استایل شناسی, خرید مانتو

مانتو قرمز نیمه رسمی را چگونه ست کنیم ؟

مانتو قرمز

مشخصات کلی محصول

جنس : نخ

فرم: معمولی

قد: بلند

پارچه ساده

مورد استفاده : روزمره 

استایل مینیمال با مانتوی قرمز

استایل مینیمال یا کمینه گرایی همانطور که از نامش پیدا است به کمترین برش ها و طرح ها بسنده می کند. عموما برش ها در این استایل، جدید، خلاقانه و تازه هستند. برای مثال برش پشت مانتو یکی از این نمونه ها است. همچنین مانتو از یک نوع پارچه تهیه شده و تک رنگ است. برش پشت این مدل مانتو قرمز نخی تابستانی یکی از ویژگی های مینیمال بودن آن است.

یقه ی این مانتو قرمز ب ب است و از مدل یقه های پهن به حساب می آید. پس اگر سرشانه هایتان به نسبت سایر اعضا عریض و بزرگ است یقه های این چنینی این حالت را تشدید می کند. ولی این مشکل در بانوان ایرانی به ندرت پیدا می شود و این کار برای اکثر اندام ها مناسب است.

 

پالت رنگی مانتو قرمز ساده

قوی ترین رنگ در گروه رنگ های گرم است. رنگی با طول موج بالا است . رنگ قرمز نشانه انرژی و هیجان است ولی باید توجه داشت که از آن دسته رنگ هایی نیست که بتوان همیشه یا به طور مرتب پوشید. رنگ قرمز در کنار زرد و آبی یکی از سه رنگ اصلی است. این ست مناسب افراد جدی، با نشاط و در عین حال لذت طلب و پیروزمند است .کسانی که ست قرمز میپوشند آرام و بی تفاوت بنظر نمیرسند.

  با مانتو صورتی چگونه یک ست شاد و پر انرژیی زیبا بسازیم ؟

طیف وسیعی از رنگ‌ها مانند مشکی، طوسی، سفید، سبز، آبی، زرد، بنفش، شتری و… با مانتوی قرمز ست می‌شوند.

قرمز بهترین گزینه برای تکنیک جذاب کالر بلاکینگ

حتما عکس های سلبریتی ها را دیده اید که برای مثال یک پاتوی قرمز را با شال بنفش و شومیز و شلوار زرد ست می کنند و استایلی بسیار جذاب خلق می کنند. حتما از خودتان پرسیده اید چطور این همه رنگ جیغ در کنار هم این گونه زیبا شده و دل زدگی ایجاد نمی کند؟ این یک تکنیک است .

برای استفاده از تکنیک کالربلاکینگ کافی است دو رنگ جیغ و پر انرژی را انتخاب کنید در این تکنیک ، هدف ایجاد جاذبه بصری با کنار هم قراردادن بلوک‌هایی از رنگ‌های جیغ و پر رنگ است. رنگ قرمز یکی از مناسب‌ترین زمینه‌ها را برای ایجاد کالربلاکینگ ایجاد می‌کند. بنابراین اگر به دنبال خلق استایلی تابستانه و زیبا با استفاده از مانتوی قرمزتان هستید، به سراغ روسری و شال‌های آبی، سبز، زرد، بنفش و صورتی بروید و سایر آیتم‌های استایل‌تان را از دیگر رنگ‌های جیغ انتخاب کنید.

 

پرسش و پاسخ

خصوصیات رنگ قرمز چیست ؟ در گروه رنگ های گرم است. رنگی با طول موج بالا است . رنگ قرمز نشانه انرژی و هیجان است.

  مانتو کتی کوتاه زنانه را چگونه بپوشیم ؟

ست های قرمز برای چه افرادی مناسب است ؟ ست مناسب افراد جدی، با نشاط و در عین حال لذت طلب، پر شور و پیروزمند است.

تکنیک کالر بلاکینگ چگونه است؟ در این تکنیک ، هدف ایجاد جاذبه بصری با کنار هم قراردادن بلوک‌هایی از رنگ‌های جیغ و پر رنگ است و کافی است دو رنگ جیغ و پر انرژی را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *