استایل آقایان, کیف و کفش مردانه

# انواع بوت مردانه و راهنمای ست کردن آن‌ها با لباس‌های مختلف

راهکارهایی برای ست کفش‌های بوت آقایان با زیورآلات مختلف پوشاک

استفاده از کفش‌های بوت در میان آقایان طرفداران زیادی دارد و به عنصری اصلی در تکمیل نمای شیک و مجلسی تبدیل شده‌اند. هنگام بررسی لیستی از کفش‌های کلیدی باید بدانیم کدام نوع بوت برای چه مناسبت‌هایی مناسب است و چگونه با آن‌ها را با لباس‌های مختلف ست کنیم.

تفاوت بوت و نیم بوت در چیست؟

نیم بوت ها کفش‌هایی هستند که معمولاً تا مچ پا امتداد دارند، در حالی که بوت‌ها بالاتر رفته و می‌توانند تا زیر زانو را نیز در بر بگیرند. گرچه بسیاری از بوت‌های مردانه به شکل نیم بوت هستند، اما در این مقاله با اصطلاح “بوت” به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. نیم‌بوت‌ها راحت‌تر با انواع گوناگونی از پوشاک هماهنگ می‌شوند، از استایل روزمره گرفته تا نیمه مجلسی و گاهی هم کاملاً رسمی.

مدل بوت کار مردانه

نخستین انتخاب؛ بوت کار

این بوت سرسخت و جذاب، برای بیشتر اوقات سال مخصوصاً در روزهای سرد، یکی از گزینه‌های برتر است. بوت کار، فراتر از یک کفش صنعتی، به عنصری مدرن و اساسی در دنیای مد تبدیل شده است.

بوت کار را چگونه با پوشش‌های ما ست کنیم و کجا بپوشیم؟

این بوت برای لباس‌های استریت استایل ایده‌آل بوده و قدرت و جذابیت مردانه‌ای را به استایل شما می‌افزاید. گرچه رنگ قهوه‌ای این بوت محبوب‌ترین است، اما رنگ مشکی نیز برای خوش‌پوشان به همان اندازه مناسب می‌باشد. بوت کار با شلوارهای جین و کتانی بسیار خوب جفت می‌شود، اما به خاطر دارید که برای مناسبت‌های رسمی مناسب نیست.

  از شروع شلوار زاپ دار در مد تا نحوه ست کردن آن

مشاهده و خرید بوت و نیم بوت مردانه

مدل بوت چلسی مردانه

بوت چلسی؛ انتخاب همه‌کاره

بوت چلسی با قابلیت انطباق بالا و راحتی در پوشیدن مشهور است. این بوت با زیبایی‌اش برای استایل‌های مختلف و مناسبت‌های گوناگون عالی است.

بوت چلسی را کجا بپوشیم و چگونه ست کنیم؟

بوت چلسی با انواع شلوارها، اعم از کتان، پارچه‌ای و جین، به خوبی هماهنگ می‌شود. حتی می‌توان آن را با کت و شلوار نیز بپوشید. زیپ یا گشادی کشی آن راحتی بی‌نظیری به هنگام استفاده می‌دهد.

عگس مدل بوت کویر مردانه

بوت کویر؛ استایل کژوال با الهام از صحرا

بوت کویر، که اغلب از نبوک یا چرم نرم ساخته می‌شود، با ظاهر نیمه رسمی‌اش برای فصل‌های گرم‌تر سال بسیار مناسب است.

طریقه استفاده از بوت کویر چگونه است؟

بوت‌های کویر را بیشتر با شلوار جین و جلیقه‌های چرمی می‌بینیم؛ از این رو برای فصل‌های بهار و پاییز انتخابی عالی هستند. با یک کت مشکی نیز می‌توانید به آن‌ها ظاهری نیمه مجلسی بدهید.

انواع بوت مردانه بوت یا نیم بوت ؟

بوت Cap Toe؛ شروعی برای تازه‌کاران

بوت Cap Toe با طراحی ساده و تکه‌های کلاسیکی که با شلوارهای رسمی و غیررسمی به یکسان ست می‌شود، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که تازه با دنیای بوت‌ها آشنا شده‌اند.

بوت هشت ترک مردانه

بوت ۸ ترک؛ رسمی و جذاب

بوت ۸ ترک با ویژگی‌های ظاهری متمایز، امکان استایل‌دهی به رسمی‌ترین پوشش‌ها را فراهم می‌آورد و در چندین رنگ و مدل متفاوت ارائه می‌شود.

  روز هفدهم کمپین - تکنیک های پوششی مناسب آقایان با باسن بزرگ و کوچک

بوت فنی و تخصصی مردانه

بوت‌های فنی؛ گزینه‌هایی برای ماجراجویان

این دسته شامل بوت‌هایی است که برای فعالیت‌های ورزشی و ماجراجویانه طراحی شده‌اند، مانند کوهنوردی، دوچرخه‌سواری و اسکی. این بوت‌ها ویژگی‌هایی مختص به فعالیت انجام شده دارند.

برای اطلاعات بیشتر: راهنمای خرید بوت مردانه

همچنین برای خرید کفش رسمی مردانه میتوانید به از وبلاگ شیک و پیک استفاده کنید تا شما را برای خرید محصولات مورد نیازتان راهنمایی کند و با راهنماییهای انجام شده بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

پیشنهادات شیک و پیک برای شما

“`

  استایل کژوال مردانه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *