چی بپوشم؟, مد و استایل

یک استایل تابستانی جذاب چه ویژگی هایی دارد ؟

استایل تابستانی

یکی از دغدغه های خانم های جذاب در فصل تابستان انتخاب استایل مناسب است. زیرا در تابستان هوا گرم است و تعریق بدن افزایش می یابد. به همین دلیل ممکن است آرایش تان سریع خراب شود، احساس گرما کنید و حتی دچار کلافگی زیادی شوید. در این مقاله به چند نکته مهم در انتخاب یک استایل خنک و شیک اشاره شده است . دانستن ویژگی های یک استایل تابستانی، به شما کمک می کندحتی در روزهای گرم نیز احساس راحتی کنیدو خوشتیپ باشید.

جنس پارچه

یکی از مهم ترین ویژگی های یک استایل تابستانی، جنس پارچه لباس ها است. الیاف طبیعی از جنس پنبه یا کتان بهترین انتخاب هستند. آن ها رطوبت بدن را به سرعت جذب می کنند و از مانع از ایجاد بوی بد می شوند. دیگر خصوصیت آن ها لطافت، نرمی و سبکی بیشتر نسبت به الیاف مصنوعی است. هوا را از خود عبور می  دهند و باعث خنکی بدن می شوند. اما نکته ی منفی آن ها چروک پذیری زیاد آن هاست البته باعث می شود راحت تر نیز اتو شوند. پارچه های پنبه ای درجه حرارت بالایی را  تحمل می کنند و می توان آن ها را ضدعفونی کرد. هم چنین حساسیت زیادی در برابر شست و شوی زیاد ندارند. این پارچه با اسامی مختلف در بازار ارائه می شوند؛ نخی ، لنین، کتان و لی کاغذی از جمله ی آن هاست.

رنگ لباس

پس از انتخاب جنس بهترست به رنگ لباس نیز بسیار دقت کنید. بهار و تابستان فصل های انتخاب رنگ های شاد و روشن است. آن ها علاوه بر ایجاد احساس سرزندگی و شادابی، اشعه های آفتاب را بازتاب می دهند. حتی تصور یک لباس پنبه ای مشکی هم باعث ایجاد حس گرما و غم می شود. رنگ های تیره آفتاب را به شدت جذب می کنند و دمای بدن را افزایش می دهند. رنگ های پاستلی، جزء ترند های همیشگی بهار و تابستان هر سال محسوب می شوند. با انتخاب در استایل تابستانی تان، ظاهری مدرن و شیک خواهید داشت.

بیشتر بخوانیم: آموزش ست کردن رنگ لباس ها

  اگر می‏‌خواهید استایلی مردانه داشته باشید، بخوانید

نقش و طرح

ما نیز می توانیم در سرسبزی طبیعت و گل و میوه های رنگارنگ، استایلی پر نقش و رنگ به تن کنیم. بدون شک بهترین زمان  برای پوشیدن پیراهن های گلدار زیبایتان ، روزهای تابستانی و بهاری است. کنار هم قرار گرفتن رنگ های مکمل و متضاد  استایلی خاص و جذاب به شما می بخشد.  می توانید آن را در جزئیات لباس تان بکار ببرید. جسور باشید و  نقش های مختلف را با یکدیگر امتحان کنید. طرح های چهارخانه، خال خالی، راه راه، انتزاعی و گلدار از جمله ی آن هاست.

کیف و کفش

برای انتخاب کفش بهترست سراغ صندل ها و کفش های رو باز بروید. تنوع آن ها باعث شده است که در مراسم های مختلف حتی مهمانی رسمی نیز بتوانید آن ها را بپوشید. برای استایل روزمره خود بهترست رنگ های روشن و خنثی را انتخاب کنید تا با با همه لباس هایتان ست شود. کیف های حصیری و پارچه ای رنگی نیز تکمیل کننده ی ظاهر شما هستند. بهتر است از طرح های خاص بیشتر استفاده کنید و کمتر سراغ کیف ها چرمی کلاسیک بروید. یک کیف با کیفیت و جذاب  به تنهایی می تواند استایل شما را فوق العاده تر نشان دهد. پس می با صرف هزینه ی زیاد برای تهیه آن هرگز پشیمان نمی شوید.

اکسسوری

اکسسوری های این فصل اغلب دستساز و پر از رنگ هستند. اغراق در سایز و تعداد آن ها نیز یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز آن هاست. زیورآلاتی از مهره های رنگی،  صدف های دریایی و زنجیر های فلزی جلوه خاص به شما می دهند. قیمت آن ها بسیار مناسب است و حتی قادرید متناسب در خانه نیز آن ها را درست کنید. فراموش نکنید یک استایل تابستانی زیبا، فقط با دقت به جزئیات و الهام از طبیعت به دست می آید.

  راهنمای کامل خرید شال رنگی و روشن برای پوست­های سفید

بیشتر بخوانیم: ۹ اکسسوری واجب برای استایل خانم ها

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. به نظر شما یک استایل تابستانی چه ویژگی هایی دارد؟ لطفا نظرتون رو برامون بنویسید.

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *