استایل شناسی

چگونه با یک ست مشکی طوسی شیک و خوش استایل به نظر برسیم ؟

ست مشکی طوسی

مشخصات کلی محصول

جنس : نخ

فرم: آزاد

قد: بلند

مورد استفاده : روزمره

زیبایی در سادگیست

یکی از ویژگی های خرید خوب این است که کاربردی باشد و تعداد دفعات زیادی قابل استفاده باشد .کار پیشنهادی ما یک ویژگی دیگر هم دارد.

می پرسید چه طور؟ به سادگی. تصور کنید اکسسوری و سایر آیتم های ست شما دو دسته باشد .

دسته ی اول شلوار جین، کفش کالج ، کیف رو دوشی کوچک و شال و دسته ی دوم شامل یک ست مشکی طوسی با روسری، شلوار کرپ، کیف دستی و کفش پاشنه دار باشد.

هر دوی این استایل ها با این مانتو بسیار زیبا خواهد بود . به شرطی که آیتم ها درست انتخاب شوند و تناسب رعایت شود. علت اصلی این ویژگی سادگی کار است. سادگی سبب کاربردی تر شدن و ماندگارتر شدن لباس می شود و مدت زمان استفاده از محصول را افزایش می دهد.

جنس نخ پارچه استفاده در فصول گرم را لذت بخش می کند و استفاده از نوارهای طوسی در لبه های کار سبب ایجاد تنوع و زیبایی بیشتر می شود. این مانتو مناسب افراد جاه طلب و در عین حال حساس و هیجانی است که سعی می کنند آن را از دیگران مخفی کنند. یک ست مشکی طوسی کاربردی ترین آیتم کمد هر فرد در هر سنی خواهد بود.

  کت مشکی از باید های کمد هر خانم خوش استایل و مستقل است !

مناسب چه اندامی است؟!

سیلوئت این مانتو به نوعی است که برای اکثر اندام ها مناسب است. علت دیگر این مناسب بودن این است که رنگ کار مشکی است و قد آن سبب کشیده تر نشان دادن اندام می شود. اگر بالاتنه ی شما نسبت به کل  اندامتان بزرگتر است، فرم آبشاری یقه  و پهنای آن این حالت را تشدید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *