام ها مناسب است.

زیبایی این کت ها با اورآل و شلوار های راسته، از بالا گشاد بیشتر نمایان خواهد شد.

 

پالت رنگی کت گلبهی- مرجانی

رنگ مرجانی نماد نشانه بلوغ زنانه است. ست مرجانی مناسب افراد جسور ، موفق ، مشتاق ، ماجراجو ، فعال ، گرم و صمیمی است. اگر به دنبال یک استایل ترندی و جذاب برای بهار و تابستان هستید، پیشنهاد اول ما ترکیب یک مانتو کتی و شلوار گشاد به رنگ مرجانی مونوکروم است این ست چه به شکل جلو بسته پوشیده شود و چه با یک تیشرت سفید به شکل جلوباز، جلوه ای رسمی و در عین حال جسورانه به شما می‌بخشد.

  بهترین راهنما برای خرید شال تیره و خنثی برای رنگ پوست روشن

دومین ست جذابی که با این کت و شلوار زنانه می‌توانید بسازید، یک شلوار فاق بلند پارچه ای در رنگ‌ های تیره مثل سورمه ای یا یشمی

است.

خانواده رنگ‌های آبی فیروزه‌ای و سرمه‌ای، قهوه‌ای، رزگلد، سبز ارتشی، جگری و سفید مکمل خوبی برای ست کردن با رنگ مرجانی هستند.

 

پیشنهاد ویژه ی شیک و پیک :

پیشنهاد ما با توجه به سلیقه ی عموم در نظر گرفته شده تا برای همه مناسب باشد و در این حال شرایط زیبایی سنجی و اصولی بودن استایل هم حفظ شود.

در صورتی که می خواهید یک پله جسورانه تر عمل کنید و رنگ های بیشتری را به استایل خود اضافه کرده و آن را خاص تر کنید می توانید از رنگ های لیمویی، سفید، طوسی روشن و نقره ای برای اکسسوری استایل مرجانی تان استفاده کنید.

 لینک تمامی محصولات برای اطلاعات بیشتر و خرید در آخر قرار داده شده است.

امیدواریم با در اختیار گذاشتن اطلاعاتمان همراه لحظات خوبتان باشیم.

پرسش و پاسخ

رنگ گلبهی مرجانی را با چه رنگی ست کنیم؟ خانواده رنگ‌های آبی فیروزه‌ای و سرمه‌ای، قهوه‌ای، رزگلد، سبز ارتشی، جگری و سفید مکمل خوبی برای ست کردن با رنگ مرجانی هستند.

ویژگی رنگ گلبهی مرجانی چیست ؟ گلبهی مرجانی روشن و و آمیخته با سفید نشانه بلوغ زنانه است.

  سریال تاج، سریال محبوب از شبکه نتفلیکس

ست کت و شلوار زنانه مناسب چه موقعیت هایی است ؟ کت و شلوار زنانه زیبایی و ظرافت خاصی را به افراد می دهند و برای میهمانی هایی که حالت رسمی و کاری دارند بسیار مناسب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *