استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

کامل ترین ترفند های ست کردن مانتو سرخابی

ست کردن مانتو سرخابی | سرخابی جزو رنگ‌های چشم نوازی است که پوشیدنش شما را فردی شاداب و پرانرژی نشان می‌دهد.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۱ دقیقه

فهرست مطالب

در این مقاله ست کردن مانتو سرخابی در کنار شلوار، کیف، کفش، روسری و شال مناسب خواهیم گفت. همچنین شما می‌توانید با کلیک روی هر عکس وارد کدام از مزون‌ها شوید.

ست کردن مانتو سرخابی با چه شلواری مناسب است؟

همانطور که می‌دانید شلوارهای متنوعی در بازار وجود دارد که این تنوع باعث ایجاد سردرگمی در انتخاب شده است. هر نوع شلوار را نمی‌توان با هر مانتو و یا اندامی ست کرد. چراکه شلوارها خاصیت‌های متنوعی از نظر چاقی، لاغری و بلندی و کوتاهی اندام دارند. در ادامه به هر ست مانتو سرخابی با شلوار خواهیم پرداخت.

ست مانتو سرخابی عروسکی

 مانتوهای پراز چین، پیلی، پاپیون، مانتوهای دو طبقه چین دار را به عنوان مانتوهای عروسکی می‌شناسند. این مانتوها اغلب در اندازه کوتاه و بالای زانو وجود دارد؛ مانتوهای عروسکی عموماً به دلیل حضور چین و حجم باعث توپرتر دیده شدن اندام می‌شود و بیشتر برای افراد لاغر اندام و یا اندام متناسب مناسب است. مانتو سرخابی عروسکی را می‌توان با شلوارهای مام استایل، مام فیت، اسکینی و لگ پوشید.

ست مانتو سرخابی عروسکی به همراه مام استایل به مراتب پایین تنه اندام را توپرتر از شلوار مام فیت نشان می‌دهد. استفاده از شلوار اسکینی و لگ باعث نمایان شدن برجستگی پا و همه حالات اندام می‌شود.

ترفند ست کردن مانتو سرخابی آزاد

مانتو با الگوی آزاد و کیمونو برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب است. این مدل مانتو را می‌توان با توجه به قد مانتو با شلوراهای متنوعی ست کرد. به عکس‌های زیر توجه کنید.

ست کردن کت و مانتو کتی سرخابی

کت‌ها توانایی استایل شدن با انواع شلوار و کفش را دارند. به طوری که با یک کت می‌توان هم استایل کژوال داشت و هم رسمی. کت و مانتوکتی سرخابی را می‌توان با شلوار وایدلگ، مام استایل، مام فیت، پارچه ای، راسته، چاک دار و حتی زاپ دار پوشید.

شلوار جین تیره

ست کردن مانتو سرخابی با شلوار جین آبی یک ترکیب فوق العاده را به همراه دارد. شلوارجین هرچه تیره تر باشد، جلوه مانتو رنگ سرخابی بیشتر می‌شود.

مانتو سرخابی و سرمه ای

سرمه ای از دسته رنگ‌های قدرتمندی است که از ترکیب آبی و مشکی ایجاد شده است. این رنگ به عنوان رنگ خنثی شناخته می‌شود. ست کردن مانتو سرخابی در کنار شال و یا اکسسوری سرمه ای ترکیبی جذاب را به همراه دارد.

سرخابی و آبی

آبی روشن نماد سلامتی، شفا، آرامش، نرمی و ملایمت است. برای ملایم کردن رنگ سرخابی قرار گیری رنگ آبی روشن می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. آبی تیره نماد دانش، قدرت، یکپارچگی و جدیت است؛ افرادی که از رنگ آبی تیره استفاده می کنند، افرادی قابل اعتماد و دارای اعتماد به نفس بالا هستند.

 آبی کاربنی با بیشترین خلوص رنگ مایه آبی بسیار درخشان و دلرباست. اگر فرد جسور و با روحیه دراماتیک هستید، از این رنگ برای ست کردن مانتو سرخابی استفاده کنید.

سرخابی و تناژ کرم

کرمی نه به سردی سفید است و نه به گرمای زرد. رنگی که روشنی سفید را از سفید گرفته و میتواند مثل زرد گرما ببخشد. انواع تناژهای رنگ کرم مثل بژ، نسکافه ای، عسلی را می‌توان کنار سرخابی ست کرد.

چی بپوشم
چی بپوشم

ست کردن با رنگ سبز

از لحاظ معنای رنگ، رنگ سبز رنگ رشد، بهار، تجدید و تولد دوباره است. از دیدگاه روانشناسی رنگ سبز متعادل کننده‌ی قلب و احساسات است؛ این رنگ میان عقل و دل تعادل ایجاد می‌کند. ست کردن مانتو سرخابی با رنگ‌هایی مثل سبزروشن، سبز تیره، کله غازی از ترکیبات چشم نواز و زیبا را به همراه دارد.

ست کردن مانتو سرخابی با مشکی

مشکی از جمله رنگ‌های خنثی است که در کنار هر رنگی می‌تواند قرار بگیرد. حضور مشکی در کنار سرخابی، شدت درخشندگی مشکی را می‌گیرد و باعث تعادل می‌شود. برای کسانی که دوست ندارند استایل شان بیش از اندازه دیده شود، ست کردن مانتو سرخابی و مشکی را پیشنهاد می‌کنیم.

رنگ سرخابی و طوسی

طوسی انواع تناژ گرم و سرد دارد و هرکدام از این تناژها طیف های مختلفی از تیره و روشن را دارند. برای ترکیب رنگ سرخابی و طوسی پیشنهاد می‌کنیم از تناژ گرم طوسی استفاده کنید و استایل‌تان را زیباتر کنید.

سرخابی و سفید

سفید جزو رنگ‌های خنثی است که اگر در کنار هر رنگی قرار بگیرد باعث چند برابر بیشتر دیده شدن آن رنگ می‌شود. اگر دراستایل زدن فرد جسوری هستید و از کثیف شدن رنگ سفید نمی‌ترسید، حتماً این ست را امتحان کنید.

سرخابی و نارنجی

رنگ نارنجی نماد شور و شوق، شیفتگی، شادی، خلاقیت، عزت، جذابیت، قدرت، موفقیت، تشویق و تحریک است. افرادی که به رنگ نارنجی علاقه دارند، بسیار زود جوش و اجتماعی هستند و دوستان زیادی دارند. این افراد بسیار پرانرژی، خوش بین و مثبت اندیش هستند.افرادی که رنگ نارنجی را دوست دارند بسیار تنوع طلب هستند و به ندرت در روابط عشقی به کسی وفادار می مانند. بسیار خودخواه هستند و احساسات دیگران برای آن ها اهمیتی ندارد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر فرد برون گرا و پر انرژی هستید، برای ست کردن مانتو سرخابی حتماً از رنگ نارنجی استفاده کنید.

سرخابی و زرد

زرد می‌‌تواند به سرعت توجه را به خود جلب کند. اما اگر بیش از حد از آن استفاده شود به همان اندازه هم می‌تواند اذیت کننده باشد. زرد هم می‌تواند گرم و روشن به نظر بیاید و هم منجر به خستگی بصری شود. بر اساس روانشناسی رنگ‌ها، برخی از رنگ‌ها قدرت برانگیخته کردن برخی احساسات را دارند و می‌توانند بر روی رفتار و نوع بودن افراد تاثیر بگذارند.

برای خیلی از افرد رنگ زرد یک رنگ نشاط آور و فرح بخش است. در کنار این، این رنگ می‌تواند توجه و نگاه همه را به خود جلب کند.از زرد در کنار سرخابی برای داشتن استایلی گرم و پر انرژی استفاده کنید.

  مانتو جین را چطور ست کنیم؟

نویسنده : مائده

مانتو سرخابی را با چه رنگ‌ شالی ست کنیم؟

رنگ‌های زیادی در کنار سرخابی می‌توانند قرار بگیرند، رنگ‌هایی مثل نارنجی، کرم، آبی کاربنی و… کنار مانتو سرخابی بی نظیرند.

چگونه مانتو سرخابی را ست کنیم تا چشم مخاطب از دیدن استایل ما اذیت نشود؟

سرخابی را با رنگ‌های خنثی مثل سرمه ای، کرم، مشکی ست کنید تا تنها یک رنگ سرخابی در استایل شما به چشم بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *