دسته‌بندی نشده

“جذابیتی بی‌نظیر ا: معرفی ۵ استایل مردانه که در پاییز و زمستان امسال پرطرفدار خواهند بود!”

۵ سبک برتر تیپ مردانه امسال در فصل‌های سرد

استایل مردانه در پاییز و زمستان | فصل‌های پاییز و زمستان زمانی برای خلق و نمایش استایل‌های مردانه جذاب و مبتکرانه به شمار می‌روند. در این دوران، انتخاب‌های رنگی و مدل‌های لباس‌های مردانه می‌توانند هارمونی خیره‌کننده‌ای را برای تیپ‌های زمستانی مردانه ایجاد کنند که جلوه‌ای دوبرابر به آن‌ها می‌بخشد.
مجله مد و استایل ووگ اذعان دارد که استایل‌های مردانه فصل سرد امسال تحت تأثیر رنگ‌های پاییزی و مدهای دهه‌های ۵۰ و ۶۰ میلادی با خلاقیت‌های جدیدی تلفیق شده‌اند که امسال تیپ‌های زمستانی مردانه را بی‌نظیرتر از سال‌های گذشته می‌کند.

بر اساس پیش‌بینی‌های مجله ووگ، امسال شاهد حضور رنگ‌هایی چون سبز پررنگ، زرد، قرمز و قهوه‌ای در پوشاک مردانه خواهیم بود. کت‌های تک مردانه اورسایز یکی از روند‌های برجسته این دوران بوده و پالتوهای زمستانی مردانه بار دیگر نظرها را به خود معطوف می‌کنند. همچنین لباس‌های طرح‌دار و کت‌های جین به عنوان بخشی از لباس‌های محبوب مردانه در این فصل‌ها شناخته خواهند شد.
در این مقاله، ما با الهام از نکات و توصیه‌های مجله مد و استایل ووگ، پنج استایل پاییزی و زمستانی مردانه دیدنی را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا با ایده‌های نوآورانه‌ای روبرو شوید و خرید لباس‌های فصل پاییز و زمستان مردانه‌تان را به تجربه‌ای منحصربه‌فرد تبدیل کنید.

۱٫ سبک بارانی‌های دراز در تیپ‌های زمستانی مردانه

سبک بارانی‌های طولانی در استایل‌های زمستانی مردانه

استایل مردانه در پاییز و زمستان | پیشتر اشاره کردیم که طراحی‌هایی از دهه ۵۰ میلادی و حتی پیش‌تر، الهام‌بخش طراحان لباس‌های مردانه برای تیپ‌های پاییزی و زمستانی سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بوده است. در نتیجه، پالتوهای طولانی مردانه امسال جزو لباس‌های داغ و پرطرفدار شناخته می‌شوند.
معمولاً فرم‌های پالتو مردانه تغییرات چندانی نمی‌کنند و تنها در نوع یقه و طول پالتو‌ها دچار دگرگونی می‌شوند. پالتوهای کلاسیک مردانه با ظاهری ساده، به شما امکان می‌دهند با کمی خلاقیت، نگاه‌ها را به سبک خود جلب کنید.

  "خطرات نادیده گرفتن پاک کردن آرایش قبل از خواب: عوارضی که باید بدانید"

بیشتر بخوانیم :  مدل شلوار پارچه ای مردانه لاکچری ۲۰۲۴

قبل از خرید پالتو باید به انتخاب رنگ آن دقت کنید. در صورت تمایل به یک رنگ که با هر رنگی از پیراهن یا سوئیچر سازگاری دارد، پالتوهای مشکی یا خاکستری انتخاب‌های مناسبی هستند. در صورت طلب جلوه‌ای چشمگیرتر، رنگ‌هایی همچون قهوه‌ای و سبز تیره را در نظر داشته باشید.

رنگ‌های سبز پررنگ و قهوه‌ای دو گزینهٔ برجسته و پرطرفدار میان متخصصان استایل در فصل‌های پاییز و زمستان امسال به شمار می‌روند. این دو رنگ با طیف‌هایی همچون آجری، زرد، خاکستری، مشکی، زرشکی و نارنجی به زیبایی هماهنگ می‌شوند و شما را در انتخاب سوئیچر و پیراهن خود راهنمایی می‌کنند.
از اهمیت اکسسوری‌ها در کامل کردن استایل پاییزی مردانه غفلت نکنید. شال گردن، کلاه و کیف دستی توام با پالتوی طولانی، جذابیت شما را دوچندان می‌کند. علاوه بر این، برای تکمیل استایل، تهیهٔ نیم‌بوت مردانه را هم به شما پیشنهاد می‌دهیم.

۲٫ ابراز استایل با بادگیر در زمستان

نمایش استایل با بادگیر در زمستان

استایل مردانه در پاییز و زمستان | اگر علاقه‌مند به استایل اسپرت زمستانی مردانه هستید و مایل نیستید کت و پالتو یا استایل رسمی بپوشید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ بادگیر مردانه اسپرت بروید. بادگیر انتخابی مناسب برای آقایان جوان و مشتاق به سبک مینیمال و مدرن است.
با این حال، اگر می‌خواهید استایل زمستانی مردانه تان متمایز از گذشته باشد، توصیه می‌کنیم از رنگ‌های پرنور و شاد استقبال کنید. رنگ‌های روشن باعث می‌شوند که استایل شما در نظرها بدرخشد و حتی یک لباس ساده را به گزینه‌ای دلپذیر تبدیل می‌کنند.

  # با تفاوت عطرهای مردانه و زنانه آشنا شوید

بیشتر بخوانیم : ۱۰ استایل فوق‌العاده جذاب با بوت و نیم بوت مردانه

بر اساس گزارش‌های مجله مد و فشن ووگ، رنگ‌های قرمز، سبز تیره و زرد که از زیبایی‌های پاییزی الهام گرفته شده‌اند، امسال جزو رنگ‌های محبوب و پرکاربرد در استایل‌های مردانه خواهند بود. این سه رنگ، انتخاب‌های بی‌نظیری برای استایل‌های کژوال هستند که می‌توانند با دیگر رنگ‌های روشن به راحتی هماهنگ شوند.
اگر قصد دارید به سبک تصویر بالا از بادگیر همراه با سوئیچر یک رنگ استفاده کنید، انتخاب سوئیچر ساده‌تر است. اما اگر می‌خواهید در استایل خود خلاقیت بیشتری به کار گیرید، توصیه می‌کنیم به ترکیب رنگ‌ها در ادامهٔ مقاله توجه داشته باشید.

انتخاب کفش ورزشی مردانه

۳٫ استایل زمستانه مردانه با کت جین

استایل زمستانی مردانه همراه با کت جین

اگر در پی استایل اسپرت مردانه به روز برای امسال پاییز و زمستان هستید، کافی است نگاهی به کمد لباس‌های قدیمی دهه‌های ۶۰ و ۷۰ خورشیدی پدرتان بیندازید! کت‌های جین مردانه همراه با یقه‌های خز یکی از ارکان اصلی مد در پاییز و زمستان امسال به شمار می‌رود.
کت جین مردانه با طراحی‌های قدیمی در رنگ‌های متنوع، امسال نیز بین محبوب‌ترین‌ها قرار دارد. اگر به استایل‌های کژوال به روز دنیا علاقه‌مندید، نادیده گرفتن کت جین مردانه اشتباه خواهد بود؛ زیرا این کت، استایل زمستانه شما را به تجربه‌ای متمایز تبدیل می‌کند.
کلاه بافتنی رنگارنگ مردانه و عینک آفتابی مناسب اکسسوری‌هایی هستند که به راحتی با این کت جین ست می‌شوند. انتخاب کفش بوت چرمی مردانه یا کفش اسپورت هم بخشی از این استایل کژوال پاییزی خواهند بود.
معمولاً کت‌های جین مردانه در پاییز به رنگ‌هایی نظیر آبی روشن و تیره استفاده می‌شوند و برای تهیهٔ سوئیچر یا پیراهن مردانه مناسب، از استایل‌های طرح‌دار غافل نشوید. سوئیچر طرح‌دار یکی از آن پوشاکی است که مجله ووگ آن را برای استایل مردانه پاییز و زمستان امسال پیشنهاد می‌کند.

  "ترندهای داغ تابستانی: شلوارک‌های جین دخترانه و پسرانه که نگاه‌ها را به خود جلب می‌کنند"

خرید ساعت مردانه

۴٫ تیپ زمستانه مردانه با پالتو

در گذشته، کاپشن‌های مردانه در میان ترجیحات بالاتری برخوردار بودند، با این حال، سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ شاهد رونق گرفتن پالتوهای مردانه در رنگ‌هایی چون قهوه‌ای و نارنجی هستیم. البته نباید فراموش کنیم که رنگ مشکی همواره در طراحی و تولید لباس‌های مردانه و زنانه جایگاه خود را حفظ می‌کند و اگر به رنگ‌های قهوه‌ای و نارنجی علاقه‌ای ندارید، گزینهٔ پالتو مردانه مشکی انتخابی مناسب خواهد بود.
پالتو مردانه می‌تواند به دو صورت استایل رسمی و غیررسمی به تن شود. اگر به سبک رسمی علاقمند هستید، می‌توانید پیراهن یا سوئیچر تیره‌تری را با کفش‌های آکسفورد یا نیم‌بوت مردانه ست کنید.

پیشنهادات شیک و پیک برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *