استایل خانم‌ها, خرید کفش, کیف و کفش زنانه, مد و استایل

پیشنهادات جذاب‌ترین استایل با صندل و کفش عروسکی

استایل با صندل | این روزها در حال سپری کردن بهار هستیم و به تابستان نزدیک می‌شویم.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۹ دقیقه

حتما فکر خرید یک صندل زنانه به سر همه ما می‌زند به خصوص که امسال گرمای شدیدی پیش روی ما است می‌خواهیم تمام تلاش خود را کنیم که خنک باشیم .پس با ما همراه باشید تا استایل با صندل و کفش عروسکی را با هم بررسی کنیم.

همانطور که می‌دانید صندلی جلو باز است و در مواردی پشت آن هم باز و تقریبا بیشتر پا شما معلوم است. اولین نکته مهم برای صندل این است که به سایز توجه کنید. اکثرا اگر مناسب‌ سایز شما نباشد انگشتان شما بیرون زده و فرم زشتی پیدا می‌کند و برای مفصل شما مشکل ایجاد می‌شود. اما صندل هم مانند باقی کفش‌ها مدل‌های مختلف دارد که یک به یک بررسی خواهیم کرد.

فرمول محاسبه دقیق بدست آوردن سایز پا برای خرید کفش و صندل

در روش اول به این صورت اندازه گیری را انجام دهید:

  1. ابتدا به کمک یک متر طول پای خود را از قسمت تحتانی پاشنه تا نوک انگشت پا ( بزرگترین انگشتتان ) را اندازه بگیرید و یادداشت کنید
  2. سپس این عدد را در فرمول (طول پا + ۲) قرار دهید.
  3. عدد به دست آمده را در ۳ ضرب کنید.
  4. و در انتها جواب حاصل را بر ۲ تقسیم کنید.به عنوان مثال اگر طول پای شما ۲۵ سانتیمتر باشد:

       27=25+2

      81=3×۲۷

      40.5 = 2÷۸۱

  1. بنابراین سایز پای شما ۴۰.۵ ( چهل و نیم ) است و پیشنهاد می‌شود صندل انتخابی خود را با سایز ۴۱ خریداری نمایید.
  2. در نظر داشته باشید که این تخمین ممکن است بسته به نوع صندل انتخابی و همچنین نوع پنجه پای شما کمی خطا داشته باشد؛ لذا بهتر است برای انتخاب دقیق‌تر سایز، به صندل تابستانی که در حال حاضر استفاده می‌کنید هم توجه داشته باشید.

استایل با صندل تخت

اگر به دنبال ظاهری کژوال و راحت برای تابستان خود هستید صندل تخت بسیار انتخاب مناسبی است. رنگ آن هم باید متناسب با استایل خود انتخاب کنید؛ مثلا اگر فردی هستید که شاد می‌پوشید رنگ‌ آن را شاد انتخاب کنید اما اگر فردی مینیمال پسند هستید رنگ‌های نود و خنثی بپوشید.

 

برای این مدل صندل مام فیت و مام استایل بسیار زیبا است و جین راسته هم می‌تواند داشته باشد. اگر کمی زاپ داشته باشد چه بهتر. همچنین شومیزهای خنک چه ساده‌ و چه طرح دار برای تابستان با صندل ترکیب خوبی به وجود می‌آورد.در مواردی هم می‌توانید صندل‌ لا انگشتی بپوشید اما در خیابان آنجنان دیگر مد نیست. مانتو جلو باز هم جدای شومیز زیبا می‌شود.

 

صندل لژدار

صندل لژدار که محبوب جنبفر آنیستون است هیچ وقت از مد نمی‌افتد. این صندل با شلوار و دامن زیبا  می‌شود و بسیار هم راحت هستند. اگر قد کوتاهی دارید از این مدل بپوشید. نگران پاشنه آنها نباشید به دلیل پهن بودنش بسیار راحت است اما سراغ رنگ‌‌های خنثی و نود بروید که به راحتی ست شود.

 

استایل با صندل پاشنه بلند

تفاوت صندل‌های لژدار با پاشنه بلند این است که پاشنه بلند، پاشنه باریکی دارد اما خوبی صندل های پاشنه بلند این است که با همه لباس‌ها ست می‌شو،د یعنی شلوار مام استایل تا اسکینی و انواع شومیز ها از خیابان تا مهمانی‌ها شما را ساپورت می‌کند و همچنین با بلوز و دامن هم بسیار زیبا می‌شود.

 

صندل گلادیاتوری

این مدل صندل بند زیادی دارد و دور ساق پا بسته می‌شود با جین های زاپدار و لگ بسیار استایل خوبی به وجود می‌آورد. تیپ تابستانی با صندل آن هم از نوع گلادیاتور با شلوار لینن پارچه‌ای کمی کوتاه و یا شلوارهای دمپا ایده زیبایی هستند. ست کردن شومیز خنک با صندل دخترانه در بهار و تابستان استایل مناسب تابستانی برای شما می سازد.

استایل با صندل

اما صندل خود را به راحتی با شلوار جین می‌توانید ست کنید چرا که هر دوی این ها حس راحتی را به همراه دارد و با شلوار پارچه ای دخترانه شکل جذابی پیدا می‌کند. در مواردی میزان پارچه افزایش پیدا می‌کند و گشاد می‌شود که بسیار هم ترند هستند اما این نوع شلوار مناسب صندل‌های تخت است.جدای شلوار مام استایل با شلوار دمپا بسیار سطح ست جذابی خواهید داشت.

 

اگر کوتاه هستید با شلوار مام خود صندل پاشنه بلند بپوشید و با شلوارهای راحت و گشاد صندل تخت بپوشید. برای صندل های لژدار هم شلوارهای راسته بهتر است.

کفش عروسکی

کفش دیگری که قصد بررسی آن را داریم کفش عروسکی است و از آنجایی که پاشنه ندارند به کفش تخت هم معروف است و کاملا به زمین چسبیده‌اند. امروزه تنوع بسیار بالایی پیدا کرد و زیاد دیده می شود از پاپیون، روبان و پارچه‌های مختلف هم برای تزیین استفاده می‌کنند.

  چگونه با کتانی و اسنیکرز استایلی جذاب داشته باشیم؟

 

این کفش‌های عروسکی بی شباهت به کفش‌های باله هم نیستند. بعضی افراد عادت به پوشیدن کفش دارند و نمی‌توانند کتونی بپوشند و بیشتر سراغ این مدل کفش‌های تخت می‌رود اما پوشیدن این کفش ها نیاز به رعایت یکسری نکات را دارد تا استایلتان زیباتر شود.کفش های تخت عموما زیر مچ پا مثل کالج، کفش عروسکی و کتانی هستند. که خطای دید ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند پا کشیده‌تر به نظر ‌آید.

چی بپوشم

استایل با کفش عروسکی

کفش تخت عروسکی را می‌توان با شلوار تنگ پوشید که ظرافت را در تمام نقاط استایل حفظ کرد. اگر قدتان کوتاه است نباید این کفش را با شلوار گشاد بپوشید.

از دیگر مواردی که با این کفش زیبا می‌شود دامن است که در موقعیت‌های مختلف حتی در مهمانی های داخل خانه می‌توانید این استایل را انتخاب کنید و اگر میخواهید می‌توانید یک شلوار بلند و گشاد که روی کفش بیاید بپوشید. خوبی این کفش عدم محدودیت به لباس‌های مختلف، پالتو، مانتو، پیراهن بلند و کوتاه است.

 

از مهمترین موارد انتخاب رنگ آن است که بهتر است تضاد رنگی داشته باشد تا بیشتر به چشم آید اما این تضاد رنگی به اجبار نیست. همچنین اگر بخواهید پاهایتان کشیده به نظر آید می‌توانید نوک تیز بپوشید.پیشنهاد ما این است که کفش عروسکی خود را با کت چرم و پیراهن‌های کوتاه، انواع پیراهن‌های مجلسی ست کنید. چون مجبور نیستید با پیراهن‌های خود همیشه پاشنه بلند بپوشید.

 

در این مقاله دو کفش که در این بهار و تابستان پیش رو مورد استفاده خواهد بود یعنی صندل و کفش عروسکی را بررسی کردیم  و برای استایل با صندل و کفش عروسکی مواردی را پیشنهاد دادیم تا با آرامش خاطر بیشتری دست به انتخاب بزنید تا خرید برای  شما راحت‌تر شود.امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. شما کدام کفش را ترجیح می‌دهید؟ صندل یا عروسکی؟ با آنها چه استایلی می‌زنید؟  لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نویسنده: سپیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *