استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

پنج روش ست کردن پالتو نسکافه ای

پالتو قهوه ای

پنج روش ست کردن پالتو قهوه ای

یکی از پر طرفدار ترین رنگ ها در در پاییز و  زمستان  تنالیته ی قهوه ای  مثل کرم ، شتری ، نسکافه ای ، شکلاتی  و.. غیره است. این  رنگ  پالتو  در کمد لباس هر خانم شیک پوشی یافت می شود .  نحوه ی درست ست کردن آن جذابیتی چشمگیر به شما می دهد و  زمانی که می خواهید این رنگ را بپوشید باید به انتخاب سایر آیتم ها نیز دقت کنید  تا تناسب و زیبایی شما بیشتر شود.

در این مقاله به شما می گوییم چگونه  پالتو نسکافه را  خود ست کنید ، و در موقعیت ها ی مختلف ، ظاهری خاص و شیک داشته باشید. در آغاز از ویژگی های این رنگ گرم و دوست داشتنی به شما می گویم تا با شناخت آن از مفهوم های پنهان آن نیز مطلع شوید.

نسکافه ای یا قهوه ای روشن از ترکیب رنگ های زرد ، قرمز مشکی و سفید تشکیل شده است  و در دسته بندی رنگ های گرم قرار می گیرد . این رنگ ما را به یاد خاک و زمین می اندازد که نمادی از اعتماد و امنیت است ،  با دیدن آن عطر و بوی قهوه به را احساس می کنیم تا آرامش حاصل از آن به ما نیز متقل شود. قهوه ای روشن با طیف وسیعی از رنگ ها ست می شود و در صنعت زیبایی کاربرد فراوانی دارد .

  ست کردن با دامن های بلند

ست با جین

یک استایل زمستانه کژوال و غیر رسمی با شلوار جین تکمیل می شود . در این ست شما می توانید از رنگ های خنثی مثل مشکی ، طوسی  وسفید نیز استفاده کنید ،  بهترین گزینه  برای کفش نیز  ، یک کتونی سفید است

ست با رنگ  طوسی

هر زمان که عجله داشتید یا نمی دانستید به پالتوی شما چه رنگی می آید ، طوسی  و  طیف روشن و تیره قهوه ای  را انتخاب کنید ؛آن ها خنثی هستند و  به راحتی با سایر آیتم ها ست می شوند  هم چنین  هم برای استایل های رسمی و هم غیر رسمی نیز مناسب هستند.

ست با سفید

پوشیدن  شلوار ، بافت یا کفش سفید سبک پوشش شما را مدرن و شیک می کند .فقط مراقب تمیزی آن ها باشید و در روز های بارانی  و برفی آن ها را نپوشید و اگر لکه ی گل یا چربی بر روی آن ها افتاد زودتر آن را پاک کنید تا جای آن باقی نماند.

ست با طرح پلنگی

یکی از پر هیجان ترین طرح ها برای ست کردن با پالتوی قهوه ای  ، کیف ، کفش یا روسری با طرح پلنگی است . این ترکیب برای مهمانی ها و مجالس انتخابی متفاوت و جذاب به حساب می آید . بهترست هنگامی که یکی از بخش های  استایل طرح پلنگی  است دیگر بخش ها بدون طرح و ساده باشند در غیر این صورت باعث ایجاد شلوغی و نامتناسبی پوشش شما می شود.

ست با مشکی

تقریبا هر رنگی به مشکی می آید و در کنار هم اصطلاحا یک تیپ خانمانه و سنگین می سازد  .اگر می خواهید لاغر تر و کشیده تر دیده شوید در زیر پالتو  بافت و شلوار مشکی  بپوشید ، این کار باعث می شود  تا اندام شما یکدست و بلند تر مشخص شود.

دوستان خوش استایل من ، شما پالتوی قهوه ای خود را با چه رنگی هایی ست می کنید . لطفا برامون بنویسید.

  چگونه روسری مشکی و طلایی (ورساچه ) را ست کنیم ؟

تهیه و تنظیم عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *