استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

زنان با اندام گلابی چه لباسی باید بپوشند؟ همراه با پیشنهاد خرید

می‌دانیم که هر کدام از ما سیلوئت و فرم بدن خاص خود را داریم. اگر به فرم بدن خود آگاه نیستید، مطلب شناخت فرم بدن را بخوانید. حال در مورد اندام گلابی شکل باید بگوییم زنان با این فرم بدن دارای سینه‌های کوچک ولی باسن بزرگ، پاها و ران‌های چاق هستند. افراد با اندام گلابی با وجود اینکه از بالاتنه خود بسیار راضی هستند، اما بزرگی پایین تنه را دوست ندارند. اما اگر بتوانند لباس مناسب فرم بدن خود را انتخاب کنند، بسیار زیبا به نظر می‌رسند. در ادامه این مطلب از کمد لباس مناسب اندام گلابی شکل خواهیم گفت و علاوه بر آن پیشنهادات عالی برای خرید لباس خواهیم داشت.

Estimated reading time: ۶ دقیقه

ویژگی های فرم بدن گلابی

اگر دارای اندام گلابی شکل هستید، احتمالاً باسن شما بزرگ‌تر از سینه‌هایتان است. دارای گردن زیبا و شانه‌ها و دست‌های لاغر هستید. باسن و پاهای شما وزن بیشتری به نسبت سایز اندام‌تان دارد و اینطور به نظر می‌رسد که بالاتنه لاغری به نسبت پایین تنه دارید. شما باید تعادل را در قسمت بالاتنه و پایین تنه خود رعایت کنید. یعنی لباس‌ مناسب اندام گلابی شکل باید بالاتنه را جذاب‌تر و نمایان کند و پایین تنه را کوچک‌تر نشان دهد.

سلبریتی با اندام گلابی شکل

اگر علاقمند به دنبال کردن افراد معروف و سلبریتی ها باشید، حتماً با خانواده کارداشیان-جنر آشنا هستید و برخی از افراد این خانواده مانند کایلی جنر، کیم کارداشیان، کایتلین جنر، کلویی کارداشیان و… را می شناسید.خانواده کارداشیان-جنر جزو مشهورترین و جنجالی ترین خانواده در دنیای معاصر سلبریتی ها هستند که ثروت فراوانی دارند. کیم کارداشیان از جمله افرادی است که با لباس‌ و استایل‌های جنجالی خود همیشه سر تیتر خبرها بوده است. اندام وی جزو اندام گلابی شکل است؛

یعنی پایین تنه بزرگ‌تری به نسبت بالاتنه دارد.کیم‌کارداشیان عموماً از لباس‌های جذب و سکسی استفاده می‌کند و او تاکید دارد تا اندام گلابی شکل‌اش را بیشتر نمایان کند و اتفاقاً به همان فرم اندام‌اش معروف است. در ادامه برخی از استایل‌های کیم کارداشیان در مراسم‌های  مت گالا ببینید.

لباس مناسب فرم بدن گلابی : بلوز و شومیز

شومیز و بلوز مناسب و یا بالاتنه اندام گلابی شکل باید دارای ویژگی‌های زیر باشد :

  • شومیز با یقه‌های پهن و بزرگ مثل انواع یقه قایقی، خشتی، گرد باز، انگلیسی که باعث جلوه و نمایان شدن حجم سینه و بالاتنه می‌شود.
  • رنگ‌های روشن، پترن‌ها و طرح‌های مشخص و قابل توجه در بالاتنه
  • شومیز با انواع آستین‌های پفی، کلوش و پیلی دار و دارای تزئین در اندازه کوتاه یا سه ربع
  • استفاده از کراپ تاپ‌ها به علت تاکید بر خط کمر
  • اگر کمر باریکی دارید، شومیزی انتخاب کنید که در ناحیه کمر اندازه و قالب تن باشد.
  • از شومیزها با تزئینات چین و حجم در بالاتنه استفاده کنید.

  بهترین روش تشخیص فرم بدن

کت مناسب

از کت‌های قالب تن و یا جذب با شانه‌های مربعی که با اپل طراحی شده اند، استفاده کنید. کت می‌تواند دارای جیب، برش و تزئین در بالاتنه باشد و هم چنین رنگ کت و یا مانتو کتی را می‌توانید روشن انتخاب کنید.

شلوار مناسب فرم بدن گلابی

به اندام گلابی شکل توصیه می‌شود که از شلوارهای رنگ تیره با برش راسته و ترجیحاً دارای خط اتو استفاده کنید به طوری که گشادی آن از پهن ترین قسمت باسن مستقیم به سمت پایین امتداد پیدا کند. و هم چنین شلوار با فاق کوتاه برای اندام گلابی شکل مناسب است. هم چنین شلوار دم پا گشاد به دلیل توجه و تمرکز بر قسمت پایین پا برای فرم بدن گلابی گزینه بسیار خوبی است.

لباس مجلسی مناسب اندام گلابی شکل

لباس مناسب اندام گلابی شکل در بخش مجلسی بسیار جذاب و متنوع می‌تواند باشد. چراکه زنان با اندام گلابی شکل به دلیل داشتن سینه‌های کوچک و گاهاً کمر باریک می‌توانند انتخاب‌های بسیار خوبی داشته باشند که عبارتند از :

  • تاپ‌های مجلسی بدون بند
  • دکلته با بالاتنه جذب و دامن فون
  • پیراهن‌های یقه دلبری یا قایقی
  • لباس با یقه‌های حجیم و عریض و دامن فون
  • پیرهن با حجم و چین در قسمت سینه
  • پیرهن با آستین‌های چین دار و دیزاین شده

لباس مناسب فرم بدن گلابی: مانتو

از جمله لباس مناسب اندام گلابی شکل که باید به آن توجه کرد، مانتو و یا مانتو کتی می‌باشد. مانتوها بهتر است قدی زیر زانو داشته باشد. چرا که پاها و ران‌ها را بپوشاند. مانتوهای دارای اپل یا طراحی در قسمت بالاتنه و سرشانه جذابیت بالاتنه را دو چندان می‌کند. هم چنین یقه‌های دوبل، انگلیسی، بلیزر در پهنای مناسب همراه با آستین‌های طراحی شده گزینه‌های خوبی برای اندام گلابی شکل می‌باشند.

چه مواردی جزو لباس مناسب اندام گلابی شکل نیست !

  • شلوارهای تنگ و جذب مثل اسکینی و لگ ها به دلیل برجسته تر دیده شدن باسن گزینه مناسبی نیست.
  • لباس‌هایی که به حجم و پهنای باسن اضافه کند
  • جزئیات و تزئینات در قسمت باسن مثل منجوق یا جیب‌های بزرگ
  • دامن های جذب مثل تنگ راسته یا مدادی
  • پیراهن مدل ماهی

و در آخر لباس‌هایی برای انتخاب بهتر و خرید راحت‌تر برای شما دوست عزیزم خواهید داشت. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. حتماً اگر سوالی دارید ذیل همین مقاله برای ما یادداشت بفرمائید.

  لباس های مناسب اندام ساعت شنی

نویسنده: مائده

به چه اندامی گلابی یا مثلث می‌گویند

زنان با اندام گلابی دارای پایین تنه بزرگ‌تر نسبت به بالاتنه هستند. هم چنین دارای گردن زیبا و شانه‌ها و دست‌های لاغر هستند.

اندام گلابی شکل چه مانتو یا کتی بپوشد؟

این فرم بدن باید از مانتو یا کت دارای اپل یا تزئینات و برش در قسمت سرشانه استفاده کند و همین طور مانتوهایی که دارای یقه انگلیسی و بلیزر پهن هستند، بهترین گزینه برای اندام گلابی شکل است.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *