استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

نکات مربوط به مد گرانج

حمله گرانچ!

نکات مربوط به مد گرانج | به نظر می‌رسد که همه نسبت به سبک گرینج وسواس دارند. امروز می‌خواهم توجه شما را به این مجموعه شگفت‌انگیز از نکات مهم مد جلب کنم. عکس‌های زنانی که پیراهن‌های کوبین بزرگ، کاردین‌های دراز، جوراب‌های بلند، بانج‌های خنک، چکمه‌های جنگی، کت و شلوار جین پوشیده شده با لباس‌های گل دار، نقاشی‌های استتاری، کفش‌های راه‌راه، شلوار جین پاره‌شده، ژاکت‌های دوچرخه سواری، عینک آفتابی گرد، و غیره به اینترنت هجوم آورده‌اند

به نظر می‌رسد که همه نسبت به سبک گرینج وسواس دارند. امروز می‌خواهم توجه شما را به این مجموعه شگفت‌انگیز از نکات مربوط به مد گرانج جلب کنم. عکس‌های زنانی که پیراهن‌های کوبین بزرگ، کاردین‌های دراز، جوراب‌های بلند، بانج‌های خنک، چکمه‌های جنگی، کت و شلوار جین پوشیده شده با لباس‌های گل دار، نقاشی‌های استتاری، کفش‌های راه‌راه، شلوار جین پاره‌شده، ژاکت‌های دوچرخه سواری، عینک آفتابی گرد، و غیره به اینترنت هجوم آورده‌اند. البته، هر لباسی به طور ایده‌آل با لباس دیگری طراحی شده‌است.

مساله این است که چرا من می‌خواستم این پست را بسازم این است که به شما نشان دهم چگونه لباس گرانچ بپوشید و آن را به شیوه‌ای کلاسیک و مدرن تغییر دهید. این یک روند بزرگ در سال جاری است، بنابراین بهتر است که راه‌های زیادی برای عملی کردن این ظاهر برای خود بدانید. این روند در مورد نگرش است، پس بهتر است چند نکته را دنبال کنید تا همه چیز درست شود. من شخصا می‌بینم که بسیاری از خانم‌ها این روند را همراه با دیگر سبک‌های ژانر فرعی، ایجاد ظاهری جذاب مانند نئوگرانج، گرانج ایندی، گلام گرانج و غیره به تن کرده‌اند.

نکات مربوط به مد گرانج برای ست کردن

شما می‌توانید ظاهر خود را با یک شلوار جین (جلیقه، ژاکت، شلوارک، شلوار جین) به‌روزرسانی کنید و آن را پاره‌شده، کهنه و یا سنگشور کنید. شما می‌توانید بنده‌ای چرمی را امتحان کنید و آن‌ها را با پیراهن فلانل بپوشید و یا آن را با شلوار جین پاره‌شده در زیر آن بپوشید. وقتی صحبت از پیراهن فلانل می‌شود، می‌توانید آن‌ها را به دور کمر ببندید و یا مثل یک لباس آن‌ها را به بازی بگیرید.

  راهنمای کامل آشنایی با انواع کت مردانه شیک و لاکچری

من عاشق دیدن دخترانی هستم که تی‌شرت‌هایی در زیر ژاکت‌های چرمی به تن دارند. چرم هیچ وقت برای شما بد به نظر نمی‌رسد، پس بهتر است آن را با لباس‌های کتانی و یا گلدار بپوشید. بهتر است از پوشیدن کفش پاشنه‌بلند خودداری کنید و به جای آن از کفش کتانی استفاده کنید. به هر حال، من فکر می‌کنم بهتر است نگاهی دقیق‌تر به این تصاویر بیندازیم و کمی الهام بگیریم.

بیشتر بخوانیم: ۹ ایده برای داشتن استایل گرانج زیبا در سال ۲۰۲۱!

ما یک تی‌شرت ساده با شلوار جین و پیراهن کتان که دور کمر بسته شده‌است را می‌بینیم. این ظاهر را با اضافه کردن کلاه لبه پهن و چکمه‌های چرمی به طول قوزک پا کامل کنید:

یک ژاکت پشمی بورگاندی دراز با لباس مشکی اسپاگتی، چکمه‌های سیاه قوزک پا و کیف دستی سیاه شبیه به کفش، بسیار کهنه و فرسوده به نظر می‌رسد.

یک ژاکت پشمی بورگاندی دراز با لباس مشکی اسپاگتی، چکمه‌های سیاه قوزک پا و کیف دستی سیاه شبیه به کفش، بسیار کهنه و فرسوده به نظر می‌رسد.

ژاکت سبز سیر با طرح عجیب و غریب با پیراهن خاکستری ساده، شلوار تنگ و جوراب‌های بلند به نظر می‌رسد.

نظرتان در مورد پوشیدن لباسهایی با استایل گرانج پسرانه چیست؟ ما نوارهای بافته شده‌قرمز روشن، پیراهن کتان، تی‌شرت سفید گروه راک، کفش‌های آبی، چکمه‌های جنگی و کیف چرمی سیاه را می‌بینیم.

بیشتر بخوانیم: سبک لباس پسرانه برای زنان: اصول تامبوی

  استایل اسمارت کژوال مردانه ، استایلی که هر مردی باید از آن استفاده کند!

ژاکت جین زیبا به نظر می‌رسد با بلوز بورگونی پوسی-بو که با دامن سفید شطرنجی پوشیده شده و شلوار تنگ سیاه و چکمه‌های توری به طول قوزک پا پوشیده شده‌است.

نیمتنه سیاه با تسمه‌های اسپاگتی را می توان با شلوارک توری سیاه، پلیور زرشکی و چکمه‌های جنگی سیاه پوشید.

عاشق این پیراهن چاپ استتاری با طرح شلوار سیاه پوشیده شده در چکمه‌های تا مچ پا می شوید:

کفش‌های اسکی سیاه و ریزه‌دار بسیار شیک و زیبا به نظر می‌رسند و چکمه‌های جنگی قرمز و توری دار به پا دارند.

تی‌شرت سفید، پیراهن کتانی که دور کمر بسته شده‌است و شلوار جین پاره‌شده، شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد:

پیراهن تارتان، محصول خاکستری روشن و برش‌های کتان سرد به نظر می‌رسند:

پلیورکوتاه موهر سیاه را می توان با دوستان پسر دست و پا بسته و صندل‌های سیاه کلفت و کلفت طراحی کرد:

ما یک لباس زیبا را می‌بینیم که با یک پیراهن منقش، جوراب‌های سیاه ران‌دار و لباس‌های ابریشمی زیبا طراحی شده‌است.

کت چرمی سیاه و پیراهن پشمی و پیراهن پشمی:

منبع سایت fashiongum

ترجمه شده توسط تیم شیک و پیک

“این مقاله ترجمه ای از مقاله ی خارجی است و صرفا جهت انتقال اطلاعات و آموزش می باشد.”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *