استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

چگونه یک ست قرمز جذاب داشته باشیم

قرمز نماد چیست ؟

قرمز یکی از رنگ های اصلی  و سرشار از انرژی و شوق زندگی است این  رنگ  را در گوشه و کنار های هر فرهنگی میتوان یافت  زیرا قدرت و نفوذ آن را با هیجانی بی پایان ترکیب می کند تا نیرویی شکست ناپذیر شکل بگیرد. در فرهنگ ایرانی شب یلدا  با رنگ قرمز آمیخته شده است زیرا علاوه بر میوه های سرخ ، نمادی از طلوع دوباره خورشید و پایان سردی زمستان است  حتی اگر شما در آن شب خاص ، در خانه هم بمانید باز هم نمی توانید از پوشیدن یک ست قرمز جذاب چشم پوشی کنید.

در آغاز زمستان و شروع سال میلادی نیز  رنگ قرمز در جشن کریسمس و لباس های خانوادگی وارد می شود و بابانوئل لباسی به همین رنگ به تن دارد . علاوه بر آن در سنت های فرهنگی سایر کشور ها مثل چین ، این رنگ نمادی از خوشبختی  می دانند و پیراهن عروس را با رنگ قرمز طراحی می کنند.  همه ی آن ها نمونه ی کوچکی از احساس شادی و پر انگیزه ای است که می توان از این رنگ گرفت.

  استایل کژوال و مینیمال مناسب تمام روز

ست قرمز در خانه

یکی از جذاب ترین ست هایی که می توانید در خانه بپوشید ترکیب سبز و قرمز است . این دو رنگ در طبیعت خیلی دیده می شوند مثل گل سرخ در بین برگ ها ، هندوانه ای برش خورده ، اناری روی درخت نشانه ای از طراوت و نشاط طبیعت  است. شما با کمک این دو رنگ می توانید یک ست خانوادگی جذاب داشته باشید  و عکس های یادگاری با مزه ای بگیرید . تی شرت های آستین بلند و شلوار هایی با پترن راه راه  یک انتخاب هیجان انگیز و جالب برای یک ست راحتی در منزل است.

یکی دیگر از ست های زیبا برای خانه استفاده از لباس هایی با تصاویر فانتزی است . این لباس ها علاوه برا احساس راحتی ، زیبایی منحصر بفردی دارند که باعث می شود شما از دیدن آن ها لذت ببرید و لبخند بروی لب هایتان بنشیند.

ست قرمز در دورهمی های دوستانه

یکی از شیوه های خلاقانه برای استفاده از رنگ قرمز در استایل تان استفاده از چاپ و گلدوزی های دستی بر روی  پیراهن ، دامن ، شلوار  و حتی کلاه های کپ است . این کار  یک لباس ساده و تکراری را  تبدیل به لباسی می کند که همیشه دوستش خواهید داشت و از پوشیدن آن خسته نمی شوید. شما می توانید آن ها را در مهمانی های غیررسمی و دوستانه بپوشید و ذوق  و خوش سلیقگی خود را به دیگران نشان دهید.

  استایل اسمارت کژوال مردانه ، استایلی که هر مردی باید از آن استفاده کند!

حتما بخوانید : چند روش برای پوشیدن دامن قرمز

قرمز با پترن خالخالی  مشکی و سفید یکی از فوق العاده ترین ست هایی است که می توانید هر زمان آن را بپوشید و هیچ تفاوتی نمی کند که درخانه مهمان شده اید یا در فضایی بیرون از خانه  . ترکیب این دو  به شما ظاهری مدرن و شیک می دهد و جذابیت شما را دو چندان می کند.

هرچه از جذابیت پارچه های چهارخانه ی قرمز بگویم کم است شما با آن می توانید یک شلوار ، دامن ، شومیز یا  حتی پالتو یی زیبا داشته باشید و چشم ها را به خود خیره کنید.

ست قرمز مناسب بیرون

افرادی که  رنگ قرمز را دوست دارند می خواهند در هر شرایطی از این رنگ فوق العاده در استایل شان استفاده کنند ، اما دقت کنید که قرمز تند اگر زیاد استفاده شود ممکن است جلوه ای مناسب پیدا نکند پس سعی کنید بیشتر از زرشکی یا سایه های مات آن استفاده کنید.

حتما بخوانید : چند سبک‌ استایل محبوب در صنعت مد و لباس

شلوار جین انتخابی عالی برای رفت و آمد های روزانه است که براحتی با هر لباسی ست می شود و شما در کنار آن می توانید از تی شرت های سفید ، انواع کتونی یا کفش پاشنه بلند ، کیف های ظریف و انواع اکسسوری ها را بپوشید و سبک و شیوه پوشش خود را خاص کنید .

  متناسب با رنگ پوستت لباس بپوش!

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید . لطفا نظر و پیشنهاد های خودتون را برامون بنویسید.

تهیه و تنظیم : عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *