آرایشی

کامل ترین راهنمای تکنیک آرایش برای انواع فرم صورت

انواع فرم صورت

 

میکاپ و آرایش صحیح صورت نیازمند تجربه زیاد در این زمینه است. آرایش درست صورت باید طوری باشد که بتوانید از آن لذت ببرید و نباید احساس کنید که قوانینی مانع از به کار بردن سلیقه های شخصی شماست بلکه باید میکاپی اصولی ولی مطابق سلیقه خودتان داشته باشید. در حال حاضر تکنیک های فوق العاده ای جهت آرایش برای انواع فرم صورت وجود دارد که به شما کمک می کند ظاهر زیباتری داشته باشید.

 

شما باید بدانید که مثلا چگونه از برنزر برای زیباتر کردن صورت خود استفاده کنید یا چطوری باید خط چشم را مناسب فرم چشمهایتان بکشید. این تکنیک ها برای تمامی فرم چهره ها یکی نیست بلکه طریقه استفاده از برنزر، خط چشم یا هر وسیله آرایشی دیگری برای هر نوع فرم چهره باید به شیوه ای صحیح انجام شود.

 

شما اول باید بدانید که چه نوع فرم صورتی دارید تا بتوانید از انواع هایلایترها، برنزرها و کانسیلرها به درستی استفاده کنید. برای مثال اگر صورت کشیده ای دارید، باید بدانید که چگونه از رژ گونه و هایلایتر استفاده کنید که صورت شما گردتر به نظر آید. یا اگر صورت گردی دارید باید بدانید که چگونه با استفاده از برنزر می توانید آن را کشیده تر نشان دهید. تمام این موارد برای متعادل کردن فرم صورت شماست. البته تنها برای آرایش کردن نباید به فرم چهره توجه داشته باشیم؛ بلکه باید مدل مو مناسب فرم صورت خود را هم داشته باشیم تا بهتر به نظر برسیم. ما در این مقاله قصد داریم آرایش بر اساس انواع فرم صورت از جمله بیضی، گرد، مربعی، کشیده و قلبی شکل را از زبان بهترین و معروف ترین میکاپ آرتیست های دنیا برای شما شرح دهیم . با ما همراه باشید.

  راهنمای قدم به قدم رژگونه زدن با توجه به فرم صورت تان

 

فوت و فن آرایش برای انواع فرم صورت

 

آرایش صورت بیضی شکل

صورت بیضی شکل متعادل ترین فرم صورت است. می توان گفت برای آرایش این نوع فرم صورت دستمان باز تر است.

صورت بیضی

نحوه آرایش مناسب صورت بیضی شکل

دو طرف پیشانی و همینطور ناحیه زیر گونه ها که از گوش های شما شروع می شود و تا وسط های گونه خاتمه پیدا می کند را برنزر یا کانتور بزنید.

وسط پیشانی و وسط چانه ، زیر چشم و زیر استخوان ابرو را هایلایت بزنید.

 

آرایش صورت کشیده

صورت های کشیده تقریبا دو برابر عرض صوت، طول دارند. برای آرایش این مدل صورت باید ترفندی به کار ببرید که عرض صورت را افزایش دهد و طول آن را کاهش دهد.

صورت کشیده

دو طرف پیشانی و همینطور ناحیه زیر گونه ها که از گوش های شما شروع می شود و تا وسط های گونه خاتمه پیدا می کند را برنزر یا کانتور بزنید.

 

نحوه آرایش مناسب صورت کشیده

در امتداد خط رویش مو، زیر چانه و ناحیه زیر گونه های شما که از گوش ها شروع می شود و به وسط گونه ها ختم می شود را کانتور کنید. و زیر چشم ها « ناحیه مثلثی شکل» در تصویر بالا را هایلایت کنید.

  "نجات ناخن‌های شکننده: ۵ روغن موثر برای بازگرداندن سلامتی به ناخن‌هایتان"

 

آرایش صورت قلبی شکل

افرادی که این نوع فرم صورت را دارند دارای گونه های برجسته ای هستند که بسیار دوست داشتنی است. با استفاده از برنزر روی قسمت پیشانی، متعادل کردن فرم صورت به راحتی امکان پذیر است.

صورت قلبی

نحوه آرایش مناسب صورت قلبی شکل

اطراف پیشانی یعنی شقیقه های صورت را کانتور کنید و همچنین ناحیه زیر گونه های شما که از گوش های شما شروع می شود و در وسط گونه ها خاتمه می یابد را برنزر یا کانتور کنید. علاوه بر آن ناحیه زیر چانه را برای گرفتن تیزی آن کانتور کنید. ناحیه مثلثی زیر چشم ها، وسط پیشانی و وسط چانه را مطابق شکل بالا هایلایت کنید.

 

 آرایش صورت گرد

فرم صورت گرد، چهره شما را جوان تر نشان می دهد اما برای زیبایی هر چه بیشتر با انجام ترفندهایی می توان به اطراف صورت لبه هایی اضافه کرد.

صورت گرد

نحوه آرایش مناسب صورت گرد

در طرفین پیشانی و در امتداد شقیقه ها کانتور یا برنزر بزنید تا پیشانی باریک تر به نظر برسد. همچنین ناحیه زیر گونه ها که از گوش های شما به سمت میانی گونه ها امتداد یافته و نهایتا سمت خط فک خاتمه می یابد را نیز کانتور کنید تا صورتتان کشیده تر به نظر آید. وسط پیشانی و وسط چانه را هایلایت کنید. همچنین مثلث زیر چشم ها را نیز مطابق شکل بالا هایلایت کنید.

  میکاپ و سبک آرایشی انواع چشم ها

 

آرایش صورت مربعی

اگر فرم صورتتان مربعی شکل است با زدن کانتور می توانید گوشه های آن را نرم تر کنید.

صورت مربعی

نحوه آرایش مناسب صورت مربعی

کانتور را روی قسمت بالای پیشانی تا شقیقه ها بکشید. و سپس زیر گونه ها و همچنین روی خط فک کانتور یا برنزر بزنید. سپس در قسمت میانه چانه و همین طور بالای گونه ها زیر چشم ها هایلایت بزنید .

منبع سایت دترلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *