استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

بهترین و به روزترین پیشنهادها برای خرید مانتو برای افراد چاق

خرید مانتو برای افراد چاق  |امروزه شاخص‌های زیبایی افراد را مجبور به پیروی از چارچوبی خاص می‌کنند.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۵ دقیقه

در عصر حاضر لاغری، قد بلند و اندام ساعت شنی معیار زیبایی محسوب می‌شود. تبلیغات زیادی برای ترغیب مردم برای تغییر خودشان انجام می‌شود. اما نکته‌ی قابل توجه این است که همه‌ی ما با یکدیگر متفاوت هستیم. هر کس با فرم، رنگ پوست و قدی متفاوت به دنیا می‌آید. این تفاوت‌هاست که دنیای ما را زیباتر و دوست داشتنی می‌کند.

شاید تصور کنید فقط خانم‌های لاغر می‌توانند خوش‌ پوش باشند اما این درست نیست؛ آن چه که بیش از هرچیزی اهمیت دارد، اعتماد به نفس شماست. پوشیدن لباس‌هایی متناسب با فرم اندام‌تان می‌تواند احساس فوق العاده‎‎‎‎‎‎‎‌ای در شما ایجاد کند؛ این گونه جذابیت ظاهری شما نیز دو چندان خواهد شد. در این مقاله بهترین انتخاب و راهنما برای خرید مانتو برای افراد چاق و توپر ارائه شده است. پس با ما همراه باشید…

همان طور که می‌دانید، مانتو اصلی‌ترین پوشش‌ در میان خانم‌های ایرانی است. تنوع طرح، رنگ و سبک گاهی ما را برای خرید مانتو گیج می‌کند. مانتو در موقعیت‌های مختلفی از جمله محل کار، محل تحصیل، مهمانی، گشت و گذار و حتی طبیعت گردی کاربرد دارد. بنابراین بهترست قبل از انتخاب نکاتی ساده اما ضروری را رعایت کنید. سیلوئیت اندام، سبک مورد علاقه و سن از جمله‌ مهم‌ترین آن‌هاست.

  معرفی جذاب ترین استایل با کفش لوفر

خرید مانتو برای افراد چاق با توجه با نوع اندام

معمولا افراد را صرفا به دو دسته‌ی چاق و لاغر تقسیم می‌کنند؛ درحالی که این دسته بندی برای خریدی مناسب کافی نیست. اندام‌ بدن به طور کلی به دو دسته‌ی گلابی و سیبی شکل تقسیم می‌شود. اندام‌های گلابی بیشترین حجم را در قسمت پایین بدن یعنی باسن و ران پا دارند. اما اندام‌های سیبی بیشترین حجم را در بالاتنه یعنی سینه و بازوها دارند.

سعی کنید در ابتدا فرم بدن خود را بشناسید تا تناسب زیبایی بین استایل‌ و اندام‌تان ایجاد شود. خرید مانتو برای افراد چاق  باید با توجه به نوع اندام سیبی و گلابی انجام بگیرد. در ادامه به تفصیل توضیح داده می‌شود.

خرید مانتو برای اندام سیبی شکل

اگر اندامی سیبی دارید، بهترست از خطوط عمودی در قسمت بالاتنه‌ی خود بیشتر استفاده کنید. این خطوط باعث خطای دید شده و اندام شما را متناسب نشان می‌دهند. نقوش پارچه عمودی، یقه‌ی هفت و یک ردیف دکمه‌ی ظریف باعث میشود بالاتنه‌ی شما بلندتر دیده شود. برای خرید مانتو برای  اندام سیبی شکل و پلاس سایز، بر روی عکس‌های زیر کلیک کنید.

مانتو برای اندام گلابی شکل

اگر اندامی گلابی شکل دارید، بهترست مانتوی شما بلند باشد تا چاقی پایین تنه را بپوشاند. هم چنین می‌توانید از خطوط افقی مثل یقه‌های پهن، جیب روی سینه و نقوش پارچه در قسمت بالاتنه استفاده کنید تا تناسب مناسبی با پایین‌تنه‌ی شما ایجاد کند. مانتوهای زیر برای اندام گلابی کاملا مناسب هستند.

خرید مانتو برای افراد چاق با توجه به سبک و استایل

 هرکس به سبک و استایل خاصی علاقه دارد، همچنین هر استایل مناسب موقعیت خاصی است. هرگز نمی‌توان گفت افراد تپل حتما باید مانتو بلند با رنگ مشکی یا تیره بپوشند. بسیاری از مدل‌های پلاس سایز  ثابت کرده‌اند که زیبایی در ایجاد هماهنگی بین همه‌آیتم‌هاست نه صرفا رنگ تیره یا بلندی لباس! برای خرید مانتو برای افراد چاق با توجه به سبک و استایل شخصی، ابتدا باید  کمد لباس بررسی شود.

  راهنمای جامع و کامل نحوه ست کردن شلوار اسکینی مخصوص مردانه

گاهی ما مانتوهای زیادی داریم اما فقط چند مدل خاص را می‌پوشیم . ما احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری با آن ‌ها خواهیم داشت. شاید بتوان گفت که علاقه و شخصیت ما با آن مانتوها بیشترین همخوانی را دارد. پس حتما با  بررسی لباس‌هایتان، سبک خودتان را بشناسید. این گونه متوجه خواهید شد که به استایل‌ کلاسیک و رسمی علاقه دارید یا غیر رسمی و کژوال، بیشتر مانتو جلو باز می‌پوشید یا جلو بسته!

خرید مانتو کتی

 مانتوهای کتی بسیار رسمی هستند به ویژ اگر پارچه‌ی آن‌ها تیره باشد. اگر تپل هستید، بهترست از کت‌ها بلند که تا پایین خط باسن بیشتر استفاده کنید. زیرا بالاتنه‌ی شما  کشیده و زیباتر دیده می‌شود.

خرید مانتو کژوال و راحت جلو باز

مانتوهای کژوال بسیار راحت هستند. به همین علت برای رفت و آمدهای روزمره مناسب هستند. اگر جوان هستید، استایل کژوال بیشتر به شما می‌آید. نکته‌ی قابل توجه قد مانتو است که باید بین نیمه ران تا وسط ساق پا باشد.همچنین برای خرید مانتو ارزان می توانید به فروشگاه آنلاین شیک و پیک مراجعه بفرمایید.

استایل مونوکروم

هنگام خرید مانتو برای افراد چاق استایل مونوکروم همیشه جز بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. استایل مونوکروم به این معنی است که فقط از تونالیته‌های یک رنگ در استایل خود استفاده کنید. مزیت جالب این سبک این است که هرگز از مد نمی‌رود، به خصوص اگر از رنگ‌های کلاسیک استفاده کنید! استایل مونوکروم قد شما را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد به همین علت انتخاب مناسبی برای خانم‌های درشت اندام است.

  استایل های زمستانی با رنگ طوسی

 خرید مانتو برای محل کار

در محل کار بهترست رسمی یا نیمه رسمی بپوشید. یک ترفند عالی برای لاغر دیده شدن این است که شلوار و پیراهن خود را مشکی و مانتوی رویی خود را رنگی انتخاب کنید. این گونه نه تنها عیوب اندام شما به راحتی پوشانده می‌شود، استایلی شیک و جذاب نیز به دست خواهید آورد.

مانتو برای مهمانی

برای خرید مانتو برای مهمانی بهترست به نقش و بافت پارچه دقت کنید. پارچه‌های گیپور، تور، پردار، چهارخانه‌ی ریز و کرپ‌های لخت بهترین گزینه هستند. سعی کنید از رنگ‌ها درخشان و روشن نیز در استایل‌تان استفاده کنید. اما دقت کنید که پارچه‌ی ساتن و چرم با بازتاب زیاد مناسب اندام شما نیست.

خرید مانتو برای افراد چاق متناسب با رنگ

از نظر بصری و علم رنگ شناسی، رنگ‌های تیره افراد را لاغرتر نشان می‌دهند؛ به همین علت این رنگ‌ها برای خرید مانتو برای افراد چاق مناسب هستند. برخی افراد در پوشش خود ترجیح می‌دهند همیشه از رنگ‌های تیره استفاده کنند. سبز ارتشی، سورمه‌ای، قهوه‌ای، زرشکی و مشکی معمولا بیشترین محبوبیت را دارد.

اما  گاهی اوقات خانم‌های خوش پوش می‌خواهند استایلی شاد و سرزنده داشته باشند؛ به همین علت رنگ‌های روشن و شاد را بیشتر دوست دارند. ما نیز می‌گوییم هرگز خود را از رنگ‌های شاد دریغ نکنید زیرا انرژی شما دو چندان می‌شود. بهترست در استایل خود از مشکی در قسمت بالاتنه استفاده کنید؛ اما سایر آیتم‌ها را رنگی و روشن انتخاب کنید. این گونه علاوه بر این که تناسب استایل شما بهتر شده، یک ست شاد نیزخواهید داشت.

  تغییر اجتماعی در لباس های فیلم “روزی روزگاری در هالیوود”

مدل دخترانه شاد

اگر جوان هستید، بهترست از رنگ‌های شاد و و مدل‌های ترندی بیشتر استفاده کنید. رنگ‌ها روشن مثل زرد، سفید، صورتی و کرم ظریف و بسیار دخترانه هستند.

خرید مانتو برای افراد چاق و سن بالا

اگر سن نسبتا بالایی دارید سعی کنید از مدل‌های ساده‌تر با برش های عمودی استفاده کنید. مانتو با یقه‌های هفت، آستین لوله‌ای و قد نسبتا بلند بیشتر مناسب شما خواد بود.

نویسنده : عاطفه

چه مدل مانتویی برای افراد درشت و چاق مناسب است؟

بهتراست از رنگ تیره، مانتوهایی کاملا سایز بدن(نه تنگ نه گشاد)، با برش عمودی و یقه‌ی هفت بیشتر استفاده شود.

برای خرید مانتو برای افراد چاق به چه نکاتی باید توجه کرد؟

گر اندام شما سیبی شکل است از خطوط عمودی و رنگ تیره در بالاتنه‌ بیشتر استفاده کنید. اگر اندام شما گلابی شکا است با قد بلند مانتو، چاق قسمت پایین تنه را بپوشانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *