چی بپوشم؟, مد و استایل

معرفی جذاب ترین و جدیدترین استایل دانشجویی بهاره ۱۴۰۳

خرید مانتو دانشجویی | بعد از مدت‌های طولانی دانشگاه باز شد و از آخرین زمان حضور شدن دانشگاه‌، ترندها و آیتم‌های مد و فشن در همین دنیا و ایران تغییر کرده است.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۹ دقیقه

 

تنها چیزی که در پوشش دانشجویان ایران تغییر نکرده مقنعه است.

در گذشته دانشجویان محدود به استفاده از لباس‌های تیره بودند ولی در حال حاضر مانتوهای رنگی هم جای خود را در بین دانشجویان پیدا کرده‌اند و دست دانشجویان برای ارسال کردن باز شده است. در مقاله قصد داریم چند استایل بهاره دانشجویی را به شما پیشنهاد دهیم. پس با ما همراه باشید.

چند پیشنهاد ساده برای خرید مانتو دانشجویی

کت جین و مانتو نچرال: اولین پیشنهاد ما به شما ترکیب کت جین و شلوار جین است. زیر آن می‌توانید شومیز و تونیک بپوشید و رنگ تونیک و شومیز خود را سفید و مشکی انتخاب کنید تا کاملا استایل زیبایی داشته باشید. به خصوص که با مقنعه بسیار مناسب می‌شود.

مانتو مونوکروم: دومین استایل مناسب دانشجو در بهار استایل مونوکروم است. می‌توانید مقنعه خود را متضاد انتخاب کنید و از مانتو و کفش و شلوار یک رنگ بپوشید. رنگ مشکی مقنعه خود را با کفش و کتانی خود ست کنید و از دست حراست در امان باشید. به این استایل ساندویچی می‌گویند یعنی بالا تنه با پایین تنه شما یک رنگ و رنگ وسط متفاوت دارد.

یکی از هارمونی‌هایی که بسیار مد شده است رنگ های نود است. مثلا شلوارهای کشی یا لینن روشن و کرم با یک شومیز و مانتو کوتاه نود و گرم و خاکی با یک تاپ و تیشرت سفید استایل شما را زیبا می‌کند.

ست کردن این رنگ ها بسیار کار ساده‌ای است. از طرفی مشکلی از سمت دانشگاه دانشگاه نخواهد داشت و با رنگ مشکی مقنعه و کتانی و کیف ترکیب خوبی به وجود می‌آورد.

پیشنهاد خرید مانتو دانشجویی : وست

وست: دیگر از استایل بهاره دانشجویی استفاده شلوار بگ است. شلوار بگ با وست‌هایی که این روزها بسیار محبوب شده اند زیبا می‌شود .گاهی وست‌ها کوتاه هستند و بلند بسته که روی شومیز پوشیده می‌شوند. گاهی هم جلو باز هستند که باز هم با وست زیبا می‌شوند.

 

 

چی بپوشم
چی بپوشم

در هر صورت شلوار بگ از شلوارهای مناسب برای دانشگاه هستند که دیگر نگران مشکلات حجاب در دانشگاه نباشید.اینکه شلوارتان مشکی باشد یا آبی فرقی ندارد و کاملا به خودتان بستگی دارد. بخصوص با شومیز سفید که این روزها بسیار محبوب شده است زیبا می‌شوید و استایل شما را بهتر می‌کند.

مانتو جلو بسته: یکی دیکر از ترکیب‌های خوب با شلوار بگی استفاده از مانتو جلو بسته کوتاه است. مانتو جلو بسته درست‌ترین انتخاب برای دانشگاه می‌باشد. مجبور نیستید مانتو خود را مشکی انتخاب کنید و می‌توانید سراغ رنگ‌های دیگر مثل آبی روشن بروید و می‌توانید در کنار مقنعه مشکی خود استایل را خنثی کنید.اگر اهل استفاده از کول پشتی و کتانی هستید این استایل بسیار شیک و ترکیب درستی در کنار هم است.

  جذاب ترین استایل ها با مانتو جلو بسته

خرید مانتو دانشجویی : مانتو بلند

مانتو بلند: انتخاب بعدی شما برای خرید مانتو دانشجویی می‌تواند استفاده از مانتو بلند به همراه کتانی و کوله باشد. اگر ترجیح شما استفاده از مانتو بلند است انتخاب‌های مختلفی دارید و می‌توانید با آن شلوار گنی، لگ و مام استایل بپوشید که هم مچ پا مشخص باشد و هم با آن استایل بهاره دانشجویی زده باشید.

مانتو طرح دار: پیشنهاد بعدی ما برای خرید مانتو دانشجویی به شما مانتو های چهارخانه و راه راه است که با شلوارهای اسکینی و مام و راسته بسیار ترکیب خوبی می‌شود و در کل این استایل آنقدر سخت نیست و رنگ مشکی می‌تواند کار شما را ساده کند.

اگر علاقه به شلوارهای گتر دار دارید می‌توانید یک شومیز آزاد و گشاد با آن انتخاب کنید. به خصوص با کفش و اسنیکرز و کانورس آل استار ست زیبایی می‌شود.

شومیزهای آزاد و گشاد هم این روزها مورد استفاده قرار گرفته و از آیتم‌های مهم استایل هستند و می‌تواند ست جذابی با شلوار تر دار باشد.

برای کفش‌های مناسب دانشگاه چند مورد برای پیشنهاد وجود دارد:

کتانی: یکی از بهترین پیشنهادها برای دانشگاه کتانی است و دختر دانشجو باید فعال باشد و برای ورزش و پیاده‌روی و استفاده از وسایل نقلیه عمومی همیشه حاضر باشد.

لازمه این فعالیت‌ها  کفش ورزشی مناسب است که از پا محافظت کند. این کفش را می تواند در هر رنگ تهیه کنید اما بهترین رنگ مشکی است که با همه استایل‌ها راحت ست شود.

کالج و کفش عروسکی: گاهی می‌خواهید تیپ‌های دخترانه بزنید و راحت‌تر باشید و یا بعد از دانشگاه با دوستان خود بیرون بروید. کالج و کفش‌های عروسکی مناسب شما هستند به خصوص که هوا رو به گرم شدن است پس بهتر است یک جفت کفش از چند رنگ مختلف تهیه کنید.

در این مقاله سعی کنید در مورد جذاب‌ترین و ترندی‌ترین استایل‌های بهار و تابستان صحبت کنیم که شما راحت‌تر بتوانید برای ماه‌های باقی مانده داشنگاه استایل بهاره دانشجویی خود را انتخاب کنید. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. نظر خود را با ما در میان بگذارید و بگویید که چه مدل استایل بهاره دانشجویی برای دانشگاه خود می‌زنید؟

نویسنده:سپیده

بهترین کفش برای دانشگاه کدام است؟

کتانی، کالج و کفش عروسکی.

مناسب‌ترین شلوار دانشگاه چه جنسی است؟

شلوار جین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *