استایل آقایان, اکسسوری مردانه, مد و استایل

معرفی چند عطر زمستانی مخصوص آقایان

معرفی چند عطر زمستانی مخصوص آقایان

معمولا در زمستان از عطرهایی با رایحه ­های گرم استفاده می­شود. در این مقاله قصد داریم شما را با عطرهایی آشنا کنیم که حس مثبت و شادی در شما ایجاد می­کنند و شما را از حس­های منفی و ناراحتی مربوط به فصل زمستان رها خواهند کرد.

این عطرها در زمره­ی عطرهای محبوب زمستانی مردانه قرار دارند. در آن­ها، عصاره ی رز سیاه، طعم دریاهای شور و گرم و نت­هایی از میوه­ها را حس می­کنید که به شما احساس فوق العاده­ای خواهد داد. با ما همراه باشید تا به معرفی این عطرهای مردانه بپردازیم.

این عطرهای زمستانی مردانه عبارتند از:

عصاره رز سیاه

معمولا از رز سیاه، در عطرهای زنانه استفاده می­شود. اما بعضی شرکت­ها از آن در عطرهای مردانه نیز استفاده می­کنند. این عطر عمیق و بسیار آرام است و از سایر عطرهای مردانه متمایز می­باشد. از پرطرفدارترین این نوع عطر، می­توان به chanel egoiste اشاره کرد.

خانم­های عزیز شما  می­توانید این عطر سنتی و اصیل را به مرد مورد علاقه خود کادو بدهید.

تصور کنید به عطر آرام و گرم گل رز سیاه نت­هایی از طعم تند دارچین، تازگی گل­های بهار نارنج و گشنیز، گرمای چوب صندل و وانیل اضافه شود. باید جذاب باشد نه؟

Lumiere Noire Poul Homme

این عطر ترکیب هوشمندانه­ای از عطر مخملی رز سیاه، طعم تند دارچین، پاتوژن سبز و زیره­ی سیاه است.

  بهترین روش برای شستن لباس های نخی در تابستان چیست ؟

ترکیب این مواد حس تازگی را منتقل می­کند. می­توان گفت این عطر، اولین عطر با رایحه رز سیاه ست که بسیار پرطرفدار و رمانتیک و در عین حال مردانه است.

عطر میوه‌ها، عطر پرطرفدار مردانه

عطر میوه­ها در عطرها و ادکلن­های مردانه حس طراوت را یادآور می­شود.

 این عطر محبوب زمستانی می­تواند حاوی نت هایی مثل توت سیاه، خربزه، گیلاس، آلو و زرد آلو باشد. بطورکلی عطر میوه­ها در ادکلن­های مردانه گرم هستند و به آن احساس کلاسیک بودن می­دهند. این عطرها برای زمستان بسیار مناسب می­باشند.

یکی از عطرهای بی‌نظیر و محبوب زمستانی با ترکیبی از میوه ها عطر John Varvatos است.

در این ادکلن، نت­های فلفل قرمز وجود دارد. رایحه­ی آن بسیار باثبات و شرین است و طعم چای به همراه دارچین می­دهد. گرمی داخل این عطر را حس کردید؟ باید بدانید که گرمی آن با اضافه شدن عطر چوب صندل و درخشندگی عنبر بیشتر هم شده است. اما اضافه شدن نت­هایی از آهک، گشنیز، تامارند، ساج و سدرآن را به شدت پر جنب و جوش کرده است.

Jubilation ، با رایحه­ ی سلطنتی!

عطر زمستانی دیگر، این عطر است که بر پایه رایحه­هایی مانند تمشک­های جنگلی می­باشد. وجود رایحه عود در عطر یک حس شرقی به شما می­دهد. این ادکلن ترکیبی از عسل، دارچین و گل میخک است. اما چیزی که موجب احساس سلطنتی بودن در آن می­شود، وجود عطر بهارنارنج و پاتچولی سبز است.

  ترفندهای فوق العاده برای ست کردن شلوار پارچه‌ای با کفش

عطر شگفت انگیز شرقی

تقریباً تمام رایحه‌های شرقی تمی زمستانی دارند. یکی از بهترین نمونه های عطر زمستانی Spicebomb است. که هم مدرن است هم اصیل و شرقی!

این عطر مردانه از ترکیب فلفل چیلی، توتون و تنباکوی دودی، زعفران شیرین، فلفل صورتی و چرم درست شده است. گرمای این عطر با اضافه شدن دارچین تند بیشتر هم می­شود. این عطر به شدت توجه­ها را به خود جلب می­کند.

یک نسخه‌ی پیچیده تر از عطرهای شرقی، عطر  oud woodاز برند تام فورد است.

این عطر بسیار قوی و محبوب است و در آن حس تلخ بودن بوی چوب عود در ترکیب با بوی شیرین لوبیانی تونکا و وانیل حس می­شود.

این عطر برای مردانی که می­خواهند نشان دهند پیشرفت کرده ­اند و جلب توجه کنند، مناسب است.

روح شاد در پرواز

 Encounterیادآور نوشیدنی­های محبوب است و نت­هایی از بهارنارنج و پاتوژن سبز را همراه دارد. این ها باعث می­شود حس جنب و جوش و گرمای عطر تا آخرین ساعات شب با قدرت روی تن و لباس باقی بماند.

و در نهایت عطر Straight to heaven که با بوی ماده ای به نام رام شیرین که توسط عطر سدر و پاتچولی احاطه شده است حسی شبیه به پیاده روی در یک جنگل مرطوب را در شما پدید می آورد. همراه با طعم گرم گردو و میوه های خشک شده و عطر یاس که شما را سرگرم و جذاب نگاه می‌دارد

  خاص ترین ترندهای 2021 که شما را در پاییز و زمستان شگفت زده می کنند!

این عطر که زمستانی است یک بوی شاد و مفرح دارد.

گردآوزی: هانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *