دسته‌بندی نشده

لانکوم؛ از آغاز تا امروز، داستانی فرانسوی از موفقیت و نوآوری

سیر تحول و پیشینه برند شناخته‌شده لانکوم

 

پیشینه‌ای از برند لانکوم

شرکت لانکوم را می‌توان یکی از نام‌های نمادین در عرصه تولید عطر و محصولات آرایشی-بهداشتی دانست. متعلق به گروه لورآل، این برند با محصولات ممتاز خود در سال ۲۰۱۶، به‌عنوان یکی از ده برند برتر زیبایی از دیدگاه فوربز شناخته شد.

چگونگی تأسیس لانکوم

آرماند پتیتجین در فرانسه و در سال ۱۹۳۵، سنگ بنای لانکوم را نهاد. نام این شرکت برگرفته از قلعه باستانی Le Château de Lancosme می‌باشد. نماد شناخته‌شده‌ی لانکوم، گل رز، از این قلعه الهام گرفته شده است.

لانکوم در نمایشگاه جهانی بروکسل، پنج ادوپرفیوم اولیه خود را رونمایی کرد و سال بعد به دنیای محصولات مراقبت از پوست با یک کرم مرطوب‌کننده وارد شد. دو سال بعد، لانکوم خط تولید لوازم آرایش خود را راه‌اندازی نمود و یکی از معروف‌ترین محصولات اولیه‌اش، رژ لب قرمز-صورتی با بوی گل رز، به مدت سه دهه به فروش رسید.

اطلاعات بیشتر: “چشمانی بزرگ‌تر با ۵ ترفند آرایشی: رازهای زیبایی برملا می‌شود”

برند لانکوم لوازم آرایشی

لانکوم: شاخه‌ای از گروه لورآل

با گذشت زمان، لانکوم مراحل موفقیت را پشت سر گذاشت و در سال ۱۹۶۴ به مالکیت لورآل درآمد و به یکی از رُکن‌های اصلی صنعت لوکس جهان تبدیل شد.

اعتبار بی‌نظیر این برند، مرهون حضور ستارگان جهانی و مدل‌های برجسته در کمپین‌های تبلیغاتی آن است. امثال ایزابلا روسلینی، کیت وینسلت و جولیا رابرتز را می‌توان از جمله‌ی این چهره‌ها دانست.

  "نجات در لحظه حساس: معرفی انگشتر هوشمندی که ممکن است جان شما را نجات دهد!"

در سال ۱۹۸۲، ایزابلا روسلینی با امضای قراردادی معتبر به مدت ۱۴ سال به چهره‌ی نمایندگی لانکوم بدل شد و پس از او دخترش اولترا نیز به جایگاه مشابهی رسید.

پایه‌های موفقیت این شرکت با استفاده از مهارت آرایشگران معتبر دنیا و فنون آموزشی و مشاوره‌های تخصصی پوست بنا نهاده شد. محصولات نوین لانکوم و ورود به دنیای مراقبت از پوست مردان، شمار دوستداران این برند را افزایش داد.

آخرین ابداع آنان، رژلبی با ۲۴ گوناگونی رنگ و چهره تبلیغاتی آن، اما واتسون است.

چهره تبلیغاتی محصولات لانکوم پرطرفدار اما واتسون

لانکوم

همچنین برای خرید شورت زنانه میتوانید به از وبلاگ شیک و پیک استفاده کنید تا شما را برای خرید محصولات مورد نیازتان راهنمایی کند و با راهنماییهای انجام شده بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

پیشنهادات شیک و پیک برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *